 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] pilot do centralnego zamka |
Autor |
Wiadomość |
jatoch
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 3.2DID 03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2008 Posty: 12 Skąd: z miasta ale malego
|
Wysłany: 24-08-2009, 14:10 [3.2 DID] pilot do centralnego zamka
|
|
|
Witam, swego czasu bardzo denerwowalo mnie uzywanie pilota do otwierania i zamykania auta z bardzo bliskiej odleglosci, tzn zaraz przy szybie z przodu samochodu, udalem sie do punktu gdzie wymieniaja baterie, dorabiaja klucze, itp. Gosc otworzyl pilota i sprawdzil baterie, okazala sie w 100% sprawna, po czym zalozyl ja ponownie do pilota, okazalo sie, ze pilot po tym zabiegu nie reaguje wcale na moje usilne proby otwarcia i zamkniecia auta. Wrocilem do punktu serwisowego z pretensjami, gosc otworzyl pilota i pokazal mi, ze zadnych zmian nie mogl dokonac poniewaz w tym miejscu nie ma dostepu do strojenia pilota. Odszedlem z kwitkiem. Jakis czas uzywalem drugiego zestawu kluczy lecz z czasem i drugi pilot przestal dzialac. Obecnie otwieram i zamykam auto tylko i wylacznie kluczykiem w zamku, oczywiscie alarm nie dziala bo i jak? Czy ktos z Was mial podobny problem i moze mi wskazac droge jak ponownie uzywac pilota? Dzieki |
|
|
|
 |
Szyszkowa
mod Pajero seek&destroy

Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 308 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-08-2009, 15:01
|
|
|
Czy w tym punkcie miałeś wyjmowaną fizycznie baterię z pilota ? Jeżeli tak- to czy czasem Twój zamek/alarm nie wymaga ponownego dostrojenia pilota ? Czasami są takie konstrukcje, że po zaniku zasilania w pilocie (np. podczas wymiany baterii) trzeba je dostrajać do systemu. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jatoch
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 3.2DID 03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2008 Posty: 12 Skąd: z miasta ale malego
|
Wysłany: 24-08-2009, 15:17
|
|
|
Bateria byla fizycznie wyciagana, pytanie teraz brzmi jak dostroic pilota? Co moglo stac sie z drugim pilotem, z ktorego bateria nie byla wyciagana? |
|
|
|
 |
PiotrC
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 266 Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 30-08-2009, 21:45
|
|
|
Myślę, że to nie wina wyjmowanej baterii, bo w swoich pilotach wyjmowałem ją i wkładałem i nic się nie przestrajało. Pójdź do punktu gdzie naprawiają telefony komórkowe i poproś o przeczyszczenie styków pilota / otwórz, zamknij/ Za parę groszy będziesz miał problem z głowy.
Pozdrawiam
Piotr |
_________________
 |
|
|
|
 |
jatoch
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 3.2DID 03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2008 Posty: 12 Skąd: z miasta ale malego
|
Wysłany: 01-09-2009, 18:09
|
|
|
Styki na baterii i w pilocie byly czyszczone podczas jej sprawdzania, nie podejrzewam zeby to moglo byc przyczyna niewlasciwego dzialnia
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
PiotrC
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 266 Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 03-09-2009, 08:31
|
|
|
Styki baterii są z reguły czyste. Aby dojść do przycisków pilota trzeba go całkiem rozkręcić, wylutować przyciski, przemyć specjalnym środkiem. W każdym razie mój pilot nie otwierał auta a po tym zabiegu otwiera go z 20 metrów Pierwsze moje kroki też były do zegarmistrza, który stwierdził, że bateria jest ok.
Pozdrawiam
Piotr |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|