 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Pajero] [Pajero IV] Dylemat kupujacego |
Autor |
Wiadomość |
Fux
Forumowicz

Auto: jeździ
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 41 Skąd: inąd
|
Wysłany: 01-07-2009, 16:25 [Pajero] [Pajero IV] Dylemat kupujacego
|
|
|
A na marginesie, to Mitsu sam produkuje ten motor 3.2 DID, czy kupuje od dostawcy zewnętrznego i tylko sygnuje, jako wlasny. Tak dzisiaj usłyszalem... |
Ostatnio zmieniony przez Gene 03-07-2009, 08:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
Fux
Forumowicz

Auto: jeździ
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 41 Skąd: inąd
|
Wysłany: 01-07-2009, 17:59
|
|
|
I widzisz, czego konkurencja nie powie, żeby innych zdyskredytować.... |
|
|
|
 |
gootek [Usunięty]
|
Wysłany: 01-07-2009, 23:49
|
|
|
Fux napisał/a: |
I widzisz, czego konkurencja nie powie, żeby innych zdyskredytować.... | A co to za konkurencja taka niedoinformowana?
Powiem Ci jeszcze Fux, że to jest jak najbardziej silnik Mitsubishi, made in Japan, bardzo solidny.
Poza tym, o czym warto pamiątać, począwszy od MY'09 Mitsubishi dokonało kolejnej modyfikacji tego silnika. Obecnie moc podniesiono do 200 KM. I nie jest to żaden chip-tuning, co zawsze można zrobić w zaturbionym motorze, tylko przemyślane modyfikacje mechaniczne. Dodatkowo poprawiono coś jeszcze w automatycznej skrzyni.
Auto jest mocniejsze, a pali mniej.
(jeśli goście, którzy wstawili sobie chipa twierdzą, że tez tak mają, to możesz się z tego pośmiać)
W sumie jest to w tej chwili miód-malina.
Mówię Ci Fux, kupuj! |
|
|
|
 |
Fux
Forumowicz

Auto: jeździ
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 41 Skąd: inąd
|
Wysłany: 02-07-2009, 05:48
|
|
|
gootek, mi się fura podoba oprócz dwóch rzeczy: ceny zakupu i kwoty ew. odsprzedaży po 4 latach...
Z biedą 30% ceny nowego, gdzie za accorda o podobnym przebiegu i latach eksploatacji, otrzymałem 50% ceny zakupu...
Pajero jeździ ponad przeciętnie. wczoraj przejechałem sie nim w Poznaniu, tak po dziurach, asfalcie, różnych nawierzchniach betonowo-szutrowych z podjazdem robiącym wrażenie.
Na tą chwilę więcej plusów, niż minusów, tylko te aspekty z pierwszego zdania... |
|
|
|
 |
gootek [Usunięty]
|
Wysłany: 02-07-2009, 07:00
|
|
|
Fux napisał/a: | Na tą chwilę więcej plusów, niż minusów, tylko te aspekty z pierwszego zdania... | No to jedyna rada, żeby kupić egzemplarz lekko używany. Można znaleźć taki, który nigdy nie widział żadnego błota i był używany jak osobówka (jak np. mój )
Prawdę mówiąc ja też nie jestem tak rozrzutny, żeby kupić prywatnie nowe Pajero i ponieść taką stratę przy odsprzedaży.
W moim przypadku jest to auto finansowane przez firmę.
Ponadto wtedy dopiero weszła IV generacja i nie było jeszcze używanych na rynku.
Zresztą być może będziemy chcieli mój traktor zmienić na coś większego.
Całkiem na serio myślę o 5-drzwiowym Pajero benzynowym, w którym zainstalowałbym muchozol. Byłaby to IV generacja, ale egzemplarz jakiś powiedzmy 2 letni, który już sporo stracił na cenie.
|
|
|
|
 |
Fux
Forumowicz

Auto: jeździ
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 41 Skąd: inąd
|
Wysłany: 02-07-2009, 07:14
|
|
|
gootek napisał/a: | ale egzemplarz jakiś powiedzmy 2 letni, który już sporo stracił na cenie. |
To również jest rozwiązanie.
Mozna kupic ciężarowo. Vatu trochę spadłoby, choć nadal to furmanka kasy, która leci w kosmos. Toyoty LC traca zdecydowanie mniej, ale tam sie ponoć napęd 4X4 powyżej 100 rozłącza...
Ten 200 konny diesel zbiera się całkiem, całkiem i ta masa miejsca w środku....
Mniam. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-07-2009, 08:38
|
|
|
Panowie
zrozumcie prosze... to juz nie na temat mimo, ze dyskusja jest rzeczowa. Przeniescie swoje rozwazania do dzialu "Pajero Ogolne" lub "Chce kupic".
Dziekuje |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
gootek [Usunięty]
|
Wysłany: 02-07-2009, 23:24
|
|
|
Gene,
zgadzam się, że może i warto byloby przenieść te posty do nowego wątku założonego w innym dziale.
Tyle tylko, że to przekracza moje kompetencje.
|
|
|
|
 |
Fux
Forumowicz

Auto: jeździ
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 41 Skąd: inąd
|
Wysłany: 03-07-2009, 19:16
|
|
|
Dzięki za przeklejenie...
[ Dodano: 26-08-2009, 15:34 ]
No dobra.
To podbijam wątek.
Proszę o szczere wypowiedzi, co jest złe, co się psuje, co klekocze, co naprawialiście.
Wszystko, co złe.. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-08-2009, 07:38
|
|
|
Fux, ja tylko pare dni jezdzilem V98 i powiem Ci, ze przez ten czas nie znalazlem wielu "skuch".
Pierwsza to nawigacja, mapa totalnie ogolocona z ubogim pokryciem Polski.
W czasie jazdy trzymajac dlonie na kierownicy przypadkowo przestawialem ustawienia swiatel. Pewnie to kwestia wyczucia ale moim zdaniem to pokretlo od swiatel chodzilo za lekko.
Co do mocy nie bede sie spieral. Moim zdaniem odpowiednia. Fakt, ze po kaszlaku ze Sporta wszystko jest mocniejsze.
Fotele moze to takze kwestia przyzwyczajenia ale ja mam odczucia, ze w moim K94 sa duzo wygodniejsze i maja lepsze trzymanie. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Fux
Forumowicz

Auto: jeździ
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 41 Skąd: inąd
|
Wysłany: 27-08-2009, 07:47
|
|
|
Nawigacji nie sprawdzałem, mam Garmina, więc chyba jedną z najlepszych.
Na ten wlącznik nie zwracalem uwagi. Światła włączyłem i jechałem. Za to w GLK i E, zdarzalo mi sie wlączyć tempomat.
Z fotelami to na tą chwilę powalilo mnie audi w wersji Q5 w wykonaniu pseudo sportowym.
Napiszcie jeszcze coś o kosztach przeglądów. Rzeczywiście sięgają (duzy) 2kpln?
Ponoć tam jakieś kosmiczne ilości oleju wchodzą tak do silnika jak i skrzyni.
Jak wygląda sprawa z odsprzedażą. Buja się człowiek i drastycznie musi schodzić z ceną, czy wśród ludzi z Forum auta od nówki w jednych rękach cieszą się wzięciem? |
|
|
|
 |
gootek [Usunięty]
|
Wysłany: 27-08-2009, 22:09
|
|
|
Fux napisał/a: | Z fotelami to na tą chwilę powalilo mnie audi w wersji Q5 w wykonaniu pseudo sportowym. | Fux,
Q5 to jest dużo mniejsze auto.
Jeśli już to porównywałbym Q7.
I to porównanie wygląda tak przy jakoś tam porównywalnych specyfikacjach:
Audi Q7 3,0TDI DPF (233KM) A6 Tiptronic Quattro: 236 140 zł
Mitsubishi Pajero 3,2 DID (200KM) A5 Intense: 181 590 zł
Jak dla mnie, Pajero to jest kawał solidnego auta za te pieniądze.
Moje główne zastrzeżenie do 3,2 DID jest takie, że to jest 4-cylindrówka, a nie 6-cylindrówka jak u niemieckich konkurentów. No ale cóż - nie ma ideałów.
Fotele w tym aucie sa dobre (co nie znaczy, że bardzo dobre).
Dużo pytań zadajesz.
Może kiedyś będziesz gdzieś o okolicy? To po prostu wpadnij do mnie. Dam Ci potestować mojego traktora.
|
|
|
|
 |
Fux
Forumowicz

Auto: jeździ
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 41 Skąd: inąd
|
Wysłany: 27-08-2009, 22:13
|
|
|
gootek napisał/a: | Może kiedyś będziesz gdzieś o okolicy? |
A jaka to? |
|
|
|
 |
gootek [Usunięty]
|
Wysłany: 27-08-2009, 22:41
|
|
|
ETM, ale bywam tez całkiem często w mieście stołecznym.
|
|
|
|
 |
|
|