 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 05-04-2006, 14:52 |
4G15 MAX SPEED 160 KM/h |
Autor |
Wiadomość |
piorek [Usunięty]
|
Wysłany: 07-07-2005, 21:52
|
|
|
I co mowil ze Porka lepsza?
A co do predkosci jechalem ostatnio 180 i nie ma w tym nic zabawnego, fajne jest to ze do tej predkosci przyspiesza jak moj stary galant do 110 |
|
|
|
 |
luk_szc
Mitsumaniak mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1056 Skąd: się biorą dzieci ???
|
Wysłany: 07-07-2005, 22:10
|
|
|
ROMEL napisał/a: | Można z czystym sumieniem UOGÓLNIĆ i stwierdzić:
- Miski maja delikatne skrzynie biegów o które trzeba dbać!!! i nie ważne czy to jest manual czy automat....
|
Jak miałem pomysła co by turbinkę do swego wstawić to mi pan od tuningu powiedział , że moja skrzynka zniesie motorek do max 250 kucy .
A mnie miała moc wzrosnąć do ok. 200 kucy . Ale niechybnie zrezygnowałem z tych maxi planów .
Także czy takie one delikatne |
_________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
Mitsumaniaki QR-Code:

 |
|
|
|
 |
pudel [Usunięty]
|
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 08-07-2005, 07:40
|
|
|
luk_szc...
Silnik 4G15- 90kucy - katowanie i takie tam - poprostu kierowca świr - 5 tyś km i łożyska na dyferencjale do wymiany, wraz z łożyskiem wałka sprzęgłowego - notabene bardzo taniego 250PLN...
Silnik 1,8 Lancer - przebieg 150tyś- było wszystko idealnie - przesadnie nie wyważona noga - załatwiła w trybie pilnym łożyska na dyferencjale
Wywalone synchronizatory najczęściej na 3 biegu to praktycznie norma....
I jeszcze innych przykładów mógłbym przytoczyć...
Ogólnie słabym punktem w z skrzyni Miśkowej są łożyska deferencjału - jest druga strona medalu że co niektórzy użytkownicy nie zwracają uwagi na objawy wywalonych właśnie tych łożysk no i po jakimś czasie koszt naprawy skrzyni przewyższa zakup świerzej w dobrym stanie...
Podsumowując - Miśkowe skrzynie nie są złe - są pod pewnymi względami nie do przebicia ale.... porównuje tu oczywiście do skrzyń np: Hondy - poprostu skrzynie nie do zajechania - ale za to Honda ma "biedną" i słabą zawieche... nie piszę tu o trakcji czy trzymaniu tylko o trwałości i odporności na szczały po dziurach...
Pozdro |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 08-07-2005, 09:51
|
|
|
kurcze to w takim momencie nie wiadomo czy sie cieszyc ze skrzyni renault w mojej carismie w ktorej co jakis czas trzeba wymieniac tulejki w mechanizmie wodzikowym, a czesta wymiana oleju wewnatrz powoduje jeszcze lepszy komfort zmiany biegow |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
|
|