Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Demontaż łącznika stabilizatora
Autor Wiadomość
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 06-08-2009, 17:11   

EDIT :
a taki :

http://forum.mitsumaniaki...p=537355#537355

Niestety, mam kolejny problem...
Dwa sworznie maaaasaaaakrycznie zapieczone.
Jeden od drążka kierowniczego, drugi od górnego wahacza.
Wyciąłem flexem od góry resztę, tak, że zostały mi tylko sworznie w zwrotnicy.
Lałem młotkami, obijałem, wd40 traktowałem. Nic.
Rozlezioną końcówkę od bicia młotkiem znów obciąłem.
Jeszcze może wyciskaczem spróbuję, ale nie wiem czy co da...

Palnika nie mam, aby rozgrzac ucho zwrotnicy, tylko taki maciupki, długopisowy.
Domyślam się, że rozwiercić nie dam rady (sworzeń utwardzany przecież...).
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 07-08-2009, 07:27   

WD40 nic tutaj nie poradzi. Jak nie masz srodka na zapieczone elementy to potraktuj to ropa lub plynem hamulocywm najlepiej starym R3. Sworzen jesli nie idzie silnie skreca sie sciagaczem do sworzni i bije mlotkiem po obejmie zwrotnicy. Teraz jak to uciales to ostatecznie mozna to rozwiercic mocnym wiertlem ale bedziesz musial je ostrzyc conajmniej kilkakrotnie. Sprobuj jeszcze z tym plynem i sciagaczem.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 07-08-2009, 10:26   

Dziś rano dałem radę :) Od 2 dni co jakiś czas polewałem naftą. Dzisiaj się wkurzyłem i nawalałem dłuższą chwilę młotkiem po obejmach, od spodu po trzpieniu, i powyskakiwały :mrgreen: Dzięki za info, zapamiętam.
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.