Przesunięty przez: Szyszkowa 14-02-2010, 15:40 |
[PajeroII] zegary - przechylomierz |
Autor |
Wiadomość |
piotrek.28jp
Nowy Forumowicz
Auto: pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 18 Skąd: wschodnia granica
|
Wysłany: 05-06-2009, 19:54 [PajeroII] zegary - przechylomierz
|
|
|
Witam nie mam w moim misku przechylomierzy i mysle nad kupnem czegos takiego: http://www.allegro.pl/ite...wietleniem.html
warto cos takiego kupowac zdaje to egzamin moze ktos z was ma cos takiego zamontowane?? |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Gene 08-06-2009, 08:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 05-06-2009, 20:28
|
|
|
Witaj. powiem tak-> mam fabrycznie zamontowany przechyłomierz i ani razu z niego nie korzystałem,z termometru jak najbardziej.Jeżdżę 70-80% szosa 20-30%teren.Pozdrawiam |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-06-2009, 21:22
|
|
|
1. szpanersko wygląda, szczególnie cykorkula - przydaje się jak rozpędzisz bolid do szybkości przy której oderwie się od drogi
2. termometr się przydaje - masz w razie czego ostrzeżenie że może się zrobić ślisko...
3. wysokościomierz... hmmm chyba jeszcze mniej przydatny od cykorkuli, ale... świetne miejsce do zamocowania podstawki GPS-a
natomiast taka zabawka jak ta z aukcji... hmmm jak nie wyczujesz autka w terenie to nawet sztuczny horyzont z F18 nie pomoże :/ |
|
|
|
 |
piotrek.28jp
Nowy Forumowicz
Auto: pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 18 Skąd: wschodnia granica
|
Wysłany: 06-06-2009, 15:32
|
|
|
pytam sie wlasnie o taki w/w przechylomierz bo mialem w galloperze orginalny a w pajero nie mam ale jak mialem w galloperze to tak dla swojej orientacji w terenie sie przydawalo bo mam wlasnie tteren gdzie jest wiecej podjazdow przechylow niz blota. dlatego bede robil tor off-road zeby bylo gdzie zachlapac sprzet:D |
_________________
 |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 06-06-2009, 16:46
|
|
|
Mighn napisał/a: | hmmm jak nie wyczujesz autka w terenie to nawet sztuczny horyzont z F18 nie pomoże :/ |
Tak jak jest napisane->> zobaczysz jaki jest kąt zjazdu/podjazdu/przechyłu jak już na nim będziesz.Sam się przekonywałem czy da radę samochód i moja psyche Jesteś z terenu -no nie do końca ale blisko gdzie dość często jeździmy z klubu http://www.kochajmybezdroza.pl/ warto się z nami zabrać to i nauka i towarzystwo i zabawa i wiele wiele innych plusów jazdy z kolegami.Pozdrawiam A może zaprosisz nas do Siebie aby razem legalniepojeździć |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
piotrek.28jp
Nowy Forumowicz
Auto: pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 18 Skąd: wschodnia granica
|
Wysłany: 07-06-2009, 22:21
|
|
|
no poczekajmy jak tor zrobie to oczywiscie ze zaprosze i pokaze rowniez tereny |
_________________
 |
|
|
|
 |
acinski [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2009, 09:41
|
|
|
Bo cykorkula nie jest do informowania o tym czy Pojara się przewóci bo prędzej psycha siada tylko do informowania kiedy silnik ma jeszcze zapewnione smarowanie a to już w terenie rzecz niebagatelna gdy postawi się pojarę pod górkę i wylezie aby obkopać ją z błota. Nagle po jakimś czasie silnik zaczyna trudniej pracować i....... po panewkach bo nie miały skąd oleju zaczerpnąć Ja tam zwracam na nią w błocie uwagę bo raz drugi trzeci i z pozoru niezauważalne przesuszenie panewek daje koszmarne skrócenie żywota silnika.
Kąty zapewniające smarowanie są podane w instrukcji. |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 11-07-2009, 19:37
|
|
|
@piotrek.28jp
kup sobie oryginalna konsole ze szrotu.
Ja w irlandii dalem za kpl. 20euro, czujniki temperatury sa z przodu. Nie znalazlem wewnetrznego wiec ogolocilem wszystkie pajerki na szrocie z zewnetrznych. Nawet jak nie znajdziesz oryginalnego czujnika to w elektronicznym kupujesz 2 termistory 1kom i je podlaczasz.
Fajnie wyglada ale tak naprawde to przydaje sie tylko termometr |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11-07-2009, 20:07
|
|
|
acinski napisał/a: | Bo cykorkula nie jest do informowania o tym czy Pojara się przewóci bo prędzej psycha siada tylko do informowania kiedy silnik ma jeszcze zapewnione smarowanie a to już w terenie rzecz niebagatelna gdy postawi się pojarę pod górkę i wylezie aby obkopać ją z błota. Nagle po jakimś czasie silnik zaczyna trudniej pracować i....... po panewkach bo nie miały skąd oleju zaczerpnąć Ja tam zwracam na nią w błocie uwagę bo raz drugi trzeci i z pozoru niezauważalne przesuszenie panewek daje koszmarne skrócenie żywota silnika.
Kąty zapewniające smarowanie są podane w instrukcji. |
Przed wjazdem w teren to raczej trzeba sprawdzić poziom oleju i dopełnić do stanu MAX bo i przechyłomierz nic nie pomoże jeśli w misce będzie mało.A swoją drogą podziel się wiedzą odnośnie kątów zapewniających smarowanie->> nie każdy ma taką instrukcję |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
|