Przesunięty przez: Gene 27-05-2009, 10:47 |
[3.2 DID] Ciężko odpala |
Autor |
Wiadomość |
autofans
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3.2DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 2 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 14-05-2009, 12:24 [3.2 DID] Ciężko odpala
|
|
|
Witam,
mam problem z moim Pajero, bardzo ciężko od kilku dni zapala. Podczas jazdy jest ok ale potrafi czasami podczas zatrzymania się na skrzyżowaniu gasnąć. Świece były wymienione niedawno ale niestety nic nie pomogło. Byłem już u kilku mechaników ale nic nie znaleźli. Może ktoś miał podobny problem.
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Gene 27-05-2009, 10:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Videlec [Usunięty]
|
Wysłany: 14-05-2009, 16:38
|
|
|
kiedy był wymieniony filtr paliwa, powietrza i czy były to zamienniki czy orginał?
czarny scenariusz to pompa wtryskowa. |
|
|
|
 |
eys28
Forumowicz
Auto: pajero III 3.2DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 100 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 14-05-2009, 16:40
|
|
|
a jakie paliwo tankujesz?z tego co się sam dowiadywałem pajero 3,2did jest wrażliwe na "dziwne"paliwo.więc spróbuj szukac w tym kierunku:filtr paliwa,wtryski itp.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 14-05-2009, 17:10
|
|
|
świece nie mają nic do rzeczy. To prawdobniej pompa, napisz jak wkręca się na obroty? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
autofans
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3.2DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 2 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 15-05-2009, 09:07
|
|
|
Paliwo tankuje na orlenie; filtry wymieniam wszystkie co 10 tys km - zamienniki ale nigdy nie mialem problemu na tych filtrach
[ Dodano: 19-05-2009, 15:06 ]
na obroty jak juz odpali wchodzi bardzo dobrze
[ Dodano: 19-05-2009, 15:07 ]
mam problem jeszcze z kontrolka czasami przy napedzie na tyl rozlacza sie a zaczyna mrugac srodkowa
[ Dodano: 19-05-2009, 15:08 ]
Jak zdjagnozować pompę wtryskowa i wtryskiwacze |
|
|
|
 |
pathrow
Forumowicz
Auto: PAJERO III 3,2 DID LONG AUT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 36 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 20-07-2009, 09:44
|
|
|
Witam
Pozwolę sobie na wznowienie tego tematu, poniważ właśnie to opisywane autko kupiłem.
Proszę nie pytać dlaczego kupiłem wiedząc, że ma takie problemy, bo to już po fakcie teraz prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu tych problemów.
Tak wiec podstawowa rzecz to czy na lubelszczyźnie jest jakiś dobry mechaniorek od Pajero ?? tak żeby do niego podjechać i żeby miałpojęcie z czym to się zajada.
Problemy:
Odpalanie jest faktycznie nieciekawe i pasuje to rozeznać
zapalanie się trybu awaryjnego na wyświetlaczu od napędów (proszę sie nie śmiać jak cos poprzekręcam bo jestem laikiem:)) - o tym poczytałem, że to może się okazać np tylko zaśniedziały styk - oby
Do tego jeszcze dochodzi opisywany już gdzieś problem ale bez podanego rozwiązania gaśnięcie przy szybkim ruszaniu - czyli auto stoi i po szybkim nacisnięciu na gaz nie rusza tylko gaśnie. Wystarczy tylko sekundę odczekać żeby auto załapało jazdę i wtedy juz nie gaśnie.
Tak czy inaczej szukam teraz kogoś kto mógłby się tym zająć. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 20-07-2009, 10:39
|
|
|
który to rok? Wszystko wskazuje na pompę wtryskową. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
pathrow
Forumowicz
Auto: PAJERO III 3,2 DID LONG AUT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 36 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 20-07-2009, 14:45
|
|
|
2002 - tak też sobie właśnie myslę. Ale kontrolka od napędów to już raczej inna bajka. |
|
|
|
 |
|