Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] bije kierwonica
Autor Wiadomość
qbahc 
Mitsumaniak

Auto: Colt CA0 1,3 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 31
Skąd: Silesia/Łaziska Górne
Wysłany: 11-11-2008, 10:40   Re: u mnie

p0gr0m napisał/a:
bicie bylo straszne przy predkosci 100-140 ,szybciej ustawalo . wymienilem alusy na nowe + nowe opony i jest ok. a niedawno na tym nowym zestawie mialem dosc duze bicie przy predkosci 60-80 , szybciej ustawalo- winny temu byl jeden zacisk przedni hamulcowy, na cylinderku byly wzery i rdza.


U mnie było identycznie, wymieniłem zacisk na nowy ale używany i pomogło. Co do bębnów to kierownica może Ci bić z ich powodu tylko przy hamowaniu.Wtedy są chyba już tylko 2 wyjścia. Kosztowna wymiana na nowe lub przetoczenie starych.
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2008, 10:49   

Przy hamowaniu mi nie bije. Winne byly zle wywazone felgi. Piszac o bebnach mialem namysli to ze teoretycznie bebny tez powinny byc wywazone a moje przy zdejmowaniu troszke sie rozsypaly i juz napewno takie nie sa. Pomyslalem o tym dlatego ze akurat po tej operacji pojechalem w trase i zauwazylem bicie. Wczesniej na nowych felgach jezdzilem tylko w miescie i tego nie czulem wiec nie mialem pewnosci od kiedy sa te bicia. W kazdym badz razie wszystko ejst juz dobrze :)
 
 
krzychoo_soft 
Forumowicz

Auto: Colt IV, 95r
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 34
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 10-08-2009, 15:27   

Dołączę się do tematu.

U mnie kierownica - a właściwie cały przód "bije" i to dość mocno przy hamowaniu. Objawy te występują przy prędkościach pomiędzy 90 a 60 i przy umiarkowanym depnięciu na hamulec. Jak hamuję bardzo delikatnie to nie czuć, jak hamuję depcząc mocno - też drgania są niemal niewyczuwalne.

Dodam że wymeniłem tarcze i klocki z przodu na ATM, płyn uzupełniony i odpowietrzone wszystko.

Sprawdzałem też na stacji diagnostycznej - zero luzów, siła hamowania wzorowa. Przekładałem koła przód na tył oraz zakładałem inne koła (od brata) na przód - ciągle bije i nikt nie jest w stanie mi pomóc co jest powodem :(
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2009, 21:01   

a sprawdzales lozyska w piastach??
 
 
krzychoo_soft 
Forumowicz

Auto: Colt IV, 95r
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 34
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 10-08-2009, 21:36   

SlaVkoEg napisał/a:
a sprawdzales lozyska w piastach??


A jak je sprawdzić? Po stronie kierowcy łozysko było wymieniane w zeszłym roku :roll:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-08-2009, 10:46   

krzychoo_soft napisał/a:
ciągle bije i nikt nie jest w stanie mi pomóc co jest powodem
Przecież tarcze są zwichrowane.
 
 
krzychoo_soft 
Forumowicz

Auto: Colt IV, 95r
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 34
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 11-08-2009, 14:57   

Hugo napisał/a:
krzychoo_soft napisał/a:
ciągle bije i nikt nie jest w stanie mi pomóc co jest powodem
Przecież tarcze są zwichrowane.


Wykluczone. To było pierwsze moje przypuszczenie zaraz po źle wyważonych felgal lub wadliwych oponach. Tarcze oraz klocki są nówki, miesiąc temu wymieniłem.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 02-09-2009, 15:19   

Witajcie!!! Potrzebuje rady. Otóz czasem miewałem bicie na kole przy skrecie w lewo. Jednak było to tak rzadkie i niegrozne ze nie przejmowałem sie tym.
Teraz założylem spręzyny obniżajace (narazie tylko na przód moze dzis na tył)
i to bicie znacznie sie nasiliło... :evil: NIewiem co to moze byc. Wyrazne bicie po jednej tylko stronie odczuwalne najbardziej na kierownicy ale pasarzer tez czuje. Bicie jest od strony kierowcy najbardziej przy skrecie w lewo. Ale gdy nagle bardzo mocna przyspieszam rózniez czuje to. Przy wyższych predkosciach i płynnej jeżdzie nie czuc nic.... Co to moze być. Zaznaczam ze wczesniej było to bardzo delikatne i rzedkie po wymianie sprżeyn nasiliło sie i teraz jak pisalem nawet przy znacznym przyspieszniu na prostej tez bije.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-09-2009, 16:52   

rosomak1983 może to być uszkodzona opona.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 02-09-2009, 17:03   

Hugo, przy zakładaniu sprezyn zauważyłem ze mam luzy na poduszce amorka... Czy to tez moze byc to. Opony sprawdze.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-09-2009, 20:30   

rosomak1983 napisał/a:
zauważyłem ze mam luzy na poduszce amorka... Czy to tez moze byc to
Jak najbardziej.
 
 
krzychoo_soft 
Forumowicz

Auto: Colt IV, 95r
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 34
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 07-09-2009, 16:25   Re: u mnie

qbahc napisał/a:
p0gr0m napisał/a:
bicie bylo straszne przy predkosci 100-140 ,szybciej ustawalo . wymienilem alusy na nowe + nowe opony i jest ok. a niedawno na tym nowym zestawie mialem dosc duze bicie przy predkosci 60-80 , szybciej ustawalo- winny temu byl jeden zacisk przedni hamulcowy, na cylinderku byly wzery i rdza.


U mnie było identycznie, wymieniłem zacisk na nowy ale używany i pomogło. Co do bębnów to kierownica może Ci bić z ich powodu tylko przy hamowaniu.Wtedy są chyba już tylko 2 wyjścia. Kosztowna wymiana na nowe lub przetoczenie starych.


A jak rozebrać i ewentualnie "zregenerować" zacisk?
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 08-09-2009, 03:16   

Czy jakby to była wina zacisku to przy hamowaniu by biło... U mnie przy hamowaniu nie bije. Opone zmieniłem z tylu na przód i na poczatku OK po czym znowu to samo. I wlasnie zauazyłem ze czasem to bicie jest a czasem nie... Jakby to zależało od tego jak cos sie ułoży.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-09-2009, 17:17   

rosomak1983 do sprawdzenia końcówki kierownicze (luzy).
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 08-09-2009, 18:11   

Hugo napisał/a:
rosomak1983 do sprawdzenia końcówki kierownicze (luzy).

watpie były zmieniane rok temu... zamienniki Nipparts.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.