 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] Strasznie szarpie, brak mu mocy?! |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio_czdz
Mitsumaniak

Auto: Colt CA4A 1,6GLXi 16V '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 88 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 05-09-2009, 15:08
|
|
|
Jeśli też podejrzewasz uszczelkę to sprawdź jeszcze bagnet-czy nie ma na nim takiej jakby piankowatej mazi choć to raczej nie uszczelka.
Sposób regulacji zapłonu tak wstępnie:
1. zaznacz markerem położenie aparatu, tak żeby w razie czego móc wrócić,
2. popuść 2 śruby na których przymocowany jest aparat
3. przestawiaj aparat raz w jedną raz w druga stronę, nasłuchując kiedy silniczek chodzi lepiej. Zostaw w takim położeniu gdzie wg Ciebie chodzi w miarę ok.
4. dokręć śruby.
(może się po prostu okazać że po wymianie zapłon nie został dokręcony i zmienił pozycję, albo nie został wyregulowany)
To wszystko oczywiście na załączonym silniku.
Moja sugestia-jeździsz często na prawie pustym baku? Sprawdź pompę paliwa. Jest chłodzona właśnie paliwem, jak jest go mało lubi się zatrzeć i być może stąd to wszystko. Albo filtr paliwa też może być do wymiany i jak potrzebuje więcej benzynki to klęka.
Nie zaszkodzi też czyszczenie przepustnicy, a jak to zrobić nasz na mitsubishifan.webpark.pl/
a przede wszystkim to działaj, działaj, działaj |
|
|
|
 |
kamil892411
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 56 Skąd: Torun
|
Wysłany: 05-09-2009, 16:00
|
|
|
chcialbym sie podlaczyc do tematu...ja mam w misku tak ze jak ruszam z 1 czasem nawet na 2 sie tak dzieje ze poprostu colcik tak jak by nie dostawal paliwa poprostu przestaje jechac i szarpie a jak wcisne sprzeglo to jest ok i musze wtedy zwiekszyc obroty i moge ruszac...mial ktos kiedys takie objawy ? co to moze byc ? |
|
|
|
 |
Kondzio_czdz
Mitsumaniak

Auto: Colt CA4A 1,6GLXi 16V '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 88 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 05-09-2009, 19:53
|
|
|
kamil892411, to akurat brzmi znajomo. A powiedz mi taką rzecz, rozumiem że tylko przy ruszaniu i po jakimś czasie problem znika? Tak powyżej 3-4tyś idzie dobrze? |
_________________ Pisząc świat dobry nasz Bóg nie wiedział, że kleks spadnie właśnie tu... |
|
|
|
 |
kamil892411
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 56 Skąd: Torun
|
Wysłany: 06-09-2009, 00:42
|
|
|
tak idzie dobrze ale wlasnie raczej problem nie znika jade np na 2 czy 3 przy normalnej predkosci czasem przerywa ale wcisne i powyzej 4 tys idzie dobrze. i wlasnie zdaza sie ze przy ruszaniu sie dusi najczesciej sie tak dzieje jak jest malo paliwa zauwazylem, moze to przypadek |
|
|
|
 |
Kondzio_czdz
Mitsumaniak

Auto: Colt CA4A 1,6GLXi 16V '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 88 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 06-09-2009, 23:54
|
|
|
Z paliwem to wskazywałoby na pompę paliwa, szczególnie jeśli często jeździsz na "oparach" to łatwo ją zajechać bo paliwem jest chłodzona (jest w baku).
Ale z tym sprzęgłem i tym, że na wysokich obrotach idzie lepiej to mnie trochę myli bo tak samo miałem jak sonda lambda powiedziała papa.
A aktualnie sam mam problem z pompą paliwa, tyle że jak chwycę sprzęgło to wtedy raczej spada niebezpiecznie nisko a czasem gaśnie, bo po prostu brakuje mu paliwa po ostrzejszej jeździe. No i oczywiście czasem przerywa jak docisnę gaz jakby miał dziury jakieś, no ale przyczyna znana. Jednak jak zaleję bak przynajmniej do połowy to jest w miarę ok i da się jeździć komfortowo. |
_________________ Pisząc świat dobry nasz Bóg nie wiedział, że kleks spadnie właśnie tu... |
|
|
|
 |
|
|