Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kochajj
06-04-2006, 22:17
[E33A 2.0] Remont silnika 4G63
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-04-2006, 12:13   

Bartek napisał/a:
tlok pozazuje, ze oszczedzasz na gazie. Jezeli po oczyszczeniu tego bialego nalotu bedzie widzac nadtopienia - tloki do wyrzucenia

Własnie miałem to napisać tylko inaczej.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kapsel
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2006, 12:17   

Zabardzo nie wiem w jaki sposob oszczedzam na gazie niec nie grzebalem, w serwisie tak mi ustawili a na tej instalacji nie zrobilem wiecej niz 15 000 km
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-04-2006, 12:21   

No to gaziarze ustawili Ci za uboga mieszankę. uboga mieszanka = za wysoka temperatura. za wysoka temperatura = wypalona uszczelka, zawory, tłoki i silnik do remontu....
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-04-2006, 12:21   

Uboga mieszanka zabija silnik na dystansie 500 km...... wiec 15 000 to stanowczo wystarczy..... ale tu nie ma o czym dywagowac - oczyscic tloki - sprawdzic nadtopienia, jak wystepuja, to pomiary gladzi i zasuwac do sklepu po nowe, jak nie sa ponadtapiane - pomiary i decyzja.... Poiarow przez internet nikt z nas nie zrobi.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
kapsel
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2006, 14:01   

Problem polega na tym że w warsztacie nie mają urządzeń do pomiarów i nie wiem co z tym fantem zrobić , a co do gazowników powinienem im się dobrać do du.....
Ostatnio zmieniony przez kapsel 21-04-2006, 14:07, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-04-2006, 14:04   

Czyli ustawiali na oko. :roll:
Nieważne ju z w tej chwili.
Po pierwsze zrób silnik. Po drugie jedź na regulację gazu do warsztatu gdzie mają analizator spalin. Po trzecie - nie oszczędzaj za wszelka cenę bo potem jak już widać czekają Cię spore wydatki...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kapsel
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2006, 14:06   

Nie chcę oszczędzać i dlatego to wszystko tak długo trwa, np. uszczelka takomy jest już w koszu na smieci, jakie pierscionki założyć jakiej firmy polecacie
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-04-2006, 14:15   

GOETZE polecam - tyle że kosztują 200 zł za komplet...

























... na jeden cylinder...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kapsel
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2006, 14:17   

Może coś pośredniego, ani ne tanie ani za drogie

[ Dodano: 23-04-2006, 21:41 ]
Tak wygląda jeden z tłoków po oczyszczeniu, w zasadzie wszystkie są jednakowe więc mam nadzieję że nie muszę ich wymieniać. Ale wolę poradzić się forumowiczow którzy maja większą wiedzę odemnie


[ Dodano: 23-04-2006, 21:42 ]
może ktoś popatrzy na ten tłok
Ostatnio zmieniony przez kapsel 23-04-2006, 20:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dany-ct
[Usunięty]

Wysłany: 10-06-2006, 19:17   

kapsel napisał/a:
Nie chcę oszczędzać i dlatego to wszystko tak długo trwa, np. uszczelka takomy jest już w koszu na smieci, jakie pierscionki założyć jakiej firmy polecacie


a czy Takoma to dziadoska firma ??? bo u mnie poskładali całom góre na komplecie takomy :shock:
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 11-06-2006, 10:55   

Są gorsze..... poprawnie założona (i nie katowana ubogą mieszanką) Takoma wytrzyma 100 000 km spokojnie....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
dany-ct
[Usunięty]

Wysłany: 11-06-2006, 20:10   

Bartek napisał/a:
Są gorsze..... poprawnie założona (i nie katowana ubogą mieszanką) Takoma wytrzyma 100 000 km spokojnie....


to mnie troche uspokoiłeś bo mialem cały zestaw z takomy , goście co u nich robiłem raczej się znają , głowica byłą planowana a gazownie mam na wtrysku tak że może będzie ( mam nadzieje )
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11-06-2006, 22:48   

No tak właśnie mi ciśnienie opadło bo od 21-04-2006 miałem wysokie kiedy to
kapsel napisał/a:
uszczelka takomy jest już w koszu na smieci

Nie wiem tylko czy kotleś to dobrze poskładał? Mam tak jak dany-ct, cały komplet Takomy.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 23-07-2006, 01:55   

Moj galant ma w tej chwili 210 tys Km
dodac mu nalezy jakies 30-40tys

przed wyjazdem do angli wymienilem profilaktycznie pompe wody ktora jeszcze niechalasowala ale miala jakies tam ubytki wody

olej zawsze byl taki jak zalecal producent (nigdy niebylo odstepstwa)15-w40 castrol

ostatnie jakies 50 tys km jest otrute gazem

auto pierwszy raz bralo udzial w KJS'ach jak mialem 18 lat jak zdalem prawko (8 lat temu)

auto regularnie smigalo na zloty street racingowe gdzie byl butowany do odciecia co piatek

co niedziele zloty z innym klubem na ktorym odbywaly sie szalenstwa na placykach manewrowych

zaliczone dwa wyscigi na torze , pare ostych kułek na pełny gwizdek

jazda z v max na autostradzie przynajmniej raz dwa razy w miesiacu

regularna wymiana czesci exploatacyjnych

twarde zawieszenie dajace w kosc całemu samochodowi


PODSUMOWANIE


dolewam 0,5 litra na 4 tys km
odkad niejezdze na gazie auto kopci
auto na przeciagu 16 lat istnienia stracilo na hamowni 9koni
posiada wiekszy momet obrotowy niz zaklada katalog fabryczny
nigdy niebylo w tym silniku zadnego remontu

zawory klepią...... jak w wiekszosci galantow z tego czasu



chyba duzo zalezy od szczescia jaki sie egzemplarz komus trafi



teraz to sie musze modlic do najswietszej panienki przyspieszenia zeby na czas pobytu w anglii nadal nic autku niedolegalo.

pomijam kwestie problemow z elektroniką czy z ecu...... tego sie uniknac niedalo
w tylek daje zato dawac rdza ktorej nigdy niebylo i myslalem ze niebedzie :/
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.