[CAxA] Swap gti C50 na CAO/CBO |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-09-2009, 13:58
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Długo nie wytrzymała... Niewiadomo tylko dlaczego... |
skrzynia w C52 jest za slaba nawet do silnika 1.5 8v 84 KM (robia sie dziury na zenetrznej biezni lozyska walka sprzeglowego) a co mowic do mocniejszych... |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 27-09-2009, 23:18
|
|
|
Ile moze kosztowac remont silnika GTi ??
1.remont taki zeby mozna wlać syntytyka
2.taki zeby jeżdził i nie żarł oleju
Stan poczatkowy je troszke minerała... ok.1.5 litr/8000 km |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 27-09-2009, 23:50
|
|
|
Jak już jeździ na mineralnym to ja bym nie ryzykował syntetyka. Co do kosztów remontu to tak maks koszty na dobrych gratach to ok 1,2-1,4k. Może troszkę więcej, zależy jak policzy cię za robotę. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 28-09-2009, 00:06
|
|
|
londolut, chodzi mi ze szlifami i inymi pierodolami... Zeby bylo perfect. Chodzi o same czesci i koszty takich rzeczy których nie zrobi mechanik tj obrobki itp.
Chodzi o silnik z GTi C50 |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 28-09-2009, 01:44
|
|
|
remont? mnie kosztował 3 k - pierścienie, panewki,sprzęgło,rozrząd głowicarosomak1983, jeżeli chcesz robic szlif przygotuj kilka tys. |
_________________
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 28-09-2009, 06:15
|
|
|
Ja liczyłem tylko podstawowe rzeczy. nie liczyłem wymiany zaworów i innych rzeczy. Kompletna podstawa. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
|