 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E33A 2.0] NIE ODPALA POMOCY! |
Autor |
Wiadomość |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2009, 11:19
|
|
|
poza aparetem sprawdź cewke i tranzystor |
|
|
|
 |
kryss
Forumowicz kryss
Auto: Sonata 2,0 GLSi; Lancer CK1A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 41 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 26-09-2009, 12:22
|
|
|
znalazłem też w dziale Warsztat opis jak zdiagnozować aparat zapłonowy w Lancerze, tam aparat jest połączony sześcioma przewodami, a moj aparat ma połączenie tylko czterema taką kwadratową wtyczką.
Napewno jest tam 12V bo to już sprawdziłem ale jakie napięcia jeszcze mają być na tym połączeniu??? który kabel do czego??
Z aparatu tez wychodzi inna wiązka i podejrzewam (coś tam też takiego pisało) że te przewody prowadzą do cewki i trazystora (PT)...
Cytat: | poza aparetem sprawdź cewke i tranzystor |
...no dobra ale gdzie one są??? doczytałem że gdzieś koło kolektora dolotowego |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-09-2009, 22:10
|
|
|
kryss, a ogladales juz kopulke i palec?
odpowiedzialem Ci na maila i nie chce tu powtarzac, ale najczesciej winne jest ECU
zacznij od podmiany na drugie ECU, to szybko wyeliminujesz przyczyne
generalnie nie slyszalem o padnieciu aparatu zaplonowego w E32
cewka i tranzystor, podobnie jak czujnik walu/walka jest w aparacie zaplonowym (dla E32)
najlepiej sciagnij pelnego manuala z dzialu download - jest tam dokladny opis tej wtyczki w starych (do 1990) i nowych (od 1990) Galach E32 |
|
|
|
 |
kryss
Forumowicz kryss
Auto: Sonata 2,0 GLSi; Lancer CK1A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 41 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 28-09-2009, 13:12
|
|
|
dzięki Krzyżak za odpowiedź.
przeczytaj jeszcze temat który zalożyłem
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=42794
mam też prośbę aby może w nim kontynuować ten wątek bo tam jest to jakoś już poukładane co tym modułem porobiłem.
Palec i kopułke już sprawdziłem i podczyściłem styki
dalej o moim module zapłonowym napisze już w temacie z linku powyżej. |
|
|
|
 |
|
|