Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer 1.6 GLXi
Autor Wiadomość
Aqer 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer GLXi
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Tarnów
Wysłany: 28-05-2009, 17:32   Lancer 1.6 GLXi

Witam, mam taki problem, na początku zaznaczę ze nie jestem mechanikiem :)
od jakiegoś czasu zauważyłem że przed zapaleniem ( ostatnia pozycja przed zapłonem) gdy świeca się te kontroli słychać buczenie i inne dziwne dźwięki, samochód tez zaraz po odpaleniu nie trzymał wolnych obrotów, (byłą taka huśtawka miedzy 1500- 800, czasem gasł) ale po jakis minucie to sie ustabilizowało,postanowiłem wypisać wtyczkę z tego urządzenia i oczywiście dźwięki ucichły i silnik pracuje równiutko po zapaleniu, jeśli możecie to powiedzcie co to jest i jaka ma funkcje, jesli mało konkretnie opisałem to pytajcie:

dodaje zdjęcia dla rozpoznania:

http://img15.imageshack.u...=zdjcie0372.jpg
http://img38.imageshack.u...=zdjcie0371.jpg
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 28-05-2009, 22:25   

wtyczka od silniczka krokowego, ma on za zadanie regulowac wolne obroty. Zacznij od czysczenia krokowca. Instrukcje jak to zrobic znajdziesz tutaj
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=29732
POWODZENIA
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 28-05-2009, 22:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-05-2009, 22:29   

silniczek krokowy - reguluje wolne obroty (ogladalem tylko pierwsze zdjecie i tak wlasnie mysle)
 
 
Aqer 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer GLXi
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Tarnów
Wysłany: 29-05-2009, 17:13   

ale jak wypnę wtyczkę to obroty są stabilne, a chyba bez silnika krokowego to obroty by bardziej wirowały, a jest równiutko.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2009, 17:56   

Aqer napisał/a:
ale jak wypnę wtyczkę to obroty są stabilne, a chyba bez silnika krokowego to obroty by bardziej wirowały, a jest równiutko.
Tak, o ile nie zaczniesz w międzyczasie włączać innych odbiorników (światła, dmuchawa itd.).
 
 
Aqer 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer GLXi
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Tarnów
Wysłany: 04-06-2009, 15:50   

gregorbu napisał/a:
Aqer napisał/a:
ale jak wypnę wtyczkę to obroty są stabilne, a chyba bez silnika krokowego to obroty by bardziej wirowały, a jest równiutko.
Tak, o ile nie zaczniesz w międzyczasie włączać innych odbiorników (światła, dmuchawa itd.).


miałem chwile wolnego wiec znowu wypiłem ta wtyczkę i włączyłem wszystkie odbiorniki jakie się tylko dało, i obroty ani drgnęły cały czas utrzymywały się na równym poziomie, po wkręceniu go na obroty silnik dalej powracał do początkowej wartosci. I co wy na to? dalej sądzicie ze to silnik krokowy ??
 
 
buniago 
Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 100
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 27-07-2009, 18:04   

witam, wkleje sie do tematu z mala prosba dla kumpla, mianowicie czy ktos moglby podeslac na maila ( buniago@gmail.com ) zdjecie gdzie znajduje sie ten silniczek krokowy w lancerze przy silniku 1.6 16V ? bo widzialem zdjecia jak go wyczyscic ale nie wiemy gdzie on jest :| z gory dziekuje za pomoc
 
 
miki4x4 
Mitsumaniak
Miki

Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 467
Skąd: KMY
Wysłany: 27-07-2009, 19:39   

masz jak na dłoni w pierwszym poście (fotki). Pod przepustnicą.
_________________
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.