Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana oleju silnikowego - dylemat
Autor Wiadomość
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 31-07-2009, 09:52   

To skąd u Ciebie taka głośna pracy popychaczy ?
 
 
Ginger1021 
Forumowicz


Auto: Cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 186
Skąd: Olsztyn/Łajsy
Wysłany: 31-07-2009, 10:21   

Nie mam pojęcia jak ten samochód był użytkowany. Oglądając inne carismy gdi to podobnie chodzą. Mój wali tylko jeden popychacz, zastanawiałem się nad płukaniem tego silnika ale to chyba zużycie. mój filmik po wymianie oleju na motorex 10w-30:
http://www.youtube.com/watch?v=FMgsR-7IcoY
_________________

 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 01-08-2009, 11:53   

Na zlocie zrobimy konkurencje komu na zimnym najgłośniej stuka :P
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
uh4 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 V16 HB
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 68
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-08-2009, 12:32   

ja leje od dawna 10w40 mobil1 - polecam olej.
_________________
http://juchnicki.info/pliki/samochod/S4032290.JPG Mój miś.
http://juchnicki.info/pliki/samochod/440.jpg
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 03-08-2009, 10:22   

uh4, ty nie masz GDI więc piszesz nie w temacie.
Ginger1021, a jak po uruchomieniu wkręcisz go przez chwilę na 2500-3000 obrotów to ten klekot ustaje czy nie ?
Po wkręceniu powinien popychacz się napełnić i trzymać już odpowiednie ciśn. oleju.
Jeżeli nie to niestety jest do wymiany .
 
 
Ginger1021 
Forumowicz


Auto: Cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 186
Skąd: Olsztyn/Łajsy
Wysłany: 03-08-2009, 17:33   

turek61 napisał/a:
Ginger1021, a jak po uruchomieniu wkręcisz go przez chwilę na 2500-3000 obrotów to ten klekot ustaje czy nie ?
Po wkręceniu powinien popychacz się napełnić i trzymać już odpowiednie ciśn. oleju.
Jeżeli nie to niestety jest do wymiany .

Nie wiem jeszcze nie sprawdzałem tak, ale chyba nie. Ale czym więcej kilosów robię to chodzi ciszej- chyba:) , no i częściej go nie słyszę jak jest rozgrzany.
Jeśli nie ucichnie po jakiś 1500 km to poważnie się zastanowię nad wymianą.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.