Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
11-02-2007, 00:47
kod 55 w Mitsubishi Space Wagon 2000 GLI z 1994r
Autor Wiadomość
gienek1
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2006, 16:09   kod 55 w Mitsubishi Space Wagon 2000 GLI z 1994r

Witam Serdecznie!
Zabrałem się za mojego Space Wagona bo stan elektroniki był w nim opłakany. Od 6 lat swiecił się CHECK ENGINE. Dziś rano rozebrałem cały moduł przepustnicy i wyczyściłem z nagaru. Od razu przestał wariować z wolnymi obrotami i widać już ze ma większą moc. Zmierzyłem impulsy z komputera i wyszedł mi kod 55, co on oznacza. Mam jakieś materiały ale tam takiego kodu nie znalazłem.
Pozdrawiam,
Gienek.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-07-2006, 16:26   Re: kod 55 w Mitsubishi Space Wagon 2000 GLI z 1994r

gienek1 napisał/a:
kod 55, co on oznacza

usterkę silniczka regulującego obroty (sprawdź opór uzwojeń)
 
 
gienek1
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2006, 18:52   

Witam!

Chodzi o silnik krokowy umieszczony w module przepustnicy?
wyciągałem dziś go z silnika i czyściłem z nagaru. Na osi przepustnicy jest potencjometr połączony wtykiem z instalacją elektryczną. Drugi, wiekszy wtyk jest od silnika krokowego.
Piszesz że mam go sprawdzić?
Uzwojenia są raczej w porządku bo gdy włączam zapłon słychać jak pracuje i ustawia się.
Czyli kręci się, co może być jeszcze uszkodzone gdy wyświetla błąd 55?
Pozdrawiam,
Gienek.
 
 
dager
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2006, 20:02   

Witaj gienek 1, mam podobny problem i ten sam model samochodu.Co prawda przepustnicę już wyczyściłem, a zabierałem sie do tego jak pies do jeża :mrgreen: .Rzeczywiście obroty ustabilizowały sie i jakby mocy przybyło ,
/ wymieniłem także świece/ . Jednak dalej komunikat Check Engine pojawia sie , czyżby wina jazdy na gazie :wink:
 
 
gienek1
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2006, 21:05   

Witaj!
Ja jeżdżę na benzynie, myślałem kiedyś o gazie ale nie ma tam gdzie rozsądnie butlę zamontować, to mnie zniechęciło. Przewozę często duże pakunki ( handluję sprzętem RTV) i musze mieć całą przestrzeń do tego celu. Teraz powoli myślę zeby go się pozbyć, mam go 10 lat i kupię sobie jakiegoś diesla bez komputera w wersji duże kombi.
Myślałem o nowszej wersji Space Wagona, tej od 1999 roku ale robią tylko duże pojemności silników, 2 litrówki już nie ma a szkoda.
Jutro jadę moim autem do pracy około 60 km, więc po powrocie do domu napiszę co się zmieniło po wyczyszczeniu przepustnicy i co dalej z moim błedem 55, moze ktoś jeszcze ma jakieś sugestie.
Pozdrawiam,
Gienek.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-07-2006, 09:38   

gienek1 napisał/a:
moze ktoś jeszcze ma jakieś sugestie.

sprawdzić wg procedury podawanej na forum silniczek a nie sugerować się tym, że coś bzyczy - chodzi o sprawdzenie wszystkich uzwojeń - jak rozumiem wtyczka 6 pinowa? - był opis co i jak robić made by Bartek
 
 
gienek1
[Usunięty]

Wysłany: 12-07-2006, 13:23   kod 55

Witam!
Przeszukałem dziś rano forum odnośnie silnika krokowego i znalazłem tylko od Bartka dane odnosnie oporności uzwojeń: 1 i 2 oraz 4 i 6 mają mieć 30 ohm a między 1 i 3 oraz 4 i 6 60 ohm. Wtyczka ma mieć 6 pinów. Ja mam Space wagona z 1994 roku 2000GLI 16V.
Nie wiem czy mam silnik 4G63 i czy właśnie taki ISC. Złączka silnika krokowego jest z tyłu i dostęp do niej jest traficzny, czy mogę pomierZyć uzwojenia od strony komputera?
Mogę dostać od kogoś rysunek złaczki sdilnika krokowego żeby ustalić kolejność pinów.
Proszę o pomoc,
Gienek.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.