Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak Reakcji Silnika
Autor Wiadomość
Lebron 
Nowy Forumowicz
GLi 1.3 12V


Auto: Mitsu Lancer GLi 1.3 13V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 11
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 23-07-2009, 17:49   Brak Reakcji Silnika

Witam

.Jestem na tym forum nowy,mam nadzieje,ze ktoś z was częstych bywalców tego forum mi pomoze.Mam taki problem.Moje auto to Mitsubishi Lancer 1.3 12V 1993r 219tyś przebiegu.Wczoraj po włożeniu i przekręceniu kluczyków w stacyjce nie było żadnej rekacji silnika,żadna kontrolka sie nie zapaliła.Śilnik nawet nie drgnął :doubt: :doubt: sprawdzilem klemy,bezpieczniki wszystko ok wiec nie mam pojecia co moze byc przyczyna.Radio,światła działają bez problemowo,kolejna sprawa co niedziala to alarm.Prosze o pomoc.
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-07-2009, 22:00   

Sprawdź napięcie na akumulatorze. Objawy wskazuje na to że masz albo rozładowany, albo padnięty akumulator.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 24-07-2009, 01:35   

Lebron, albo akumulator (Naładuj go przez cała noc i bedziesz wiedział.)
albo komputer Ci padł... Takie dwie najbardziej rzucajace mi sie odpowiedzi.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Lebron 
Nowy Forumowicz
GLi 1.3 12V


Auto: Mitsu Lancer GLi 1.3 13V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 11
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-07-2009, 08:00   

Dzieki wielkie ale .Żadne kontrolki się nie świecą przy przekreceniu kluczyka.Akumulator naładowany,jak komputer padl to orientujecie sie jakie koszty :?: podac jeszcze jakies szczegóły co do auta jakies numery itp itd
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 24-07-2009, 10:32   

Jeśli nie świeci się ani jedna kontrolka to ja stawiam, że niema prądu.
Koszt kupna kompa to 100-600zł ale sprawdź czy kondensatory nie wylały.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2009, 11:29   

A czy kontrolka silnika (Check Engine) w ogóle zapala się? Zapala się podświetlenie kokpitu? Czy podczas przekręcenia kluczyka słychać cykanie pod maską?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-07-2009, 12:49   

Lebron, to co piszesz wskazuje na problem z napięciem. Jeśli światła działają i reszta jest ok. Sprawdź czy po włączeniu zapłonu możesz włączyć urządzenia które działają tylko w tym położeniu stacyjki, np dmuchawę, podgrzewanie szyby. Skoro światła się świecą to odpada rozładowany aku. Ja bym szukał problemu w stykach stacyjki, po prostu nie włącza się zapłon. Nawet gdy nie ma ECU to zapalają się podstawowe kontrolki i można kręcić rozrusznikiem więc w tym nie doszukuj sie problemu. Sprawdź kostkę stacyjki, zobacz czy do stacyjki dochodzi prąd.
Jeśli nie znasz się troszke na elektryce to bedzie potrzebna ingerencja elektryka żeby sprawdzić to krok po kroku.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-07-2009, 12:58   

A sprawdziłeś bezpieczniki i pod maską i w kabinie?
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Lebron 
Nowy Forumowicz
GLi 1.3 12V


Auto: Mitsu Lancer GLi 1.3 13V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 11
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-07-2009, 18:40   

Bezpieczniki sprawdzilem sa ok,nie pali sie check engine,po przekreceniu stacyjki nie ma wogole zadnej rakcji silnika(żadnego cykania pod maska itp),po przekrecniu stacyjki dmuchawa nie dziala,podgrzewanie szyby tez nie...chyba tak jak Owczar piszesz bede musial jakos dopchac auto do elektryka ;/
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-07-2009, 19:03   

Jest jeszcze prosta rzecz - masa. Jest punkt w którym z ujemnej klemy idzie przewód do karoserii. Ja bym jeszcze tam sprawdził.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Lebron 
Nowy Forumowicz
GLi 1.3 12V


Auto: Mitsu Lancer GLi 1.3 13V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 11
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-07-2009, 23:23   

Sprawdze napewno.Napisze co i jak jutro
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-07-2009, 12:19   

Maretzky85, a jak w takim razie paliły by się światła?
 
 
Lebron 
Nowy Forumowicz
GLi 1.3 12V


Auto: Mitsu Lancer GLi 1.3 13V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 11
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-07-2009, 11:06   

Postanowiłem wymienic profilaktycznie wszystkie bezpieczniki na nowe i autko działa bez zarzutu ;) wielkie dzieki za pomoc wszystkim mitsumaniakom : )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.