Przesunięty przez: glina 29-05-2014, 13:43 |
[Cari 1.9TD] Potrzebuje rady w sprawie CARISMY |
Autor |
Wiadomość |
pawell-86
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 1 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 16-10-2009, 00:12 [Cari 1.9TD] Potrzebuje rady w sprawie CARISMY
|
|
|
Witam rozgladam sie za carisma 19 tdi z wojewodztwa podlaskiego znalazlem taka
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9338486
czy ktos kto sie zna moze cos wiecej o niej napisac bo chcem sobie kupic na pierwszy samochod taka carizme.Rozmawialem z wlascicelem to muwil mi ze po odpaleniu silnika zaczyna mrugac lampka od chek engin ale jezdzi z tym juz pol roku i nic sie niedziej .Czy warto sie w to pchac ??
A druga sprawa chodzi mi o awaryjnosc tych silnikow disla 19 w carsismach przed liftem >??? moze mi ktos jakas opinie napisac o nich czy sie psuja ??czy sa trudne w naprawie??
A i jeszcze znalazlem druga carisme w bialymstoku rocznik 99 przed listem 19 tdi ,clima ,elektryka z przosu kolo 200000 przebiegu tylko ze zauwarzylem w niej ze jest taki jakis matowy lakier jakis jakby wyblakniety , czy warto sie pchac w taki samochud z wyblaknnietym lakierem , i jakie mniej wiecej byly by koszta takiej poprawki lakierniczej |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 16-10-2009, 00:23
|
|
|
pawell-86, jak widać na zdjęciach drzwi od pasażera przód do roboty,tylna klapa do roboty,zderzak do spawania i lakierowania,co do kontrolki chek engine to może to być bździna jakaś,typu wykasowania błędów,albo poważna bolączka która może się odbić czkawka,jak właściciel od pól roku jeździ i tym się nie przejmuje to ja bym się poważnie zastanowił co może być jeszcze z tym autem. |
|
|
|
 |
mis_smis
Mitsumaniak

Auto: BRAVO 1,9, grandis 2.0 DID 05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 178 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 16-10-2009, 09:52
|
|
|
Kolego decyzja należy oczywiście do ciebie ale po 1 samochód poobijany z każdej strony i jak będziesz chciał go doprowadzi do jako takiego stanu to lakiernik z blacharzem troszkę na tobie zarobią po 2 jak ktoś jeździ pół roku z kontrolką chek engine to sam sobie wciągnij wnioski zresztą widać to również po wnętrzu sam. czysto to tam nie ma jak dla mnie samochód był wołem roboczym wół się kończy do żyda. Co do wyblakniętego lakieru nie widzę daj zdjęcia to może coś będzie widać czasami wystarczy polerka (koszt około 150-200) i jest cacy ale to trzeba zobaczy no i przebieg 200000 niby nie tragedia ale sprawdź sobie dobrze silnik, plusem jest to że wydaje się by realny. powodzenia |
_________________
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 16-10-2009, 10:23
|
|
|
pawell-86, ja przed zakupem autem rozważałem czy kupić gala czy carismę. Byłem oglądać parę carism, no i moje spostrzeżenia są takie: jeżeli cena jest niska, to na pewno nie opłaca się takiego auta ciągnąć do domu, ponieważ koszt napraw przekroczy koszt zakupu auta w bdb stanie, w którym będą do wymiany tylko materiały eksploatacyjne... Raczej ze mną zgodzi się większość MM.
Natomiast jeśli chodzi o awaryjność silników 1.9 td, to są silniki dobre i bardzo oszczędne. Jedyną ich bolączka są wycieki oleju. Ale ogólnie mogę polecić cari w dieslu. Części do 1.9 td nie są drogie, jest bardzo wiele zamienników. Większość aut w Polsce ma kręcone liczniki, więc przy kupnie auta nie nakręcaj się zbyt niskim przebiegiem, bo raczej nikt nie kupuje diesla, aby jeździć tylko do kościoła... Pozdrawiam |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
misibiczi
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-10-2009, 12:02
|
|
|
Samochód ma mocno przetartą tapicerkę na krawędzi oparcia fotela kierowcy co świadczy o dużo większym przebiegu niż deklarowany ( Cari mają bardzo dobrą jakość tapicerki i nawet przy ponad 300 tys. km nie powinno być dziur) albo o niechlujnym użytkowniku. Biorąc pod uwagę pozostałe dostrzeżone usterki moim zdaniem samochód nie jest wart swej ceny zwłaszcza, że to dość uboga wersja. |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18-10-2009, 12:04
|
|
|
pawell-86 napisał/a: | A druga sprawa chodzi mi o awaryjnosc tych silnikow disla 19 w carsismach przed liftem >??? |
czesci jest duzo, jesli silniki sa zadbane to pojezdzisz bez wiekszych problemow. pawell-86 napisał/a: | jakie mniej wiecej byly by koszta takiej poprawki lakierniczej |
polerowanie lakieru to jakies ok 200-400zl w zaleznosci od warsztatu. Ale bardziej patrz na stan techniczny i poziom zadbania niz na jakosc lakieru. Lakier mozna poprawic, a jak zacznie sie psuc to bedzie ciezej...
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
kiernos
Mitsumaniak Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 69 Skąd: Radom
|
|
|
|
 |
|