Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJxA] Problemy z podświetleniem deski rozdzielczej i wskaźn
Autor Wiadomość
Laki023
[Usunięty]

Wysłany: 06-07-2009, 11:05   

Może wypięło sie złącze z licznika. Jeżeli z połączeniami wszystko jest OK to następnie
sprawdziłbym luty przy stabilizatorze napięcia, ewentualnie stabilizator na płytce cznika.

Pozdrawiam

Łukasz
 
 
dotka 
Nowy Forumowicz
dotka


Auto: COLT '97 1,6 CJO
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 21 Lip 2008
Posty: 16
Skąd: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Wysłany: 06-07-2009, 11:56   

Pexu napisał/a:
A podświetlenie zegarów Ci działa?


nie działa;/
dziś rano mój chłopak jechał i znów działały, jednak padły ponownie jak dojeżdżał do pracy;/ mi też wczoraj przestały dziąłać w drodze;/ kurcze wkurza mnie to już, ciąle coś mi sie psuje...;/ spradzimy jeszcze to złącze. dzięki bardzo. jakby ktoś miał jeszcze jakiś pomysł to ja chetnie przeczytam:) pozdr.
 
 
 
Pexu 
Mitsumaniak

Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1267
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-07-2009, 11:57   

Rozkręć liczniki, przedmuchaj styki i może pomoże :)
Złącze nie styka, możliwe że za słabo dokręcone.

Powodzonka :)
_________________
7,60/100
 
 
 
dotka 
Nowy Forumowicz
dotka


Auto: COLT '97 1,6 CJO
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 21 Lip 2008
Posty: 16
Skąd: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Wysłany: 06-07-2009, 12:06   

dzięki, spróbujemy, dam znać.
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 06-07-2009, 13:00   

Takie rzeczy będą się działy w przypadku niedokręconych wkrętów w zegarach. Uwaga - dotyczy zarówno przodu, jak i - to przede wszystkim - tyłu zegarów. Z tyłu jest kilka czarnych wkrętów, które muszą być bezwzględnie mocno dokręcone.
 
 
dotka 
Nowy Forumowicz
dotka


Auto: COLT '97 1,6 CJO
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 21 Lip 2008
Posty: 16
Skąd: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Wysłany: 06-07-2009, 13:36   

co to znaczy z tyłu? jak dokręcić z tylu zegary? mozesz mi to jakoś opowiedziec przybliżyć?? :? z góry dzięki.
ps. a to mozliwe, ze tak nagle sie cos poluzowało, bo wskaźniki zaczęły wariowac chyba we środę, wcześniej nigdy nie miałam takich problemów.
 
 
 
Pexu 
Mitsumaniak

Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1267
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-07-2009, 13:37   

dotka napisał/a:
ps. a to mozliwe, ze tak nagle sie cos poluzowało, bo wskaźniki zaczęły wariowac chyba we środę, wcześniej nigdy nie miałam takich problemów.


Czasami wystarczy wjechać parę razy w konkretną dziurę by się coś obluzowało...
_________________
7,60/100
 
 
 
dotka 
Nowy Forumowicz
dotka


Auto: COLT '97 1,6 CJO
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 21 Lip 2008
Posty: 16
Skąd: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Wysłany: 06-07-2009, 13:52   

no tak a wiadomo na Modlińskiej ich pod dostatkiem;/
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 06-07-2009, 20:50   

Musisz wyjąć zegary, a na ich tylnej ściance (czyli tam, gdzie wymienia się żarówki podświetlenia) dokładnie dokręcić wszystkie wkręty. Następnie włożyć zegary na ich miejsce i również dokładnie dokręcić wszystkie wkręty.
Oczywiście przyczyny niedziałania mogą być również inne, ale podaję jedną z najprostszych do usunięcia. A dzieje się dokładnie tak, jak opisywał powyżej Pexu: dziury i wyboje.
 
 
Twaróg 
Mitsumaniak
Śmigamy ulicami ;)


Auto: Colt 1.6 16V (CJO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 162
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 14-07-2009, 16:32   

dotka, udało Ci sie może znaleźć przyczynę wariujących wskaźników? U mnie zaczęło sie dziać to samo ;/
_________________
Mitsubishi Colt CJ0 - 96/97 (1.6 16V 90KM) - jest i będzie ;)
Mazda 323F - 95' (1.5 16V 88KM) - sprzedany
Opel Vectra - 93' (1.6 8V 75KM) - sprzedany
Ford Sierra - 84' (1.6 8V +LPG 75KM) - sprzedany
Fiat 126p - 93' (650cm3 24KM) - sprzedany
Fiat 126p - 83' (600cm3 23KM) - zezłomowany
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 15-07-2009, 13:15   

U mnie jak tak się działo, to zdiagnozowałem uszkodzoną ścieżkę od masy. (Omomierzemi sprawdzałem opór ścieżki masowej z jednego i drugiego krańca licznika. Znalazłem przerwę, zlutowałem ją kabelkiem i wszystko działa jak złoto (a nie działało: podświetlenie, licznik dzienny/odo i obrotomierz).

Tylko u mnie ten problem pojawiał się przy temperaturze powyżej 20 stopni :)
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
sdorotaz 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Colt GLX 1.3 97'
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 17 Lip 2009
Posty: 15
Skąd: Skoczów
Wysłany: 17-07-2009, 22:21   

Mam pytanie, czy doszliście do tego skąd te "wyłączenia" wskaźników?? i czy po naprawie pojawia się ponownie ten problem??
_________________
...Stop! piratom drogowym...
 
 
 
dotka 
Nowy Forumowicz
dotka


Auto: COLT '97 1,6 CJO
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 21 Lip 2008
Posty: 16
Skąd: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Wysłany: 21-07-2009, 11:02   

siemka, no więc problem mamy nadal;/ tak jak radzili koledzy mój Marcin dostał się na tył zegarów (niezbyt fachowo to brzmi;>) i podociskał wszystkie kabelki, poruszał nimi, wszystkie siedzą dobrze i nawet w pewnym momencie działały ale któregoś razu w czasie jazdy przestały działać;/ no i tak to wygląda, raz działają, raz nie;/ nie mamy już pomysłu a chciałabym narazie uniknąć wizyty u elektryka bo nie bardzo mam kasę w tej chwili (dopiero co wymieniałam sworzeń i łącznik elastyczny w tłumiku- nie jest już wrc;). Jednak wolałabym, żeby w trasie działały mi zegary;/ macie jeszcze jakies pomysły??? pozdrawiam.
 
 
 
sdorotaz 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Colt GLX 1.3 97'
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 17 Lip 2009
Posty: 15
Skąd: Skoczów
Wysłany: 21-07-2009, 15:48   

ehh nie brzmi to pocieszająco:/ ja dzisiaj odstawiłam do elektryka i wieczorem go odbieram, zobaczymy co będzie
Dam znać ile ta naprawa kosztowała i popytam elektryka gdzie znalazł tą usterkę :)
Na razie za tą naprawę płaci właściciel komisu w którym kupiłam moje autko (wada odkryta 5min po kupnie - chciał mnie oszukać :/) no ale jak będzie się to powtarzać to nie będzie miło szczególnie że dużo jeżdżę trasą na której są fotoradary :/
pozdrawiam

Załamka :(
autko odebrane, elektryk skasował 60zł a po 2h na parkingu liczniki znów nie działają :(
autko mam raptem tydzień i zaczynam się dołować bo wygląda że kupiłam bubla :(
_________________
...Stop! piratom drogowym...
 
 
 
dotka 
Nowy Forumowicz
dotka


Auto: COLT '97 1,6 CJO
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 21 Lip 2008
Posty: 16
Skąd: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
  Wysłany: 21-07-2009, 19:43   

nie załamuj się, wróć do tego elektryka i powiedz, ze nie działa nadal, niech poprawia. a no i myślę, że ta opcja z omomierzem będzie najlepsza tylko skąd wziąć omomierz??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.