Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] 4G13 a instalacja gazowa
Autor Wiadomość
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2009, 22:22   

Tak jak napisałem zaczął dymić i bierze olej,ale z uwagi na to ,że jest to dosyc swieza sprawa nie wiem jeszcze dokładnie w jakiej ilości.
Twarde dowody miałbym wtedy,kiedy bym kupił dwa nowe samochody i do jednego załozył gaz i jezdził nimi na zmiane z taka sama dynamiką.Ale ze mnie nie stac na takie eksperymenty to nie mam jednoznacznych dowodów.
 
 
Janek Perz 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 25
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-10-2009, 23:20   

Hugo napisał/a:
Janek Perz napisał/a:
w ciepłe dni przy niskiej wilgotności auto na światłach gaśnie
Bzdura.

Kolego, bzdurą jest to że wydaje Ci sie ze lepiej znasz mój samochód niż ja sam. Co do tego co pisałem to jest to moje spostrzeżenie i nie wiem czy akurat wilgotność jest tu najważniejsza, ale na pewno auto w deszczowe dni chodzi lepiej!! Może to tylko kwestia regulacji.
adamovicius napisał/a:
Moj od wymiany do wymiany po 10 tys. km nie wymaga dosłownie zadnej dolewki

No to gratuluje silniczka, ale ten litr oleju między wymianami jestem w stanie poświęcić. Tak jak pisałem gaz nie jest dobry, ale daje oszczędności i tylko o to chodzi.
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2009, 11:51   

adamovicius napisał/a:
Sprawuje sie jak kazde auto.Czyli moim zdaniem źle,gaz zabiera moc,niszczy silnik,po jakims czasie sa problemy z odpalaniem.
Widać że prezentujesz stareotypy. Sekwencja w tym silniku powoduje bardzo mału ubytek mocy, jeżeli o silnik sie dba-dobry olej i trochę częstsza wymiana, świece NGK regularnie wymieniane, kable to sie nic nie będzie działo!!! Sam mam drugie mitsu na lpg i jeszcze najmniejszych problemów nie bylo i mam nadzieję ze tak pozostanie. Jak ze wszystkim jaks sie dba to służy a oszczędności są na jeździe -chyba że ktoś malojeździ to się nie opłaca wkladać.
 
 
Arti_Ca0 
Forumowicz

Auto: Colt CJO 1.3 '97
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 06-10-2009, 18:21   

ja gdzies spotkalem sie ze stwierdzeniem, iz nawet prawdziwe zapalniczki sa na benzyne, a nie na gaz;) wg mnie silnik 1.3 jest na tyle oszczedny, ze nie warto go krzywdzic gazem.
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2009, 14:50   

dm17 napisał/a:
adamovicius napisał/a:
Sprawuje sie jak kazde auto.Czyli moim zdaniem źle,gaz zabiera moc,niszczy silnik,po jakims czasie sa problemy z odpalaniem.
Widać że prezentujesz stareotypy. Sekwencja w tym silniku powoduje bardzo mału ubytek mocy, jeżeli o silnik sie dba-dobry olej i trochę częstsza wymiana, świece NGK regularnie wymieniane, kable to sie nic nie będzie działo!!! Sam mam drugie mitsu na lpg i jeszcze najmniejszych problemów nie bylo i mam nadzieję ze tak pozostanie. Jak ze wszystkim jaks sie dba to służy a oszczędności są na jeździe -chyba że ktoś malojeździ to się nie opłaca wkladać.

Nie zaprzeczam. Nigdy nie miałem LPG więc nie wiem jak to jest,ale z tego co widze po znajomych i czytam na forum to z gazem jest wiecej problemów.Jakas kolezanka pisała niedawno na forum o problemie z odpalaniem,w koncu sie okazało,że membrana była do wymiany.Sa to zawsze jakies dodatkowe urzadzenia pod maską,które mogą sie zepsuć i mało tego bo się psują często.Moze gdybym robił duze przebiegi zmieniłbym zdanie.
A poza tym gaz smierdzi,wolę wąchać beznzynke :D
 
 
Pexu 
Mitsumaniak

Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1267
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-10-2009, 15:06   

adamovicius napisał/a:
Moze gdybym robił duze przebiegi zmieniłbym zdanie.

Ja robię rocznie 20-25tys i nie zmienię zdania/ Jestem na NIE.
_________________
7,60/100
 
 
 
Janek Perz 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 25
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-10-2009, 21:10   

adamovicius napisał/a:
Jakas kolezanka pisała niedawno na forum o problemie z odpalaniem,w koncu sie okazało,że membrana była do wymiany.

Jesli odpala sie zimny silnik na gazie to membrana dostaje w d... to oczywiste. Jeśli szanujesz gaz to bedzie działał, od czasu do czasu trzeba jechać na regulacje i tyle. Wracając do pytania od którego się zaczęło to jeśli kolega chce zaoszczędzić to polecam gaz.
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2009, 09:53   

adamovicius napisał/a:
Sa to zawsze jakies dodatkowe urzadzenia pod maską,które mogą sie zepsuć i mało tego bo się psują często.Moze gdybym robił duze przebiegi zmieniłbym zdanie.
Tu sie z Tobą zgodzę, ale jak jest dobra instalacja i DOBRZE ZAŁOŻONA (90% sukcesu) raczej nie powinno sie nic dziać. Ja na jednej zrobiłem 120tyś i nie mialem z nią problemów najmniejszych (stary colciak)

adamovicius napisał/a:
A poza tym gaz smierdzi,wolę wąchać beznzynke :D
Ja nie czuje gazu, tylko na stacji lpg :wink: A benzyne to uwielbiam od syrenki :mrgreen:

pexu napisał/a:
Ja robię rocznie 20-25tys i nie zmienię zdania/ Jestem na NIE.
wszystko jest wyborem i kwestią gustu.

Nawiązując do tematu stwierdzam ze colty i lancery bardzo dobrze znoszą instalacje lpg jeżeli są prawidłowo założone :!: :!:
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-11-2009, 18:09   

Małe porządki w temacie zrobione.
Każdy kto będzie wypowiadał się tutaj w sposób niezgodny z zasadmi Forum od razu dostanie prezent.
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-03-2012, 01:06   

włożę swoje 5 groszy do tematu. gaz jak najbardziej sprawuje się dobrze o ile sie o niego dba. podstawa to wymiana świec i filtra powietrza co 10tyś , filtr gazu co 20tyś a przewody zapłonowe max co 30tyś . gaz potrzebuje więcej prądu do zapłonu co oznacza że bardziej jest obciążony układ zapłonowy od aparatu po świece a co za tym idzie trzeba pilnowac aby to było w idealnym stanie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.