  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		[Z32A 1.1] prośba o nr sterownika | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 palacz  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Colt cz3 
                  Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 4 Skąd: Zabrze 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-07-2009, 15:12   [Z32A 1.1] prośba o nr sterownika
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam wszystkich!
 
Jestem tu nowy, ale tylko Wy możecie mi pomóc.
 
Muszę wymienić w moim Colcie sterownik-komputer silnika.
 
Są na Allegro, ale ja nie wiem jaki to jest numer.
 
Z mojego nie przeczytam, bo zamalowany barankiem - kiedyś był już raz robiony.
 
A w serwisie mi nie podadzą bo wolą sami to robić. Niestety koszt jest okrutny - muszę szukać używanego.
 
Dlatego jeżeli moglibyście podać mi ten nr będę wdzięczny.
 
Colt cz3 z 2005 roku.
 
Dzięki za pomoc | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Bartek  		  
		 
         Mitsumaniak friendly admin
  
  
                  Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6989 Skąd: że znowu? (W-wa) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-07-2009, 15:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Skąd konieczność wymiany komputera?
 
 
Pracuje na 2 cylindry w trybie awaryjnym? | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
MITSUMANIAK Bartek
 
 
Outlander III '14
 
Galant 1600 L '82
 
Legnum VR-4 '99
 
Space Star '14
 
Space Wagon '99 V6 - 24    sprzedany   
 
 
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 tomekrvf  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-07-2009, 16:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | palacz, bez numeru VIN nikt Ci nie pomoże. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 palacz  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Colt cz3 
                  Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 4 Skąd: Zabrze 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-07-2009, 16:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Uszkodzili mu komputer przy robocie blacharskiej, podobno nie odłączyli zasilania i padł.
 
Robił go tu koleś w Polsce i chodził.
 
Ale kilka dni temu po przejechaniu kilku km i rozgrzaniu przestawał współpracować z silnikiem i nie dawał wysokich obrotów.
 
Chodził caly czas tylko na jałowych.
 
Mechanik na warsztacie znalazł błąd sterownika, ale mówi że całość jest w opłakanym stanie.
 
Lutowane dużo i mówi że cały jest wygięty jak banan.
 
Myślę że zamiast go naprawiać, lepiej chyba wymienić na uzywany ale sprawny - z rozbiórki.
 
Zgram tylko imobilaizer z tego starego i już. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Bartek  		  
		 
         Mitsumaniak friendly admin
  
  
                  Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6989 Skąd: że znowu? (W-wa) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-07-2009, 16:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Chodzi poprawnie na jałowych?
 
 
Rozumiem, że auto jest po strzale w przód. Współpracuję z elektrykiem, do którego podobny kwiatek przyjechał - trzymał jałowe na 2 garkach, na trzeci nie podawał impulsu wtrysku. Tam winna była przepustnica - uszkodzona przy strzale. | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
MITSUMANIAK Bartek
 
 
Outlander III '14
 
Galant 1600 L '82
 
Legnum VR-4 '99
 
Space Star '14
 
Space Wagon '99 V6 - 24    sprzedany   
 
 
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |