 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E32A 1.8] Nawiew, silnik działa ale po podpieciu pod napiec |
Autor |
Wiadomość |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 16-09-2009, 10:28
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Sprawdź jakie masz napięcie na wtyczce na każdym biegu i czy jak jest na 0 to napięcie znika? |
Tak jak pisalem wczesniej, na kazdym biegu mam to samo napiecie okolo 12v na 0 nie ma nic, żadnego napiecia |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 16-09-2009, 20:23
|
|
|
a mierzyłeś + i - na wtyczce która jest podłączona do silnika dmuchawy ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 17-09-2009, 00:41
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | a mierzyłeś + i - na wtyczce która jest podłączona do silnika dmuchawy ? |
no o tym wlasnie mowie ze na wtyczce ktora wchodzi do silnika na kazdym biegu jest to samo napiecie |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-09-2009, 10:47
|
|
|
Chodzi mi o to, czy plusa i minusa z wtyczki brałeś czy masę gdzieś sobie złapałeś i we wtyczce tylko + sprawdzałeś ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 17-09-2009, 12:46
|
|
|
podebnij do tej wtyczki zarowke mozliwie mocną i bedziesz widzial czy swieci i jak zmienia sie jasnosc swiecenia gdzy krecisz pokretlem od wiatraka. Jak nie bedzie swiecila to zobacz czy na zarowce jest + czy masa i w zaleznosci od tego szukaj przyczyn w instalacji. Jak swieci to naprawiaj wiatrak. ( tylko taka mocniejsza, 100w np.) |
Ostatnio zmieniony przez Vlad 17-09-2009, 16:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 17-09-2009, 13:26
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Chodzi mi o to, czy plusa i minusa z wtyczki brałeś czy masę gdzieś sobie złapałeś i we wtyczce tylko + sprawdzałeś ? |
tak sprawdzalem tylko wtyczke ide pokombinowac z ta zarowka bo dzis mam wolne mam nadzieje ze dojde do jakis wnioskow, bo juz padam normalnie...
[ Dodano: 18-09-2009, 14:04 ]
edit
Zrobione, podpiolem innego plusa z kostki i dziala, jedynie mam wrazenie ze bardziej slychac silnik, ale to moze dlatego ze mam nowe szczotki.
Pozdrawiam i dzieki wszystkim |
|
|
|
 |
|
|