Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:17 |
Turbina czy sprzęgło ? co to może być |
Autor |
Wiadomość |
Leszek_Kamil [Usunięty]
|
Wysłany: 15-07-2009, 01:16 Turbina czy sprzęgło ? co to może być
|
|
|
Cześć wszystkim
mam problem i pytanie ostatnio dzieje mi się tak że w graniach 3 tys - 4 tys obrotów jest efekt jak by koła buskowały (ślizgały się)
Jak że opony były już "slicki" zostały wymienione dziś na całkowicie nowe myślałem ze to przez to , przyczepności nie ma i taki efekt ale opony zmienione a efekt dalej ten sam
Co to może być ? jest to troszku denerwujące mocy dużo w tym zakresie nie traci ale pewnie jak czują to pasażerowie to coś napewno ubywa
Nie byłem jeszcze w serwisie ale ciekawi mnie co to może być turbina czy sprzęgło , może coś innego ?
Samochód to outlander turbo 2006r przebieg lekko ponad 80 tys km
[ Dodano: 15-07-2009, 01:18 ]
upał sucha droga , deszcz efekt jest ten sam |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-07-2009, 08:48
|
|
|
Zrob test. Znajdz dluzsza gorke. Jadac spokojnie i uwaznie wbij piaty bieg. Jak auto zacznie sie staczac masz odpowiedz. Moim zdaniem sprzeglo pada. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 15-07-2009, 08:54
|
|
|
Prosty test sprzęgła znalazłem kiedyś w manualu od chyba skody. Stajesz, zaciągasz ręczny, odpalasz silnik, wrzucasz 2 bieg, wkręcasz silnik na ok 2k obrotów i puszczasz po woli sprzęgło. Jak zadusisz silnik albo ręczny nie utrzyma to sprzęgło ok, a jak się pośliźnie to do wymiany.
Twoje objawy są podobne do tych jakie miałem przy złamanej sprężynie w docisku. Z miejsca palił gumę a na ostatnim biegu przy średnich obrotach się ślizgało. Podejżewam że to to będzie. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
Leszek_Kamil [Usunięty]
|
Wysłany: 15-07-2009, 11:40
|
|
|
ostatnio tak robiłem czyli wrzuciłem ale 4 bieg a nie 2 ręczny i gaz auto chciało jechać do przodu i lekko ruszał bo ręczny w outlanderach nie są za dobre |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 15-07-2009, 15:52
|
|
|
Więc obstawiam to niestety... I niestety bez rozbierania się nie da...
"Twoje objawy są podobne do tych jakie miałem przy złamanej sprężynie w docisku. Z miejsca palił gumę a na ostatnim biegu przy średnich obrotach się ślizgało. Podejżewam że to to będzie." |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
Leszek_Kamil [Usunięty]
|
Wysłany: 15-07-2009, 16:35
|
|
|
Tylko że w moim przypadku jest tak że do 3 tys obr jest normlanie a od 3 do ok. 4 tys obr zaczyna się ten "ślizg"
przy starcie i powyżej 4 tys nic się nie dzieje
przy spokojnym ruszaniu jest to przy moncym też jest
[ Dodano: 15-07-2009, 16:42 ]
u mnie od 3 tys obr zaczyna się dopiero życie |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 15-07-2009, 17:27
|
|
|
Ja też tak miałem. Objaw pojawiał się gdzieś w miejscu max momentu obrotowego, a wyżej było normalnie. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
|