|
Drązek stabilizatora |
| Autor |
Wiadomość |
mcdrive
Forumowicz ColtManiak

Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 82 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-07-2009, 16:24 Drązek stabilizatora
|
|
|
| Witam mam pytanie: co by sie działo jak bym po obu stronach odłaczył drązek stabilizatora? normalnie by sie jeździło? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6990 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 20-07-2009, 16:27
|
|
|
Nie
stabilizator nie dopuszcza do bocznych przechyłów samochodu na zakrętach. Bardzo pogorszy się trakcja i zwiększy tendencja do wywrócenia auta na zakręcie |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 21-07-2009, 07:44
|
|
|
| Nom... Prawdopodobnie będzie pływał po całej drodze bez stabilizatora. Po co zdejmować? Końcówki kosztyją od 35 zł a gumy chyba od 8 więc w stówce się zmieścisz żeby zrobić, a jak masz krzywy to Trawor76 powinien mieć taki. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
mcdrive
Forumowicz ColtManiak

Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 82 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21-07-2009, 16:41
|
|
|
mój colt jest z 89 a mam drązek i wachacze do wsadzenia z 92r. tylko ze ten drązek i koncówki są inne
, czy bedzie pasował ten nowszy drązek w komorze? |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 21-07-2009, 18:45
|
|
|
| oj tego nie wiem. nie wiedziałem że byly jakieś różnice w różnych latach... |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24509 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

|
Wysłany: 24-07-2009, 21:56
|
|
|
inny czyli grubszy? - bo nie bylo zmian w ksztalcie a jedynie w srednicy: diesle i GTi mialy wieksza srednice
jesli tylko srednica, to wszystko bedzie pasowac - tylko inne gumy trzeba miec |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-07-2009, 22:11
|
|
|
| Krzyzak napisał/a: | | diesle i GTi mialy wieksza srednice |
Gdy miałem 1.3 to drążek był cieńszy niż ten w 1.5. Nawet leżą gdzieś u mnie nowe gumy z cieńszego drążka. Do mojego Colciaka nie pasowały. |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24509 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

|
Wysłany: 24-07-2009, 22:38
|
|
|
| bardzo mozliwe - ja znam 3 srednice: 15, 19 i 24 mm - ale z 15 mm drazkiem sie nie spotkalem, byc moze byl w Twoim C51 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21972 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-07-2009, 18:17
|
|
|
| Krzyzak napisał/a: | | z 15 mm drazkiem | W moim byłym C51 też miał taką średnicę. |
|
|
|
 |
mcdrive
Forumowicz ColtManiak

Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 82 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26-07-2009, 12:42
|
|
|
mi chodzi o zupełnie inne mocowanie końcówki drązka i co za tym idzie jest inny
powiedzmy ze wyglada to tak: http://zapodaj.net/f0ade2458cd1.gif.html
1 to mocowanie do wachacza a 2 do drązka tych "jabłek" |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24509 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

|
Wysłany: 26-07-2009, 20:00
|
|
|
| w C5x spotkalem tylko wersje jakie narysowales po lewej |
|
|
|
 |
mcdrive
Forumowicz ColtManiak

Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 82 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26-07-2009, 21:24
|
|
|
| no a ja orginalnie mam w swoim te po prawej , a z tego colta 91' z którego wyciągnołem jest wersja po lewej , i przerobiłem to na swoja wersje ale teraz mam drązek chyba krzywy i musze wsadzic teraz ten "nowszy" i znowu przerabiać końcówki ;] |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3978 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 27-07-2009, 11:08
|
|
|
| niby racja, ale masz Plymufa, czyli może nie jest tak że wszystko jak w Mitsu C52 |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
|
|