Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
11-02-2007, 00:47
MSW 2.0 TDI gaśnie na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
Jeffrey
[Usunięty]

  Wysłany: 09-06-2006, 20:48   MSW 2.0 TDI gaśnie na wolnych obrotach

Witam. Od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem MSW 2.0 TDI. Do tej pory chodził super, ale nagle zaczął gasnąć na wolnych obrotach. Czy ktoś może mi podpowiedzieć co może być tego przyczyną? ąuto było tankowane na shellu i do tej pory nie było problemów.
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 11-06-2006, 15:46   

Napisz dokładniej, w jakich sytuacjach to się zdarza np. zimny czy ciepły silnik, na postoju czy podczas toczenia się itd.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
DarekCz
[Usunięty]

Wysłany: 30-06-2006, 08:51   

przyczyn gaśnięcia na wolnych obrotach może byc kilka
jakie mi w tej chwili przychodza na myś to
1. filtr paliwa jest zapchany
2. filtr powietrza zabrudzony
3. woda w paliwie
4. cholera wie co jeszcze
jak kamilek pisał podaj więcej szczegółów

[ Dodano: 30-06-2006, 08:57 ]
kamilek napisał/a:
Pieska .

kamilek piesów to ja mam juz dosyc narazie. A po 2 to jamników za bardzo nie lubie :cry:
a to moje pociechy


 
 
Pawelkus
[Usunięty]

Wysłany: 19-07-2006, 11:27   

Jesli zatankowales bio-diesla, albo jakies inne cuda to moze sie tak wlasnie dziac. Szczerze odradzam takie eksperymenta z silnikami na PD. Ciekawskim polecam przeglad niemieckiego forum motor-talk.de
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 19-07-2006, 13:24   

To może ja jeszcze raz wypowiem się w tej sprawie. Rozmawiałem z autorem tematu na pw i co się okazało: przyczyną był przestawiony o jeden ząbek pasek rozrządu. Oprócz w/w. objawów auto ciężko odpalało, mocno kopciło, na wolnych obrotach szarpało silnikiem, na wyższych szarpanie ustawało lub wyrównywało się, na wyższych biegach zauważono spadek mocy. Tak więc jeśli ktoś z Was zauważa u siebie podobne objawy, radzę sprawdziś pasek, zanim będzie za późno...
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.