Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] NIE ODPALA POMOCY!
Autor Wiadomość
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2009, 11:19   

poza aparetem sprawdź cewke i tranzystor
 
 
kryss 
Forumowicz
kryss

Auto: Sonata 2,0 GLSi; Lancer CK1A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 41
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 26-09-2009, 12:22   

znalazłem też w dziale Warsztat opis jak zdiagnozować aparat zapłonowy w Lancerze, tam aparat jest połączony sześcioma przewodami, a moj aparat ma połączenie tylko czterema taką kwadratową wtyczką.
Napewno jest tam 12V bo to już sprawdziłem ale jakie napięcia jeszcze mają być na tym połączeniu??? który kabel do czego??
Z aparatu tez wychodzi inna wiązka i podejrzewam (coś tam też takiego pisało) że te przewody prowadzą do cewki i trazystora (PT)...

Cytat:
poza aparetem sprawdź cewke i tranzystor

...no dobra ale gdzie one są??? doczytałem że gdzieś koło kolektora dolotowego
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-09-2009, 22:10   

kryss, a ogladales juz kopulke i palec?
odpowiedzialem Ci na maila i nie chce tu powtarzac, ale najczesciej winne jest ECU
zacznij od podmiany na drugie ECU, to szybko wyeliminujesz przyczyne
generalnie nie slyszalem o padnieciu aparatu zaplonowego w E32
cewka i tranzystor, podobnie jak czujnik walu/walka jest w aparacie zaplonowym (dla E32)
najlepiej sciagnij pelnego manuala z dzialu download - jest tam dokladny opis tej wtyczki w starych (do 1990) i nowych (od 1990) Galach E32
 
 
kryss 
Forumowicz
kryss

Auto: Sonata 2,0 GLSi; Lancer CK1A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 41
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 28-09-2009, 13:12   

dzięki Krzyżak za odpowiedź.
przeczytaj jeszcze temat który zalożyłem
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=42794
mam też prośbę aby może w nim kontynuować ten wątek bo tam jest to jakoś już poukładane co tym modułem porobiłem.

Palec i kopułke już sprawdziłem i podczyściłem styki

dalej o moim module zapłonowym napisze już w temacie z linku powyżej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.