 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Lancer 1.6 GLXi |
Autor |
Wiadomość |
Aqer
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer GLXi
Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 28-05-2009, 17:32 Lancer 1.6 GLXi
|
|
|
Witam, mam taki problem, na początku zaznaczę ze nie jestem mechanikiem
od jakiegoś czasu zauważyłem że przed zapaleniem ( ostatnia pozycja przed zapłonem) gdy świeca się te kontroli słychać buczenie i inne dziwne dźwięki, samochód tez zaraz po odpaleniu nie trzymał wolnych obrotów, (byłą taka huśtawka miedzy 1500- 800, czasem gasł) ale po jakis minucie to sie ustabilizowało,postanowiłem wypisać wtyczkę z tego urządzenia i oczywiście dźwięki ucichły i silnik pracuje równiutko po zapaleniu, jeśli możecie to powiedzcie co to jest i jaka ma funkcje, jesli mało konkretnie opisałem to pytajcie:
dodaje zdjęcia dla rozpoznania:
http://img15.imageshack.u...=zdjcie0372.jpg
http://img38.imageshack.u...=zdjcie0371.jpg |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 28-05-2009, 22:25
|
|
|
wtyczka od silniczka krokowego, ma on za zadanie regulowac wolne obroty. Zacznij od czysczenia krokowca. Instrukcje jak to zrobic znajdziesz tutaj
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=29732
POWODZENIA |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 28-05-2009, 22:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-05-2009, 22:29
|
|
|
silniczek krokowy - reguluje wolne obroty (ogladalem tylko pierwsze zdjecie i tak wlasnie mysle) |
|
|
|
 |
Aqer
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer GLXi
Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 29-05-2009, 17:13
|
|
|
ale jak wypnę wtyczkę to obroty są stabilne, a chyba bez silnika krokowego to obroty by bardziej wirowały, a jest równiutko. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 29-05-2009, 17:56
|
|
|
Aqer napisał/a: | ale jak wypnę wtyczkę to obroty są stabilne, a chyba bez silnika krokowego to obroty by bardziej wirowały, a jest równiutko. | Tak, o ile nie zaczniesz w międzyczasie włączać innych odbiorników (światła, dmuchawa itd.). |
|
|
|
 |
Aqer
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer GLXi
Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 04-06-2009, 15:50
|
|
|
gregorbu napisał/a: | Aqer napisał/a: | ale jak wypnę wtyczkę to obroty są stabilne, a chyba bez silnika krokowego to obroty by bardziej wirowały, a jest równiutko. | Tak, o ile nie zaczniesz w międzyczasie włączać innych odbiorników (światła, dmuchawa itd.). |
miałem chwile wolnego wiec znowu wypiłem ta wtyczkę i włączyłem wszystkie odbiorniki jakie się tylko dało, i obroty ani drgnęły cały czas utrzymywały się na równym poziomie, po wkręceniu go na obroty silnik dalej powracał do początkowej wartosci. I co wy na to? dalej sądzicie ze to silnik krokowy ?? |
|
|
|
 |
buniago
Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 100 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 27-07-2009, 18:04
|
|
|
witam, wkleje sie do tematu z mala prosba dla kumpla, mianowicie czy ktos moglby podeslac na maila ( buniago@gmail.com ) zdjecie gdzie znajduje sie ten silniczek krokowy w lancerze przy silniku 1.6 16V ? bo widzialem zdjecia jak go wyczyscic ale nie wiemy gdzie on jest z gory dziekuje za pomoc |
|
|
|
 |
miki4x4
Mitsumaniak Miki
Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 467 Skąd: KMY
|
Wysłany: 27-07-2009, 19:39
|
|
|
masz jak na dłoni w pierwszym poście (fotki). Pod przepustnicą. |
_________________ Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 |
|
|
|
 |
|
|