Naprawy gwarancyjne |
Autor |
Wiadomość |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 07-10-2009, 18:08 Naprawy gwarancyjne
|
|
|
Kiedyś pisałem nt trzeszczącego zawieszenia na nierównościach i zepsutego podświetlenia przycisków podgrzewania foteli. Dopiero dzisiaj miałem czas udać sie do AUTO GT w Warszawie w tej sprawie i kilku innych sprawach gwarancyjnych. Całe przełączniki zostaną wymienione w ramach gwarancji (co ciekawe inne ASO warszawskie oznajmilo że to na gwarancji nie pójdzie bo żarówki nie podlegaja gwarancji????? ).
W ramach gwarancji wymienią mi też gumy i drążki stabilizatora z powodu trzasków w zawieszeniu podczas pokonywania nierowności poprzecznych. Inne ASO kilkakrotnie smarowało mi przeguby ale problem powracał po kilku tys. km. Padła mi też przetwornica w lewym ksenonie więc tez to wymienią. A tak na marginesie to ciekawe od czego mogła się zepsuć? Jednego dnia po prostu lewy reflektor przestał świecić.
Aha, zrobili mi też update dotyczący ustawienia łopatek turbiny. Podobno jest na to akcja serwisowa w przypadku silnikow 2.2, ale dziwne bo nie dostałem informacji z Mitsu. Tak więc duży PLUS za podejście do klienta dla AUTO GT
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-10-2009, 19:12
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Podobno jest na to akcja serwisowa w przypadku silnikow 2.2, ale dziwne bo nie dostałem informacji z Mitsu. |
Akcja serwisowa wykonywana jest przy najbliższej wizycie samochodu w serwisie - nie wzywa się klientów w ramach akcji serwisowej.
Jeśli jest ogłoszana kampania przywoławcza - recall campaign - wtedy właściciele samochodów obętych taka kampanią są listownie powiadamiani. |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 08-10-2009, 20:15
|
|
|
No nie zupełnie się z tobą zgodzę. Robiłem miśkowi 3 tys.km temu przegląd 60 tys. km w innym ASO warszawskim i nic takiego nie zrobili, tzn. sprawdzili czy są jakieś upgrade-y. Nie każde ASO więc takie rzeczy robi.
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-10-2009, 12:40
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | No nie zupełnie się z tobą zgodzę. Robiłem miśkowi 3 tys.km temu przegląd 60 tys. km w innym ASO warszawskim i nic takiego nie zrobili, tzn. sprawdzili czy są jakieś upgrade-y. |
Nie zrobili bo po sprawdzeniu pewnie wyszło że nie trzeba nic robić. |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-10-2009, 13:22
|
|
|
tomekrvf napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | No nie zupełnie się z tobą zgodzę. Robiłem miśkowi 3 tys.km temu przegląd 60 tys. km w innym ASO warszawskim i nic takiego nie zrobili, tzn. sprawdzili czy są jakieś upgrade-y. |
Nie zrobili bo po sprawdzeniu pewnie wyszło że nie trzeba nic robić. |
Chyba nie zrozumiałeś do końca co napisałem wcześniej. Wzmianka dot. zmiany oprogr. sterownika łopatek turbiny była w systemie MMC po wklepaniu nr nadwozia auta. ASO wykonujące przegląd poprostu nie raczyło tego sprawdzić. W AUTO GT poprosiłem o sprawdzenie po przeczytaniu wcześniejszych postów i od razu to wyskoczyło.
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-10-2009, 22:11
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Wzmianka dot. zmiany oprogr. sterownika łopatek turbiny była w systemie MMC po wklepaniu nr nadwozia auta. |
OK. Dealer był leniwy. Który to? |
_________________
 |
|
|
|
 |
tcic
Forumowicz
Auto: Outlander 2.2 DID Intense PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 38 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-11-2009, 00:06
|
|
|
Witam,
Czy możecie na 100% potwierdzić, że w modelach 2.2 DID potrzebna jest zmiana oprogr. sterownika łopatek turbiny? Za miesiąc jade na pierwszy przegląd (20 TYS KM) - będę się upominał..... jeśli są ku temu podstawy. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 04-11-2009, 10:24
|
|
|
Tak. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-11-2009, 00:30
|
|
|
tcic napisał/a: | Czy możecie na 100% potwierdzić, że w modelach 2.2 DID potrzebna jest zmiana oprogr. sterownika łopatek turbiny? |
Wszystko zależy kiedy został wyprodukowany. Do sprawdzenia po numerze VIN. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|