Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kłopot z zimnym silnikiem
Autor Wiadomość
DJ Iceman 
Nowy Forumowicz

Auto: PROTON 313
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 13
Skąd: Nowy Dwór Maz.
Wysłany: 30-09-2009, 08:51   Kłopot z zimnym silnikiem

Napisałem że kłopot z silnikiem bo kompletnie nie wiem co jet grane. Mam zagazowany protoniak 313. Auto od ostatniego czasu odpalam na benzynie i i z czasem jak silnik się rozgrzeje to przełączam na gaz. Tak mi polecił gazownik. Auto na zimnym silniku spisuje się fatalnie. Jakby wcale nie miało mocy, dociskam mu gaz a on wcale nie reaguje. Podejrzewam że coś z zapłonem albo pompa paliwowa.Inny mechanik stwierdził, że uszkodzony został sensor ssania. Jeszcze inny powiedział o czujniku temperatury silnika. Szukam części o tych nazwach i nie wszystko można dostać. Jeśli mieliście coś podobnego albo macie z mechaniki jakieś pojęcie to napiszcie.
 
 
n4p 
Mitsumaniak
DIESEL POWER !

Auto: Proton 420 TD, 4D68P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 62
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-10-2009, 08:46   

Z LPG jest tak że to może być wiele przyczyn. Takie jak opisałeś + świece, przewody wysokiego napięcia. Czujnik wg. mnie nie ma nic do mocy/pracy - pokazuje tylko temp. Moja bratowa w swoim galu z lpg wymieniła świece i przewody i pomogło.
_________________

 
 
 
szamian 
Nowy Forumowicz


Auto: Proton 416 GLXI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 18
Skąd: Puławy
Wysłany: 04-10-2009, 19:50   

Witam, mialem identyczne problemy w swoim 416, pomoglo przeczyszczenie odparownika (jak jest zimno to zbieraja sie tam kropelki wody, ktore odparuja dopiero jak skoczy temeratura). Pozdrawiam
_________________


 
 
DJ Iceman 
Nowy Forumowicz

Auto: PROTON 313
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 13
Skąd: Nowy Dwór Maz.
Wysłany: 06-10-2009, 19:08   

Myślałem podobnie jak n4p że to wina świec. Wymieniłem je po 3 latach, faktycznie nadawały się już do wymiany. Jednak poprawy to nie przyniosło. Co do pomysłu szamiana to powiem o tym mechanikowi, może i mojemu protoniakowi to pomoże.

[ Dodano: 08-10-2009, 16:03 ]
Wiem, że nie powinienem pisać posta pod postem, ale w końcu juz wiem co było mojemu protoniakowi. Silnik na benzynie kiepsko chodził ponieważ lałem mu wachę z BLISKIEJ. Nikomu tego gówna nie polecam. Wystarczyło, że zalałem mu normalnej benzyny 20 litrów i pali na dotyk. Co do gazu to pojechałem do gazownika. Przeczyścił cewkę przy reduktorze i wymienił filtr. Gaz włącza się od razu jak tylko silnik wejdzie na 3000 obrotów.
tyle.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.