Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34A 1.8TD] Obroty
Autor Wiadomość
morgan28b 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 104
Skąd: Ostrowiec Św.
  Wysłany: 30-09-2009, 15:26   [E34A 1.8TD] Obroty

Witam. Od 1998 roku jeżdzę Miśkiem 1.8 TD GLS z 1990. Ostatnio coraz bardziej mi dokucza (ostatnio zbrzydła mu stara chłodnica hehe). Ale mój główny problem tkwi od jakiegoś czasu w obrotach a raczej ich wahaniu. Jak go odpalam w lecie to na początku jest spoko (ok 800 obr/min), jak się zagrzeje bądź po krótkim postoju obroty na "luzie" spadają do ok 700 aż całym samochodem trzęsie. Wymieniłem przewody paliwowe, filtr i nic, a w zimie zdażyło mi się nawet że po odpaleniu obroty zaczęły tak spadać, że zgasł. Czy ktoś może wie co jest tego przyczyną?
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 24-10-2009, 10:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 01-10-2009, 23:59   

Może czas najwyższy dobrać się do układu paliwowego? Sprawdzić wtryski, ustawić pompę...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 14-10-2009, 11:43   

a filtr powietrza?
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-10-2009, 13:08   

I zmierzyć oporność czujnika temperatury.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-10-2009, 10:21   

A ja proponuje sprawdzić luzy zaworowe :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Piotrek_022 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-10-2010, 11:16   

Odświeżę wątek, bo bo tytuł jest tak ogólny jak mój problem. :)

Od kilku dni po odpaleniu obroty rosną do 1400 (na początku było trochę mniej, 1000-1200). Na początku jak zgasiłem i ponownie odpaliłem silnik, to obroty spadały do normalnej wartości, ale teraz już się tak nie dzieje. Wczoraj podniosłem maskę i zobaczyłem, że z okolic świec unosi się lekki dym. Czy świece są do wymiany czy to może być coś jeszcze innego?

I jeżeli to świece, to mam jeszcze jedno pytanie: czy te będą na pewno ok? http://allegro.pl/swiece-...1285871961.html Czy polecacie może innej firmy (jakiej i gdzie najtaniej dostać)?

Jeżeli to coś bardziej skomplikowanego, to poproszę o łapotologiczne wytłumaczenie, bo jestem kompletnym laikiem ;)

Pozdrawiam
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 22-10-2010, 11:19   

jesli leci dym to moze tam masz wode i jak sie zilnik nagrzeje to normalne ze sie troszke kopci, a co do świec to są rózne opinie ja polecam takie jakie powinny być, które zalecają w fabryce
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 22-10-2010, 18:48   

Piotrek_022,
Piotrek_022 napisał/a:
czy te będą na pewno ok? http://allegro.pl/swiece-...1285871961.html
Denso jak najbardziej mogą być i jeszcze NGK. Najlepiej zadzwoń do Japaneze, będzie pewnie i tanio, kontakt: 422154402.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.