ile może kosztowac sigma ? |
Autor |
Wiadomość |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 19-08-2009, 09:44
|
|
|
no ja wiem zależy włąśnie do czego chcesz auto i tu jest pies pogrzebany ,zę każdy oczekuje czegos innego |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
wizek
Forumowicz wizek

Auto: Grandis A/T
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 32 Skąd: Tur-Stavanger
|
Wysłany: 20-08-2009, 19:04
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | a pisałem już kiedyś - to nie sa najlepsze najszybsze auta ale łączą dużo cech które pasuja na przykład mi - a chcę czegoś oryginalnego, przyjemnego w środku, w miare dużego i szybkiego. Koszty eksploatacji jak na auto tej klasy nie są wcale najgorsze w porównaniu z innymi. I co do cen - może 18 tysięcy to za dużo jak na Sigmę ale popatrzcie na takie AUDI A4 - w moich okolicach marzenie każdego chłopaka spod wiejskiej dyskoteki. Za takie kilkunastoletnie biedne i styrane 1.6 chcą w okolicach 10 lub więcej tysięcy...i jak ma szczęście to jeszcze będzie miało poduszki powietrzne i abs...aż...ale ludzie to kupują bo magia 4 zazębiających się kółek działa nadal... |
swieta prowda P.S. posiadam paska B6 2.0TDI w automacie DSG -jedyny plus tego samochodu to spalanie 6,5 disla, a cala reste plusow tego samochodu przewyrzszaja plusy SIGMUSI, narazie ma 3lata, co bedzie sie z nim dziac jak bedzie mial 5lat , 10 lat |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-08-2009, 07:02
|
|
|
A tak po za tym porównywanie aut nowych( do 5 lat)do sigmy której konstrukcja i rozwiązania techniczne maja już prawie 20 lat jest bezsensowne jak już brać auta to z tamtych czasów np Audi 200, czy Peugeot 605. I tak uważam że samochody Niemieckie czy Francuskie były daleko w tyle za Japończykami. Dzisiaj porównywać można np Audi A6 choćby z nową Hondą Legend albo Mitsubishi Diamante bo to mniej więcej ta sama klasa aut, a i tak Niemcy ze swoimi standardowymi autami są wciąż w tyle, i gdyby to Japończycy byli naszymi sąsiadami to na pewno samochodów z ich rodzimej produkcji było by więcej na naszych drogach . Fakt jest jeden Europa już od dawna broniła się zaciekle przed napływem japońskiej motoryzacji i broni się do dzisiaj inaczej Europejskie koncerny samochodowe już dawno by splajtowały |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 21-08-2009, 09:09
|
|
|
true. :] |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 21-08-2009, 12:35
|
|
|
A jak sie skrzynka dsg w tym passacie zachowuje? Nie szarpie to przy gwałtownych zmianach biegów? Szybkie to podobno jest ale ciekawi mnie jak działa jak chcesz absolutnej płynności jak w klasycznym automacie |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-08-2009, 15:03
|
|
|
zbyszek05, powiem tak cena i opis jak najbardziej adekwatny do tego co przy niej robiłeś wiec uważam ze kupca szybko znajdziesz nawet za te pieniążki a tak a propos potrzebujesz kombi może się zamienimy???? |
|
|
|
 |
wizek
Forumowicz wizek

Auto: Grandis A/T
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 32 Skąd: Tur-Stavanger
|
Wysłany: 21-08-2009, 15:20
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | A jak sie skrzynka dsg w tym passacie zachowuje? Nie szarpie to przy gwałtownych zmianach biegów? Szybkie to podobno jest ale ciekawi mnie jak działa jak chcesz absolutnej płynności jak w klasycznym automacie |
hmmm fajnie ciagnie, ale casami koputerowi cos sie niezgodzi to szarpnie sobie delikatnie, jade do kolegi ktory pracuje w serwisie VW zeby zerknol na skrzynke, co do tapicerki to nie skrzypi ale to pewnie glaciutkie drogi norweskie. P.S. sigmusia anirazu mi nieszarpla dlatego probuje kupic sigme na full wypasie z 1993 roku http://www.blocket.se/lan....htm?ca=1_8&w=3 ale za malo fotek zeby po nia jechac. wiecej info o bolaczkach pskow B6 na http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=20 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bulwa
Mitsumaniak

Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 201 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: 21-08-2009, 16:57
|
|
|
zbyszek05, twoja sigma jest bardzo ładna ,na PJ chyba najładniejsza,uważam też że cena nie jest wygórowana auto jest piękne i bez problemu powinieneś ją sprzedać. |
_________________ Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 |
|
|
|
 |
Piotr Z
Mitsumaniak

Auto: sigma 3.0 V6 12v sedan 94 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 293 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-08-2009, 18:56
|
|
|
zbyszek nie wiem czym ty się przejmujesz, ja za swoja 12v w 2007 tez zapłaciłem 10 tys, dzis uważam że ciut przepłaciłem( może to wina moich negocjacji) ale jednak.Gdybym dziś sprzedawał swoje auto to teraz ona warta jest te 10 tyś, które dałem wtedy ,bo serca i pieniedzy włożyłem w ten samochód nie mało, i pewnie włoże jeszcze więcej ale chcę ocalic sigmę bo rzadki model , spojrzenia innych osób rzecz bezcenna, no i chciałbym byc kiedys posiadaczem klasyka dlatego uważam że jeżeli auto sprzedaje pasjonat i ktos kto wkłada serce w swoje auto to ten samochód wart jest więcej niż kiedy ty czy ktoś z nas je kupował.
[ Dodano: 21-08-2009, 19:04 ]
ale uważam tez że wszystko ma swoje granice i nie wiem jak była by zadbana ta za 18 tys to nie zapłaciłbym tyle pieniedzy, przez ten czas kiedy jestem posiadaczem widziałem inne sigmy i teraz wiem jaka jest granica w żądaniach finansowych sprzedajacego.Jak kupowałem swoja tez byłem zapewniany że przez pewiem czas nie będę musiał dokładac do auta, co okazało sie nieprawdą bo wydech , szpilki pourywane o czym dowiedziałem sie podczas wymiany opon i pare innych spraw, z tym że mechanicznie moja sigma była bez zarzutu i jest nadal. Dlatego 18 to kwota która bedzie raczej odstraszać niż przyciągać, chyba że sprzedawca skory jest do sporych ustępstw, w co watpię. |
_________________ Pozdrawiam
Piotr
pierwszy zlot sigm w Kazimierzu Dolnym
 |
|
|
|
 |
Bulwa
Mitsumaniak

Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 201 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: 21-08-2009, 23:11
|
|
|
Piotr Z,no w końcu ktoś podobnie myśli,bo już myślałem że zgłupiałem |
_________________ Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 21-08-2009, 23:12
|
|
|
A co ja pisałem? Też mówiłem że 18 to za dużo i ze max to 12 |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
and.lukas
Forumowicz
Auto: Mitsu Sigma kombi '95
Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 54 Skąd: Mszczonów
|
Wysłany: 22-08-2009, 18:34
|
|
|
A ja myślę, że w tych sprawach jest wolny rynek i jak ktoś chce sprzedać to w cenie proporcjonalnej do wartości i zainteresowania kupujących....
Pełno jest aut na aukcjach , które stoją tam od lat i mają kilka tys. "otwarć" strony, bo sprzedawca uważa , że za tyle , albo wcale.
A za kilka(naście) lat ceny tych zadbanych oryginalnych aut pójdą w górę, ale to jeszcze potrwa...
Nie bardzo rozumiem o co ten cały spór- przecenionych aut jest pełno - albo czekają na maniaka marki z kasą, albo rynek nauczy sprzedającego pokory... |
_________________ Powymyślali te durackie maszyny, bo siły w rękach nie mieli...
Kazimierz Pawlak (ten od Kargula) |
|
|
|
 |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 28-08-2009, 14:14
|
|
|
podobno stuka jej panewka w silniku .....na wolnych obrotach słychać stukanie .mogę się mylić ale podobna sigma już była właśnie ze stukającą panewką jak szukałem silnika dla siebie . wszystkim coś dolegało .auta były za ok.3000 zł. ale zawsze coś sprzedający mówił że silnik boli i że lepiej brać całą na części a nie sam silnik bo jakby co to z reszty części się kasa zwróci... |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-08-2009, 18:27
|
|
|
tak tak to ta ze stukającą panewką gość się buja już dobrych kilka miesięcy z tym autem
[ Dodano: 29-08-2009, 18:28 ]
a szczerze powiem ze nie ma sensu tego nawet brać na części bo to co najpotrzebniejsze i tak jest już rozsypane szkoda kasy i zaśmiecać sobie podwórko |
|
|
|
 |
|