 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Dlaczego L200 krzywo stoi tzn lekko przechylone? |
Autor |
Wiadomość |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 07-04-2009, 14:09
|
|
|
a u mnie bez zmian |
_________________ nam |
|
|
|
 |
adi_kce
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 23 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 28-07-2009, 08:59
|
|
|
Kiedyś dawno temu czytałem ten wątek (nie będąc jeszcze zarejestrowany). Mam od niedawna zawieszenie OME i:
- dalej krzywo stoi i pochylone w ta samą stronę
- reszta teori o OME to prawda. Jeździ się o niebo lepiej. Wcześniej przód się kiwał jak łódka a tył na pusto skakał. Teraz czy na pusto czy pełno auto zachowuje się w miarę podobnie. Tj na pusto przód sie utwardził a tył zmiękł trochę. Jak doładowuję utwardza się całość.
Mój wniosek: jest lepiej i warto było |
_________________ Adi
 |
|
|
|
 |
HugoOrmo
Forumowicz Was? Kielbasa i Kwas

Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 460 Skąd: Frei Stadt Danzig
|
Wysłany: 28-07-2009, 11:41
|
|
|
a jakie OME masz zalozone? tzn +(ile) kg i +(ile) mm?
w warsztacie, ktorego czasami uzywam mowili, ze jedyne rozwiazanie to podkladki, ktore niweluja przechyl - OME tez ma w ofercie. Uzywa sie ich np przy robieniu aut wyprawowych gdzie trzeba wiecej sprzetu dac na stale na jedna strone....
pzdr |
_________________ Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 |
|
|
|
 |
adi_kce
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 23 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 28-07-2009, 12:19
|
|
|
Hmmm, oj na takie pytania nie umiem odpowiedzieć, chyba, że mi pomożesz co i gdzie mam zczytać. Ale cały podnióśł sie o 5 cm |
_________________ Adi
 |
|
|
|
 |
Bartman [Usunięty]
|
Wysłany: 28-07-2009, 14:41
|
|
|
Dużo...5cm ..OME niby twierdzi ze ich kit podnosi auto o 10mm, tak jest na stronach dystrybutorów. Ale mozliwe, natknąłem sie gdzies już na taki lift po wlozeniu OME. Mozesz zmierzyc odleglosc od srodka piasty (felgi) do krawedzi plastikowego nadkola? |
|
|
|
 |
adi_kce
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 23 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 29-07-2009, 08:02
|
|
|
Wg tego co ja oglądałem tak miało być. Może są rózne zestawy.
Pomiar (cm):
LP=55,6
LT=62,5
PT=63,7
PP=57,0
Jak czegoś nie pomieszałem to taki. Parametry: pełny bak i brak tylenj klapy |
_________________ Adi
 |
|
|
|
 |
Bartman [Usunięty]
|
Wysłany: 30-07-2009, 08:44
|
|
|
Witam..Dzięki Adi Mam jeszcze prośbę do posiadacza L-ki z fabrycznym zawieszeniem, najlepiej w miarę nowej, aby pomierzył i wpisał w/w odległości od środka felgi do krawędzi nadkola. Starsze elki też mile widziane. Im więcej wpisów tym lepiej. Chciałbym ustalić ile siada zawias w miarę użytkowania.U mnie, w aucie obciążonym dodatkowymi zderzakami (przód i tył), progami i osłonami podwozia w tej chwili jest następująco:
LP-51,0 cm
PP-52,0
LT-55,0
PT-56,0
Dziękuję , pozdrawiam.
Po zmianie zawieszenia na dobinsons +100 kg GVM (lift 45mm)
wygląda następująco:
LP-59,0 PP-59,5
LT-59,5 PT-60,0
Jak widać przechył jest zaniedbywalny - biorąc pod uwagę że nadkola nie są montowane z dokładnością do 1mm
Zobaczymy jak długo Miś utrzyma się na tym poziomie. |
|
|
|
 |
|
|