[CAxA] zmiana hamulcow |
Autor |
Wiadomość |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 02-07-2009, 13:51
|
|
|
Nie gazow tylko pyłu... Tarcza sie lepiej czysci i miedzy klockiem, a tarcza nie robi sie "pyłowa poduszka". Za cieplo odpowiada to czy tarcza jest wentylowana, czy nie i z jakiego stopu zostala wykonana. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 02-07-2009, 14:50
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | londolut napisał/a: | Ogólnie chyba zależy na jaką sztukę się trafi. |
raczej jak sie uzytkuje i z jakimi klockami... | A nie tak czasem z jakości materiału? Choćbyś miał najlepsze kloce a tarcza będzie lipna to dostanie zwyrodnienia płaszczyzny hamującej |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 02-07-2009, 15:06
|
|
|
pawela napisał/a: | samo zakładanie na przód mija się z celem - świeżo przerabiałem temat. Siła hamowania idzie tak do przodu, że tył tańczy i żyje własnym życiem |
eeee?? cos chyba nie w ta strone rozumujesz |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 03-07-2009, 10:51
|
|
|
londolut, zrozumiełem ze miałes na mysli tarcze jednej firmy które przeciez wszystkie sa wykonane z tego samej jakości materiału. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
HUGO_COLT
Nowy Forumowicz
Auto: COLT 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 12 Skąd: OLSZTYN
|
Wysłany: 17-08-2009, 21:55
|
|
|
Witam, również poszukuję MOCNYCH tarcz do Colta 1.6.
Dwa dni temu Chłopaki z MIKODY powiedzieli, że ich nawiercane tarcze są tylko do cywilnej jazdy, absolutnie nie zalecają ich do sportu, gdyż robione są ze zwykłego materiału. Podobno efekt wizualny, hamują tak samo, jak płaskie tarcze.
Rozmawiałem dziś z kierowcą wyścigowym (handluje osprzętem hamulcowym Zimmermann), który uświadomił mnie, że jeśli mam zamiar używać samochodu w sporcie lub do ekstremalnej jazdy, powinienem zapomnieć o nawiercanych, rowkowanych tarczach w standardowych wymiarach i skupić się na znalezieniu większych tarcz, dzięki których powierzchni zwiększy się siła hamowania.
Polecił hamulce od "starszego brata np. Cari - teoretycznie" (tarcze, zaciski).
Jeśli nie zdecydowalbym się na powyższą zmianę, to zaleca seryjne tarcze z bardzo dobrymi klockami.
Gdyby ktoś z Was dysponował wiedzą nt wstawienia większych hamulców, proszę o odp.
Pozdro dla ColtManiaków! |
|
|
|
 |
wenclubmx
Forumowicz
Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 134 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 24-08-2009, 21:38
|
|
|
ekstremalna jazda rajdowa w colcie 1.6??nie oszukujmy sie ten samochod to taka pocket rocket ale zeby az tak??;p ja zauwazylem roznice po zalozeniu tarcz od mikody i hamuja znacznie lepiej niz poprzednie zwykle nawet nie wiem jakie.to ze wieksza powierznia daje lepsza skutecznasc hamowanai to zadna nowosc ale tutaj wychodzi dobra rzazba...lepiej zainwestowac w dobra tarcze i dobre klocki.no i tarcze na obu osiach(choc u mnie lepiej dziala beben niz u kumpla w gti tarcza...)jak dla mnie szkoda zachodu w inwestowanie w przedkladanie hamulcow z innej bryki i tyle pozdro:) |
|
|
|
 |
|