[E33A 2.0] NIE ODPALA POMOCY! |
Autor |
Wiadomość |
dzinksior
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 8v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 8 Skąd: Pomorski
|
Wysłany: 13-09-2009, 11:29 [E33A 2.0] NIE ODPALA POMOCY!
|
|
|
WITAM NABYŁEM GALANTA DROGĄ KOMPROMISÓW CENA DO WYGODY ITP SPALANIE
MAM 2.0 8V 108KM NIE MIAŁEM DO NIEGO ŻADNYCH UWAG, AŻ PEWNEGO DNIA WRÓCIŁEM Z TRASY I AUTKO ZAGOTOWAŁO SIE POD MOIM DOMEM, W CHŁODNICY BYŁO PEŁNO MUSZTARDY CZYLI USZCZELKA POD GŁOWICĄ.
AUTO POSZŁO DO MECHANIKA (WCZESNIEJ ROBIONY WYWIAD KTO JEST NAJLEPSZYM MAGIKIEM W GAZOWNI) MAGIK OZNAJMIAL IZ NIE TAKIE AUTA CZAROWAL
AUTO ODEBRAŁEM Z 4 DNIOWYM OPUZNIENIEM, PRZEJECHAŁEM 15 KM I SIĘ ZAGOTOWAŁO... ZWALIŁEM CHŁODNICE I CZYŚCIŁEM ZE SZLAMU. BYŁO OK. RANO POJECHAŁEM W TRASĘ 130KM I TEMP. BYŁA PONAD NORMĘ I TAK (CHODŹ TERMOSTAT WYRZUCIŁEM)
W DRODZE POWROTNEJ SIE ZAGOTOWAŁ, ZWALIŁEM CHŁODNICE PRZECZYSCIŁEM ZNOWU I JAKOS DOJECHAŁEM, ZAPOMNIAŁEM DODAĆ ZE AUTO GASŁO, ŹLE ODPALAŁO (PEWNIE ZAPŁON)I TAK ZOSTAWIŁEM AUTO DO REKLAMACJI, MAGIK ZWALIŁ GEŁOWICE ZPLANOWAŁ 2GI RAZ, DALEJ DO SILNIKA DOSTAWAŁA SIE WODA, ZAŁATWIŁEM MU NOWĄ GŁOWICE.
WYMIENIŁ PO 2 TYGODNIACH!!!
I TERAZ AUTO WOGÓLE NIE ODPALA, NIE WIEM PŁACZE ROZKŁADAM RĘCE CISNE GO... I AUTO DALEJ STOI, MAGIK TWIERDZI ZE WSZYSTKO JEST DOBRZE ROZRZĄD USTAWIONY POPRAWNIE, ISKRA JEST, PALIWO PODAJE, KABLE ZMIENIONE, SWIECE TEZ
I AUTO WOGÓLE SIE NIE ODZYWA ANI NA HOL, ANI NA ROZRUSZNIK
POTRZEBUJE POMOCY NIE WIEM SAM, KOMPUTER? CZY CO BO WYSIADAM?
JESTEM Z POD OKOLIC GDAŃSKA... ZAPŁACĘ TYLKO NIECH MI GO KTOŚ SZYBKO ZROBI/POMOZE BO JUŻ PSYCHICZNIE NIE WYTRZYMAM I ZASILE GRONO POLSKICH DRUK KOLEJNYM GOLFEM BO NIE MAM SIŁ... |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 28-09-2009, 16:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13-09-2009, 12:49
|
|
|
Po pierwsze primo nie krzycz!! (nie pisz z CAPS LOCK'iem)
Po drugie jeśli szukasz kogoś kto dobrze zna się na tych galantach to odezwij się do Krzyżaka. On zna się na rzeczy. |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
dzinksior
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 8v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 8 Skąd: Pomorski
|
Wysłany: 13-09-2009, 14:23
|
|
|
ok przepraszam nie krzycze |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 13-09-2009, 15:13
|
|
|
moze złą głowice wymieniles na rownie zła. Sprawdź czy po kreceniu znow swiece nie sa mokre od wody. Jak bedzie cisnienie paliwo i iskra we wlasciwym momencie musi zapalic. |
|
|
|
 |
dzinksior
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 8v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 8 Skąd: Pomorski
|
Wysłany: 13-09-2009, 15:22
|
|
|
glowica jest dobra sprawdzana cisnieniowo, rozrzad ustawiali przy mnie wedlug autodaty
cisnienie mam 9,5 9,5 9,5 10 także robocze
prosiłbym o jakieś pomysły jeszcze |
|
|
|
 |
siudii
Mitsumaniak 01221/KMM

Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM
|
Wysłany: 13-09-2009, 15:52
|
|
|
Może zapłon? Może mechanik ustawił zamiast na 4 to na 1 gar i silnik się nie odzywa. Kiedyś już to przerabiałem. |
_________________ Mój Galant
Moja strona o Galancie
 |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 13-09-2009, 16:05
|
|
|
te 9,5 to troche mało a i co komnkretnie sprawzali cisnieniowo, plaszcz wodny? Glowica peka pomiedzy zaworami i pomiedzy zaworem a otwoem swiecy przez co przy ssaniu tłoka sika na elektrody swiec. |
|
|
|
 |
dzinksior
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 8v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 8 Skąd: Pomorski
|
Wysłany: 13-09-2009, 19:04
|
|
|
poprzednia byla peknieta pomiedzy zaworem a otworem swiecy
zaplonu nie ustawiali, bo jest sterowany elektronicznie hmmm (tak mi mówili)
skoro ,,siudi'' mówisz ze ma na 4ty gar to rozumiem ze kable pozamieniać ??? |
|
|
|
 |
siudii
Mitsumaniak 01221/KMM

Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM
|
Wysłany: 13-09-2009, 19:13
|
|
|
Nie pamiętam dokładnie ale ustawialiśmy na 1 gar i nic nie łapał, więc z powodu braku pomysłów spróbowaliśmy na 4 i odpalił. Przewody miałem jeszcze fabryczne i plombę na śrubce od regulacji zapłonu, więc raczej nic nie pozamieniane. Poszukaj w manualu tam powinno być wszystko opisane. |
_________________ Mój Galant
Moja strona o Galancie
 |
|
|
|
 |
dzinksior
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 8v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 8 Skąd: Pomorski
|
Wysłany: 13-09-2009, 22:16
|
|
|
ok jutro pojade do niego i zobacze sprawdze czy ma ok |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6101 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-09-2009, 23:25
|
|
|
dzinksior napisał/a: | zaplonu nie ustawiali, bo jest sterowany elektronicznie hmmm (tak mi mówili) |
bzdura zapłon klasyczny na aparacie ze regulacja kota wyprzedzenia fabrycznie 5 stopni +,- 2 stopnie , niech sprawdzą jeszcze raz , bo bardzo łatwo sie pomylic wystarczy jeden ząb na wałku od aparatu i nie odpali
Ps: kompresja na granicy normy ponizej 8 bar to dla tego motoru to juz koniec , norma to ok 13 bar |
|
|
|
 |
dzinksior
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 8v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 8 Skąd: Pomorski
|
Wysłany: 13-09-2009, 23:30
|
|
|
to rozumiem deejay kwestia ustawienia zapłonu??? |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6101 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-09-2009, 00:02
|
|
|
najpierw od tego , ale sprawdz takie rzeczy jak np . czy iskra jest ? |
|
|
|
 |
dzinksior
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 8v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 8 Skąd: Pomorski
|
Wysłany: 14-09-2009, 00:41
|
|
|
pisalem wyzej ze iskra jest, paliwo podaje... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-09-2009, 08:15
|
|
|
9,5 to prawie zgon silnika...
zaplon mechaniczny, ustawiany na aparacie na 10 (!!!!) a nie 5 stopni |
|
|
|
 |
|