Brak Reakcji Silnika |
Autor |
Wiadomość |
Lebron
Nowy Forumowicz GLi 1.3 12V

Auto: Mitsu Lancer GLi 1.3 13V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 11 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 23-07-2009, 17:49 Brak Reakcji Silnika
|
|
|
Witam
.Jestem na tym forum nowy,mam nadzieje,ze ktoś z was częstych bywalców tego forum mi pomoze.Mam taki problem.Moje auto to Mitsubishi Lancer 1.3 12V 1993r 219tyś przebiegu.Wczoraj po włożeniu i przekręceniu kluczyków w stacyjce nie było żadnej rekacji silnika,żadna kontrolka sie nie zapaliła.Śilnik nawet nie drgnął sprawdzilem klemy,bezpieczniki wszystko ok wiec nie mam pojecia co moze byc przyczyna.Radio,światła działają bez problemowo,kolejna sprawa co niedziala to alarm.Prosze o pomoc. |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23-07-2009, 22:00
|
|
|
Sprawdź napięcie na akumulatorze. Objawy wskazuje na to że masz albo rozładowany, albo padnięty akumulator. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 24-07-2009, 01:35
|
|
|
Lebron, albo akumulator (Naładuj go przez cała noc i bedziesz wiedział.)
albo komputer Ci padł... Takie dwie najbardziej rzucajace mi sie odpowiedzi. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Lebron
Nowy Forumowicz GLi 1.3 12V

Auto: Mitsu Lancer GLi 1.3 13V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 11 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24-07-2009, 08:00
|
|
|
Dzieki wielkie ale .Żadne kontrolki się nie świecą przy przekreceniu kluczyka.Akumulator naładowany,jak komputer padl to orientujecie sie jakie koszty podac jeszcze jakies szczegóły co do auta jakies numery itp itd |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 24-07-2009, 10:32
|
|
|
Jeśli nie świeci się ani jedna kontrolka to ja stawiam, że niema prądu.
Koszt kupna kompa to 100-600zł ale sprawdź czy kondensatory nie wylały. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 24-07-2009, 11:29
|
|
|
A czy kontrolka silnika (Check Engine) w ogóle zapala się? Zapala się podświetlenie kokpitu? Czy podczas przekręcenia kluczyka słychać cykanie pod maską? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 24-07-2009, 12:49
|
|
|
Lebron, to co piszesz wskazuje na problem z napięciem. Jeśli światła działają i reszta jest ok. Sprawdź czy po włączeniu zapłonu możesz włączyć urządzenia które działają tylko w tym położeniu stacyjki, np dmuchawę, podgrzewanie szyby. Skoro światła się świecą to odpada rozładowany aku. Ja bym szukał problemu w stykach stacyjki, po prostu nie włącza się zapłon. Nawet gdy nie ma ECU to zapalają się podstawowe kontrolki i można kręcić rozrusznikiem więc w tym nie doszukuj sie problemu. Sprawdź kostkę stacyjki, zobacz czy do stacyjki dochodzi prąd.
Jeśli nie znasz się troszke na elektryce to bedzie potrzebna ingerencja elektryka żeby sprawdzić to krok po kroku. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
Lebron
Nowy Forumowicz GLi 1.3 12V

Auto: Mitsu Lancer GLi 1.3 13V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 11 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24-07-2009, 18:40
|
|
|
Bezpieczniki sprawdzilem sa ok,nie pali sie check engine,po przekreceniu stacyjki nie ma wogole zadnej rakcji silnika(żadnego cykania pod maska itp),po przekrecniu stacyjki dmuchawa nie dziala,podgrzewanie szyby tez nie...chyba tak jak Owczar piszesz bede musial jakos dopchac auto do elektryka ;/ |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-07-2009, 19:03
|
|
|
Jest jeszcze prosta rzecz - masa. Jest punkt w którym z ujemnej klemy idzie przewód do karoserii. Ja bym jeszcze tam sprawdził. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Lebron
Nowy Forumowicz GLi 1.3 12V

Auto: Mitsu Lancer GLi 1.3 13V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 11 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24-07-2009, 23:23
|
|
|
Sprawdze napewno.Napisze co i jak jutro |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 25-07-2009, 12:19
|
|
|
Maretzky85, a jak w takim razie paliły by się światła? |
|
|
|
 |
Lebron
Nowy Forumowicz GLi 1.3 12V

Auto: Mitsu Lancer GLi 1.3 13V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 11 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26-07-2009, 11:06
|
|
|
Postanowiłem wymienic profilaktycznie wszystkie bezpieczniki na nowe i autko działa bez zarzutu wielkie dzieki za pomoc wszystkim mitsumaniakom : ) |
|
|
|
 |
|