 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Galant 2.5l V6 manual- LPG II generacji- CZY TO DZIALA?? |
Autor |
Wiadomość |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 244 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 18-09-2009, 10:31 Galant 2.5l V6 manual- LPG II generacji- CZY TO DZIALA??
|
|
|
Pytanie jak w temacie. Prosze o konkretne odpowiedzi- czy to moze normanie dzialac? Sprzedajacy twierdzi, ze silnik i instalka pracuja bez najmiejszych problemow a i spalanie jest dobre. Czy ktos mial stycznosc z tym silnikiem i LPG II generacji?
Prosze o pilne info:)
Pozdrowienia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 18-09-2009, 10:45
|
|
|
heer75, znam 2 auta z tym silnikiem, które mają takie zestawienie. Z tego co słyszałem: jak narazie się sprawuje ok. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 244 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 18-09-2009, 10:49
|
|
|
o widzisz, podejrzewam, ze zamontowany jest blos, bo koles wspominal cos o modyfikacji zasysania gazu. Pytam bo wszyscy dookola krzycza, ze tylko wtryski i nic innego. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 18-09-2009, 22:43
|
|
|
nawet blos bedzie za malo, za duzo bedzie tłumił dolot. Jak chesz by to dobrze chodzilo to albo dwa blosy i dwa reduktory albo sekwencja. |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-10-2009, 16:58
|
|
|
Kolego ja mam instalację II generacji bynajmniej tak mi sie wydaje. Ma butle w kole, troche za duża bo pokrywa schowka na koło mi się nie domyka, elektrozawór z filtrem, parownik i mikser tuż przed przepustnicą. Wcześniej miałem wkładkę antywybuchową ale wywaliłem ją mojego przepływomierza wybuch nie zniszczy poza tym nic mi nie wybucha. Instalacja zakładana w 2001 roku albo na początku 2002. Auto odpalam zawsze na benzynie bo taką mam instalację, dopiero po wciśnięciu gazu i podniesieniu obrotów do pona 2200 przełacza mi się na gaz wtedy muszę drugi raz lekko przygazować aby mi silnik nie zgasł, a to dlatego, ze jest maleńki niedopływ paliwa pomiędzy wyłaczeniem zasilania benzyną a dostarczeniem gazu do komór spalania. Aha instalacja nazywa się lovato. Spalanie - 2,5 V6 w automacie i od czasu do czasu lubię sobie przycisnąć. Dla przykłądu ostatnio zatankowałem 37,5 l gazu jeźdxiłem po Lublinie i miłem dwa wyjazdy poza ale krótkie stosunek 80% miasto 20% trasa i w tej chwili mam zrobione 250 km, możesz sobie przeliczyć ile mi spalił. W rasie przy spokojnej jeździe do 120 pali 10 i na 100, jak ktoś nie wierzy to zapraszam tankujemy i jazda. No to tyle co do tej instalacji. Tylko trzeba przypilnować instalatora, bo umnie coś namotał i wyskakuja mi błędy sond lambda. |
|
|
|
 |
|
|