Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Błąd sondy lambda 11 niedługo po wymianie na nową
Autor Wiadomość
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 20-07-2009, 21:42   

Cytat:
- mierzysz na wyłączonym silniku
na włączonym:)
Cytat:
- masz padnięty alternator
raczej nie bo daje 14,4V na włączonym silniku
Cytat:
- masz zepsuty miernik
ewentualnie za niska dokładność-bo np napięcie akumulatora lub alternatora dobrze mierzy:)
najprawdopodobniej jednak źle wykonałem pomiar... gdzie jest masa kolektora?
Londolut prosiłbym o chociaż małą podpowiedz w jakim rozdziale tych punktów szukać i pod jaką nazwą (bo nigdzie ground nie mogę znaleźć:))
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 20-07-2009, 22:34   

idas napisał/a:
gdzie jest masa kolektora?
Kolektor jest masą. 9/10 samochodu to masa, tylko niektóre punkty są słabsze.
idas napisał/a:
Londolut prosiłbym o chociaż małą podpowiedz w jakim rozdziale tych punktów szukać i pod jaką nazwą (bo nigdzie ground nie mogę znaleźć:))

http://www.e-elektron.pl/...Lancer9295E.htm
PDF pt. General Electrical i strona 3.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 20-07-2009, 22:48   

I wszystko jasne- czytałem nie tego manuala co trzeba;) Dzięki!
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-07-2009, 20:28   

to jeszcze ja:

jutro zamawiam tę sondę:

http://moto.allegro.pl/it...przewodowa.html

tylko jak połączyć przewody skoro tu są:
2 białe, 1 szary, 1 czarny :biggrin:

a w miśku z tego co wyczytałem 2 czarne, 1 biały i 1 niebieski.?

które odpowiadają za masę, podgrzewanie i zasilanie?
Czy jest to bez znaczenia?

[ Dodano: 21-07-2009, 20:56 ]
eidt:
znalazłem takie info:

oryginał (stara) - uniwersalna
niebieski > czarny
biały > szary
czarny > biały
czarny > biały
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.