Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 17:50
LPG - dywagacje i dyskusja jaki zestaw do LPG warto zainsta
Autor Wiadomość
blizna 
Mitsumaniak

Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 78
Skąd: Głubczyce
Wysłany: 20-07-2009, 00:02   

lukasz12 również mam staga ten sam model co ty i dzieje mi sie dziwna rzecz. Jak wyreguluje u gazownika to pali calkiem spoko 13/100 ale z czasem znowy zaczyna palic coraz wiecej. Wtedy regulacja i znowu ok. U Ciebie tez tak?
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 20-07-2009, 10:22   

Nie, u mnie trzymał cały czas spalanie 13.5/100. Tylko instalacja była źle ustawiona i nieodpowiednie wtryski. Teraz po wymianie wtrysków wyszło nieco większe spalanie ale samochód ma osiągi praktycznie takie jak na benzynie. Podaj wiecej szczegółów co do tego jakie masz wtryskiwacze i reduktor
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
blizna 
Mitsumaniak

Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 78
Skąd: Głubczyce
Wysłany: 20-07-2009, 11:22   

oj łukasz12 żebym to ja wiedział co tam jeszcze jest wsadzone :/ a gazownik mnie denerwuje ostatnimi czasy bo to bo tamto nie ma czasu. Szkoda bo nie znam lepszego
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 20-07-2009, 12:25   

To zrób zdjęcia chociaż. A gazownika zmień, z dużym pradopodobieństwem można założyć że pewnie na zdjęciach będzie "zestaw standartowy". Ale dopoki nie zrobisz zdjęć i nie określimy co siedzi w aucie to cięzko będzie powiedzieć co sie może dziać. Być może mapy się jakoś dziwnie układają. Powodów może być mnóstwo. Być może będę w stanie pomóc ale niestety, wróżką nie jestem dlatego potrzebuję pewnych informacji.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 29-08-2009, 08:29   

Podepnę się pod temat. Pomysły gazowników nie znają granic. Sami zobaczcie :

_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 29-08-2009, 09:32   

OOO sigma V8 :badgrin: :badgrin: :badgrin:
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 29-08-2009, 18:51   

ha ha ha nie mieli do V6 wiec założyli od V8 dobre . A może to dodatkowe wtryski do zagazowania kierowcy i pasażera, bardziej zgazowani będą bezpieczniej jechać :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
jaceksu25
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2009, 19:32   

wojtas021180, może nie jest to takie głupie....
jestem ciekawy efektu :shock:
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 30-08-2009, 20:02   

jaceksu25 napisał/a:
może nie jest to takie głupie....
Efekt jest taki że dwa wtryski gazu nie są podłączone. I szczerze podejrzewam że autko na tych czerwonych waldemarach nie chodzi idealnie. Miałem takie tylko że 6 a nie 8. Bardzo krótko. ;]
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
Ostatnio zmieniony przez wojtas 30-08-2009, 20:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
jaceksu25
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2009, 20:05   

wojtas021180 napisał/a:
...dwa wtryski gazu nie są podłączone...


w takim przypadku mogę podejrzewać gazownika o schizofrenię :D

[ Dodano: 30-08-2009, 20:07 ]
No rzeczywiście :D nie powiększyłem fotki wcześniej, teraz to widać
ale numer !! :D :D

a miałem nadzieję, że ktoś w końcu coś fajnego zrobił :mrgreen:
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 30-08-2009, 20:22   

Ja słyszałem w ogóle o takiej koncepcji że się podłącza po 2 valteki żeby dawały większą dawkę gazu tylko nie rozumiem tego bo koszt 2x większy, rozkalibrować się moga i dodatkowo trzeba rozdzielać kabelki sterujące a koszt magicjetów tylko o 25% większy niż pojedyńczych valteków. ale niektórzy lubią pewne rzeczy na około robić...
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 31-08-2009, 09:36   

można dodakowe zaprojektowac przy dolocie kolo przepustnicy jak dajesz na 100% throttle , i masz podtlenek :D a pozatym - fantazje ułańskie ;)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
kotomi 
Forumowicz

Auto: Sigma 12V kb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2006
Posty: 114
Skąd: Białystok
Wysłany: 31-08-2009, 16:31   

Panowie - pytanko: czy da się po założeniu blosa podpiąć jakos komputer od gazu, żeby sterował składem mieszanki?
Pyatm, bo mocno mi chodzi po głowie montaz blosa - chcę moja sigme "odmulić", przynajmniej trochę. Mam natomiast lekka obawę co do regulacji składu mieszanki tylko na parowniku i blosie - czy to będzie wystarczające?
Pozdrawiam
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 31-08-2009, 18:40   

kotomi, wydaje mi się, że tak. Ale komputer gazowy będzie sterował tylko silnikiem krokowym przed BLOSem.
Niemniej w/g niema to sensu, bo BLOS dobrze wyregulowany nie potrzebuje żadnych komputerów do prawidłowego działania :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 31-08-2009, 19:46   

jak dla mine lepiej już wrzucić pare stówek dodatkowo i jeździć na wtrysku , but gwarantowany i dodatkowo kulturka pracy , inna jakość dla silnika itd :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.