Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJxA] pytanie o swap...?
Autor Wiadomość
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 17-10-2009, 10:57   

rosomak1983 napisał/a:
londolut napisał/a:
a utrzymanie to drugie tyle na rok.

lutek nie przesadzasz troche... :D :D :D
Jeśli chcesz tym autem poruszać się na co dzień to wierz mi, że nie. Koszty wachy, olejów co 7tyś, filtrów, przeglądów ubezpieczeń OC, AC itd. Druga sprawa - mając takie auto na pewno koleś będzie chciał się pojawić na kilku imprezach rajdowych lub sprintach na 1/4 mili. Na takich zawodach auto nieźle dostaje w kość więc koszty idą w górę. Niestety trzeba się liczyć z kasiorą przy takich furach.

karloroso, nie dubluj tematów ani postów.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 17-10-2009, 11:36   

londolut napisał/a:
Niestety trzeba się liczyć z kasiorą przy takich furach.

Owszem ale 60k to naprawde sporo... :wink: Prosta kalkulacja. Nie wyjdzie tyle.
Druga sprawa to nikt takim autem nie jezdzi na codzień. A mysle ze za 30 tysi mozna zbudowac cos w dobrym stanie ze nie bedzie sie co chwile psuć.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 17-10-2009, 11:55   

Kwota podana przeze mnie to średnia. Oczywiście może być mniej ale jeśli chce się być spokojnym to ok 3k na miesiąc (ŚREDNIO) trzeba liczyć.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
kukis83 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1.6 16V 1998
Kraj/Country: UK
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 18
Skąd: Cardiff
Wysłany: 18-10-2009, 23:25   

fajnie ze ten temat sie pojawil :) ja zabieram sie wlasnie za taka przerobke, bazowe auto to Colt cyborg zr z 96r z silnikiem 1.6 16V MIVEC niestety z rozsypanym rozrzadem... poczatkowo chcialem go reanimowac lecz teraz zamierzam wrzucic silnik 2L V6 MIVEC z FTO. Z tego co wiem nie stanowi to wiekszego problemu wszystie poduszki pasuja jak i instalacja elektryczn hamulcowa klimatyzacji i wspomagania jest taka sama. W tym modelu Colt'a oryginalnie zastosowano zawieszenie z FTO i hamulce z EVO3 wiec nie ma problemu ale w 1.6 Mirage i GLX bedzie trzeba to wymienic!
W krotce zaloze nowego posta pod tym wlanie tematem gdzie bede umieszczal dokladne opisy i zdjecia poszczegolnych etapow i problemow z jakimi sie spotkalem
Pozdro
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.