Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB1 1.3] Nierówne(Spadające) Obroty Silnika
Autor Wiadomość
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 16-09-2009, 07:15   

ja mam taka rade, jesli mocno nie faluje i przede wszystkim nie gasnie to jesli nie pomoze to co napisal obroto to bym to olal,. temat jest stary jak lancer CBO a moze i starszy,

powodow falowania jest mnostwo (przepustnica, ICV (EACV), FITV, zawory,nie wyregulowane obroty biegu jałowego, uszkodzony komputer, lewe powietrze - to te podstawowe) i trzeba duzo cierpliwosci zeby sie w to bawic

zas jesli mocno faluje i przeszkadza to w jezdzie jakos znacznie to jesli jestes pechowy bedziesz mial klopot

pomien na poczatek krokowca i przepustnicą kompletną sie z kims zamien na chwile !

czy w miskach jest tez zawor FITV (fast idle temperature valve) przy przepustnicy ? jesli tak to i jego bym wyczyscil lub pomienil
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
taugusto
[Usunięty]

Wysłany: 12-08-2010, 23:30   

Maretzky85 napisał/a:
Nie. Odłączasz minusową klemę na kilka minut. Potem podłączasz i włączasz silnik na prostych kołach, bez świateł i innych odbiorników prądu i zostawiasz włączony na 10 minut. Wyłączasz i po tym już powinno być ok.


Witam Forumowiczów,

Mój pierwszy post na forum. Przepraszam że odkopuję temat.

Procedurę wykonujemy na zimnym po nocy/zimnym/ciepłym silniku ?
(Podejrzewam że to drugie by odczekać na temp. pracy)

Problem podobny, bez falujących obrotów, ale auto duży procent czasu trzyma obroty za wysokie (1.3 '98)

pozdrawiam,
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.