wymiana oleju silnikowego - dylemat |
Autor |
Wiadomość |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 31-07-2009, 09:52
|
|
|
To skąd u Ciebie taka głośna pracy popychaczy ? |
|
|
|
 |
Ginger1021
Forumowicz

Auto: Cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lip 2008 Posty: 186 Skąd: Olsztyn/Łajsy
|
Wysłany: 31-07-2009, 10:21
|
|
|
Nie mam pojęcia jak ten samochód był użytkowany. Oglądając inne carismy gdi to podobnie chodzą. Mój wali tylko jeden popychacz, zastanawiałem się nad płukaniem tego silnika ale to chyba zużycie. mój filmik po wymianie oleju na motorex 10w-30:
http://www.youtube.com/watch?v=FMgsR-7IcoY |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 01-08-2009, 11:53
|
|
|
Na zlocie zrobimy konkurencje komu na zimnym najgłośniej stuka |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
uh4
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 V16 HB
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 68 Skąd: Lublin
|
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 03-08-2009, 10:22
|
|
|
uh4, ty nie masz GDI więc piszesz nie w temacie.
Ginger1021, a jak po uruchomieniu wkręcisz go przez chwilę na 2500-3000 obrotów to ten klekot ustaje czy nie ?
Po wkręceniu powinien popychacz się napełnić i trzymać już odpowiednie ciśn. oleju.
Jeżeli nie to niestety jest do wymiany . |
|
|
|
 |
Ginger1021
Forumowicz

Auto: Cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lip 2008 Posty: 186 Skąd: Olsztyn/Łajsy
|
Wysłany: 03-08-2009, 17:33
|
|
|
turek61 napisał/a: | Ginger1021, a jak po uruchomieniu wkręcisz go przez chwilę na 2500-3000 obrotów to ten klekot ustaje czy nie ?
Po wkręceniu powinien popychacz się napełnić i trzymać już odpowiednie ciśn. oleju.
Jeżeli nie to niestety jest do wymiany . |
Nie wiem jeszcze nie sprawdzałem tak, ale chyba nie. Ale czym więcej kilosów robię to chodzi ciszej- chyba:) , no i częściej go nie słyszę jak jest rozgrzany.
Jeśli nie ucichnie po jakiś 1500 km to poważnie się zastanowię nad wymianą. |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
|