Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
11-04-2012, 19:34
B l a c k S e r i e s
Autor Wiadomość
magik 
Forumowicz

Auto: CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 59
Skąd: wwa
Wysłany: 28-08-2009, 23:25   

Nie no solidnie dziwne... no, ale nie dotarty itp więc może się obniży.
Moja cebra rrka paliła od 4,8 (z plecakiem, do 100km/h) do 9.
Fazer ojca, pali od 4,2 do 8... choćby nie wiem co robił nie chce więcej. Zwykle pali mu w cyklu mieszanym 4,5 litra :shock: Pojemność - 1000ccm
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-08-2009, 16:48   

Im mniejszy silnik tym większe spalanie. :lol:

Kilka świeżych zdjęć padaki. :)






Btw, póki co nie mam co marzyć o ściągnięciu napisu z przodu - jest wytłoczony i pomalowany. :cry:
_________________
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 29-08-2009, 19:10   

Jak ty go kochasz widzę,że tak go pieszczotliwe nazywasz :-p .
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
macieekg 
Mitsumaniak


Auto: Colt CAO 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 377
Skąd: Głosków k. Piaseczna
Wysłany: 29-08-2009, 21:52   

magik napisał/a:
Nie no solidnie dziwne... no, ale nie dotarty itp więc może się obniży.
Moja cebra rrka paliła od 4,8 (z plecakiem, do 100km/h) do 9.
Fazer ojca, pali od 4,2 do 8... choćby nie wiem co robił nie chce więcej. Zwykle pali mu w cyklu mieszanym 4,5 litra :shock: Pojemność - 1000ccm


Ale skuter to 2T a te motocykle to 4T, zupełnie inna bajka. Mogę napisać ile spala KTM SX na torze a to tylko 125 :P


Co do chińskich produkcji to kolega miał chiński skuterek Motobi i niezbyt dobrze działał. Zrobił nim jakieś 2,5k km i w tym czasie: zerwał mu się pasek, urwała linka prędkościomierza, pogięły zawory w silniku (podobno jak z plastiku). No i było jeszcze parę przygód typu odkręcające się śruby itp. Ogólnie jestem zdania że lepiej kupić używkę z japonii lub włoch niż nowy produkt z chin.

Nie mniej jednak życzę Ci powodzenia. :D

P.S. Super fotki robisz.
_________________
Live to ride, ride to live by
Mitsubishi Colt CAO 1.6 16v
 
 
 
magik 
Forumowicz

Auto: CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 59
Skąd: wwa
Wysłany: 30-08-2009, 10:04   

macieekg napisał/a:
Ale skuter to 2T a te motocykle to 4T, zupełnie inna bajka. Mogę napisać ile spala KTM SX na torze a to tylko 125 :P


Ok tylko weź pod uwagę w jakich warunkach pracuje sx, tam jest zwykle max, max max na każdym biegu. Wiem bo trochę w błocku latałem, zarówno 2T jak i 4T. Zresztą crosowe 2T na niskich zupełnie nie idzie :P Cebrą miałem 11l na treningach Grandysów na poznaniu... ale tam też było ostro.
A to nie skuter wyczynowy do latania po torze więc tym bardziej dziwi spalanie.
 
 
macieekg 
Mitsumaniak


Auto: Colt CAO 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 377
Skąd: Głosków k. Piaseczna
Wysłany: 30-08-2009, 21:18   

Wiem napisałem to trochę tak dla zgrywu. :P
_________________
Live to ride, ride to live by
Mitsubishi Colt CAO 1.6 16v
 
 
 
magik 
Forumowicz

Auto: CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 59
Skąd: wwa
Wysłany: 31-08-2009, 23:14   

macieekg napisał/a:
Wiem napisałem to trochę tak dla zgrywu. :P


No... żeby mi to było ostatni raz!!! :mrgreen: ;)
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-10-2009, 15:59   

Mała aktualizacja.

We wrześniu zostało wymienione sprzęgło i wariator, bo 'wibracje' znowu wróciły. Po wymianie zrobiłem jakieś 200 km i póki co jest OK. Z rzeczy do zrobienia (jak ja tego słowa nienawidzę :D ): przegląd na 1000 km, olej do mieszanki i znowu mi się żarówka przepaliła. :|

macieekg napisał/a:
P.S. Super fotki robisz.

Dzięki, staram się.
_________________
Ostatnio zmieniony przez KowaliK 23-10-2009, 23:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
FrogsterPL 
Nowy Forumowicz


Auto: Toyota Yaris 1.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 9
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 10-10-2009, 20:13   

Co do zużycia paliwa - czytałem, że po "odblokowaniu" skutera, oprócz wzrostu prędkości maksymalnej, pozytywnym "skutkiem ubocznym" jest... obniżenie spalania. Nie wiem, na ile to prawda, no ale tak czy owak, na pewno bezpieczniej jeździć 50-55 km/h odblokowanym skuterem (w końcu nikt nie każe rozpędzać się do 90 :) ) niż 45 km/h, dzięki naszym "kochanym" politykom, którzy ustalili taki kretyński limit...

A tak w ogóle to gratulacje oczywiście ;) Fakt, skuterek w ogóle nie wygląda na chiński :shock:
_________________
Daewoo, Ford, Lotus & Proton Fan
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2009, 08:37   

[quote="FrogsterPL"]Co do zużycia paliwa - czytałem, że po "odblokowaniu" skutera, oprócz wzrostu prędkości maksymalnej, pozytywnym "skutkiem ubocznym" jest... obniżenie spalania.[/quote

To zależy tylko od stylu jazdy...
 
 
FrogsterPL 
Nowy Forumowicz


Auto: Toyota Yaris 1.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 9
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 11-10-2009, 12:16   

Bo ja wiem, czy tylko od stylu jazdy? O ile się orientuję, "zablokowane" skutery przy tej swojej prędkości maksymalnej rzędu 45 km/h mają obroty bliskie maksymalnych (przynajmniej tak brzmią...), więc może odblokowanie skutkuje obniżeniem prędkości obrotowej silnika przy poruszaniu się tym samym tempem... Nie wiem, nie mam skutera i nigdy nie miałem, to hipoteza. Ale nie zaszkodzi się zainteresować tą kwestią.
_________________
Daewoo, Ford, Lotus & Proton Fan
 
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2009, 12:37   

Z tymi obrotami to tak nie jest.
Kolega ma chińczyka i zablokowany dochodził do 8,5 tys.obr. ,a maksymalne ma w granicach 11 tys.
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-10-2009, 13:17   

Kolegi odblokowany, ze średnią prędkością 45-50 km/h pali nawet trochę więcej niż mój zablokowany.
_________________
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2009, 13:35   

Moje zabytkowe Piaggio przy 45 km/h ma słyszalnie mniejsze obroty niż przy 75km/h. A spalanie przy "odblokowanych" prędkościach rośnie dwukrotnie czyli coś koło 4l/100km, bo dokładnie nie wiem jaką pojemność ma zbiornik paliwa :D :D
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2009, 13:58   

Miałem kiedyś Piaggio Zip 50 1998r.
Palił jak smok,nawet nie wiem ile bo krótko nim jeździłem,ale manetka była cały czas otwarta maksymalnie i szedł 80km\h :D
Przypuszczam ,że palił minimum 4-5 litrów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.