| 
		tuning gala e57a | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 hubert_galant  		  
		 
         Mitsumaniak NeverBackDown
  
                  Auto: Honda Prelude 2.0B 1993 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Wrz 2009 Posty: 126 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 28-09-2009, 10:47   tuning gala e57a
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | witam, mam pytanie czy opłaca się tuningować silnik 2.0 TD?? wycinać katalizator i wmontować strumienice?? (podobno 10 koni więcej) | 
             
						
				_________________ Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Frost  		  
		 
         Mitsumaniak Moderator E88A
  
  
                  Auto: Galant E88A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-10-2009, 08:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | hubert_galant napisał/a: | 	 		  | podobno 10 koni więce | 	   nieprawda, jezeli juz jest jakiś wzrost to między 2-4% | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dylson [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-10-2009, 09:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | W mojej carismie po wywaleniu kata auto wyraznie odzylo ale moj kat byl tak zabity ze jak patrzylo sie pod swiatlo to praktycznie nie bylo przeswitu. Hamownia pokazala +6km i -10nm wzgedem serii. Wczesniej auto nie bylo mierzone. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-10-2009, 09:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | hubert_galant, nic nie rób z tym silnikiem jeśli chcesz pojeździć. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Wszyc  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: ------> 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-02-2010, 04:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ostatnio bawiłem się trochę przy swoim silniczku i jeżeli ktoś chce by jego misiek był szybszy to polecam o zadbanie o dolot i wydech nie na zasadzie tuningu a raczej doprowadzenia go do stanu fabrycznego pobawiłem się przy dolocie doprowadziłem więcej powietrza zająłem się całym układem intercoolera wyczyściłem polecam właścicielom tego silnika misiek nie porównywalnie lepiej wkręca się na obroty... stożek na dolocie to przegięcie rzecz jasna przerost formy nad treścią zwykły filtr w pełni starcza chodzi mi bardziej o czystość dolotu i polecam wymienienie katalizatora na nowy mocy więcej nie będzie ale misiek od razu ochoczo wchodzi na obroty można też pomyśleć o obłożeniu kolektora wydechowego czymś by nie przekazywał zbyt dużo ciepła na wyżej położony kolektor dolotowy i zająć się wyczyszczeniem układu chłodzenia nie można tu spodziewać się jakiś sportowych doznań po tych zabiegach ale misiek zdecydowanie lepiej znosi szybszą jazdę wskaźnik temperatury nie drgnie z optymalnej wartości    | 
             
						
				_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
 
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
 
Mitsubishi Galant E88A '93
 
Mitsubishi Eclipse D22A '92
 
Honda CB500 PC32 '97
 
 
By mjsystem;
 
 
papamitsu napisał/a:	
 
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
 
 
 mjsystem: Czyli dookoła rdza.     | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |