Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
28-09-2007, 15:48
EVO - ktore bylo naj i dlaczego?

EVO - ktore bylo naj?
EVO I
0%
 0%  [ 0 ]
EVO II
0%
 0%  [ 0 ]
EVO III
10%
 10%  [ 10 ]
EVO IV
2%
 2%  [ 2 ]
EVO V
5%
 5%  [ 5 ]
EVO VI
30%
 30%  [ 30 ]
EVO VII
6%
 6%  [ 6 ]
EVO VIII
10%
 10%  [ 10 ]
EVO IX
23%
 23%  [ 23 ]
EVO X
13%
 13%  [ 13 ]
Głosowań: 99
Wszystkich Głosów: 99

Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-06-2006, 21:01   

Jackie napisał/a:
Wiesz, może nie koniecznie. Zgadzam się, że za słabo jeżdżę coby wykorzystać dobroci elektroniki.

O ile pamiętam to mówiłeś, że odpiąłeś AYC bo nie można było pojeździć bokami, samochód był zbyt przewidywalny i za bardzo bezpiecznie się prowadził.

Moim zdaniem właśnie żeby jeździć bez AYC trzeba mieć jaja większe niż mózg - to po pierwsze a po drugi naprawdę trzeba ogarniac temat jazdy mocnym 4x4
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
chayenne
[Usunięty]

Wysłany: 03-06-2006, 22:15   

evo ix jest, ale juz glosowac nie moge ;)
 
 
Azrael
[Usunięty]

Wysłany: 06-06-2006, 18:33   

Hubeeert napisał/a:
O ile pamiętam to mówiłeś, że odpiąłeś AYC bo nie można było pojeździć bokami, samochód był zbyt przewidywalny i za bardzo bezpiecznie się prowadził.

Moim zdaniem właśnie żeby jeździć bez AYC trzeba mieć jaja większe niż mózg - to po pierwsze a po drugi naprawdę trzeba ogarniac temat jazdy mocnym 4x4



Z AYC jest jeszcze baridziej niebezpiecznie bo jedizesz po prostu szybciej jak elektornika już nie umie poradzić ;-)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-06-2006, 10:22   

Tyle że Jacek nie jeździ szybko bo sie boi ;-)

A powazniej Azrael możesz rozwinąć temat?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 10-06-2006, 18:23   

No z tą elektroniką to bym się zgodził - za bardzi się jej ufa, a wystarczy że coś nie zadziała przez kilka milisekundek w najmniej oczekiwanym momencie i zaczyna się problem.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Azrael
[Usunięty]

Wysłany: 10-06-2006, 18:58   

Hubeeert napisał/a:
A powazniej Azrael możesz rozwinąć temat?



Normalnie, auto prowadzi się bajecznie, AYC kontroluje tor jazdy wprowadzjąc lekką nadsterowność kiedy jest trochę za szybko i prędkości coraz wieksze bez podsterowności, tlyko w końcu kiedy braknie przyczepności nie bardzo jest co zrobic - auto wyślizguje się z zakrętu 4 kołami bez pod- ani nadsterowności i nie wiadomo ująć? dodać? Tak pisali przynajmniej o tym testerze bo ja o AYC mam wiedzę czysto teoretyczną...

[ Dodano: 10-06-2006, 19:01 ]
Karwoś napisał/a:
No z tą elektroniką to bym się zgodził - za bardzi się jej ufa, a wystarczy że coś nie zadziała przez kilka milisekundek w najmniej oczekiwanym momencie i zaczyna się problem.



Tu nie chodzi o to że coś nie zadziała tylko o sytuację gdy wszystko działa jak należy, ale jest wystarczająco szybko.
 
 
Paweł_BB 
Mitsumaniak
01657/KMM


Auto: Evo VIII 4T375
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 709
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 01-03-2009, 09:44   

Dawno nie odgrzewany temat, trzeba dodać Evo X :wink:
 
 
Radowan 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 362
Skąd: Jelenia Góra/MRO
Wysłany: 13-08-2009, 00:13   

Dla mnie VII ponad wszystkie... Pewnie z sentymentu, ale najładniejsza jest, a o gustach nie dyskutuje się :)
 
 
 
Pieniek 
Mitsumaniak

Auto: Carisma DiD HP 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 284
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-08-2009, 10:25   

Evo VI TME jest kultowe. Kiedyś miałem okazję pojeździć i do tej pory pamiętam wrażenia.


ps. Do ankiety należałoby chyba dopisać Evo X
_________________
Pieniek
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 19-08-2009, 00:22   tylko dziewiątka

Tylko IX panowie w wersji MR ! - 330 PS objedzie wszystko co się da objechać a na trasie fruwa bez limitu nawet 280 km/h jest w stanie pojechać. Lekkie, zwinne autko i te halogeny wewnątrz mogą służyć jako światła dzienne nie trzeba marnować xenonów w słońcu dnia. Co do X to martwi mnie fakt że z daleka niewiele się różni od zwykłego lancera. Przypomina lancera w topowej wersji. Wiem że chłopaki z MMC chcieli wypromować nowego lancera po tragicznej sprzedaży zwykłej wersji poprzednich modeli z tragicznym przodem rodem z filmu Wesa Crevena i chyba im się to udało bo sportbacków i innych widzimy dziś na ulicach wiele, ale jestem zdania że EVO powinno się jednak wyróżniać bo to nie jest zwykły samochód to technologia przejęta żywcem ze statku obcych z sąsiedniej galaktyki ;-) Evo jest legendą jak Subaru Impreza STI czy Chevi Corvette a legenda powinna się wyróżniać...
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-08-2009, 00:26   Re: tylko dziewiątka

MadMax napisał/a:
te halogeny wewnątrz mogą służyć jako światła dzienne nie trzeba marnować xenonów w słońcu dnia.


Możesz wyjaśnić dlaczego akurat te halogeny można używać jak światła do jazdy dziennej? Bo moim zdaniem nie można ich używać jako DRL (światła do jazdy dziennej) ponieważ jeśli to są halogeny nie spełniają przynajmniej kilku wymogów ECE-R87.
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 19-08-2009, 09:27   

Cytat:
ponieważ jeśli to są halogeny nie spełniają przynajmniej kilku wymogów ECE-R87


Idę z Tobą o zakład że żaden z naszych szanownych funkcjonariuszy drogowych tego nie wie. Nie są to halogeny umieszczone w zderzaku tylko pod jedną lampą wraz se światłami mijania. A ponieważ palą się w wewnętrznej części lampy często mogą być mylone z światłami dziennymi jakie stosuje np. Audi w swoich wielu modelach. Ja mam xenony w swoim galu od 3 lat bez homologacji i jakoś nikt nigdy się do tego nie przyczepił. Kolega ma Evo IX i ciągle stosuje te światła jako dzienne też się nie czepiają. U nas w Polsce to co można to jedno a życie to drugie...
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 19-08-2009, 10:44   

http://www.4evo.pl/historia.php
Dla mnie najlepsze to V i VI :mrgreen: kiedyś bede mieć :)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-08-2009, 12:55   

MadMax - jest sporo osób które miały problemy przez tego typu przeróbki czy używanie czegoś co do tego nie służy. Zależy po prostu na kogo trafisz. A jeśli trafisz na kogoś kto się zna to wystarczy że popatrzy na lampę czy jest wybite E oraz "RL".

A zapytaj kolegę na tym forum który ma audi i ma zamontowane te LED-y oryginalne od młodszego modelu audi ile się musiał razy tłumaczyć.... Potem zapytaj kolegę który zrobił ze zwykłego Lancera wersje EVO za jakie błahe sprawy może Pan Władza zabrać dowód. Nie chce mi się szukać ale było sporo historii. W każdym razie nie można ich używać do jazdy dziennej w świetle przepisów (szczególnie że to auto raczej bardzo przyciągające uwagę niebieskich z tłumu na pewno takiego wyłowią). Po za tym instalacja wymaga żeby przy halogenach się świeciły pozycyjne przy DRL już nie... Sporo tego.
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 20-08-2009, 19:31   

a dla mnie najbardziej podoba sie evo X ma to w sobie cos.Napewno ma pełno elektroniki w sobie która ułatwia zycie kierowcy a te starsze evo to były autka dla ludzi którzy co nieco juz wiedzieli o jezdzie takimi potworami ja to bym raczej nie zaryzykował takiej jazdy na granicy.także ja stawiam na evo X.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.