Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3000GT-co z nim nie tak i dlaczego?
Autor Wiadomość
Rybaa 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 4
Skąd: GDA
  Wysłany: 20-10-2009, 18:32   3000GT-co z nim nie tak i dlaczego?

Na początek - bardzo serdeczne dzień dobry. OK, a teraz, uwaga, pytanie o samochód. Ten:

http://moto.allegro.pl/it...szy_3000gt.html

Co jest z nim, że wydaje mi się że nie jest z nim nic, że jest jeżdżącą zajebistością, tym "jedynym i niepowtarzalnie opłacalnym" przypadkiem? Wiem że macie ogromne doświadczenie jeśli o miśki chodzi, więc proszę byście jak najszybciej wybili mi go z głowy, bo laik ze mnie i nie mogę nie krzyknąć "ale super wóz, okazja, piękny, jadę!". No, to tyle. Liczę na racjonalizację moich odczuć na jego temat (w zdjęciach się zakochałem, ale proszę o jego prawdziwe oblicze, na tyle oczywiście, na ile jesteście w stanie go ocenić stąd :wink: )

(jakby coś, gadałem z gościem-przebieg to oczywiście 130000, nie zaś 13000, no i niestety mil :? , mówi też że z przodu i z tyłu (zderzaki) ma trochę pękniętą szpachlę)
Ostatnio zmieniony przez Rybaa 21-10-2009, 23:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 20-10-2009, 19:47   

Witam, trudno powiedzieć po zdjęciach wygląda w miarę ok, aczkolwiek te poszerzenia i stożek pod maską obok seryjnej puszki filtra powietrza zalatują wiejskim tuningiem (pewnie szpachlu na nim od groma), druga sprawa to gaz w tym aucie w dodatku nie sekwencyjny to jakieś nieporozumienie, a co do mechaniki to trzeba odbyć jazdę próbną. pozdro
 
 
 
Rybaa 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 4
Skąd: GDA
Wysłany: 21-10-2009, 20:16   

No wiejski jak wiejski, jeśli chodzi o wygląd to bym się nie zgodził, bo do mnie nadwozie i wnętrze przemawia (a może to znaczy że lubię wiejski tuning? grrr, oby nie :roll: ), a jeśli chodzi o to co pod maską to wiesz na pewno lepiej. Ale jakbyś jescze raczył naświetlić, bo nie bardzo rozumiem - czemu gaz jest nieporozumieniem?
 
 
behemot 
Forumowicz
bubu


Auto: pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 88
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 21-10-2009, 21:27   

chodzi o rodzaj instalacji (nie jest sekwencyjna) no i te spalanie 13l LPG to chyba przy 70 na godzine i z dobrym wiatrem w plecy

[ Dodano: 21-10-2009, 22:17 ]
z tego co widze to jest wersja wolnossaca to z kad ta moc. poza tym pytanie czym charakteryzuje sie wersja vr4
_________________
Stokrotka
 
 
Rybaa 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 4
Skąd: GDA
Wysłany: 21-10-2009, 22:44   

No tak, do spalania się specjalnie nie przywiązuję, w tej kwestii dobrze zgadzam się z Tobą, pytanie tylko czy da się ocenić po tym co jest w tym ogłoszeniu czy wogóle warto tam jechać go obczajać. Jak trudno powiedzieć, to trza będzie chyba ruszyć dupsko... A co do tego poszerzania-jak kurza twarz poszerzyć samochód, i to o dobre kilka centymetrów? Obawiać się tego? Dzieki z góry za info. To dla mnie ważne bo muszę mieć maksimum informacji zanim tam się kopsne.

I jeszcze jedno-pewnie już milion razy padało to pytanie ale każdy przypadek jest inny (przynajmnie tak sobie tłumaczę zadanie tego pytania poraz milion pierwszy :P )-na co zwrócić uwagę przy oglądaniu takiej bryki i jeździe próbnej? Jakieś zanane patologie, zużycia, nie wiem, w mechanice częste usterki?
pozdro
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 22-10-2009, 10:32   

Chodziło mi to że sportowych samochodów nie powinno się paprać gazem w dodatku najtańszym, przestarzałym typem instalacji która ma tendencję do wystrzałów. Poza tym jak to wygląda sportowe auto poszerzone, chromowane felgi, car audio w bagażniku i korek od gazu na tylnym zderzaku hehe. To auto ma seryjnie 225 koni nie 250 a z tą instalacją gazową sporo mniej niż seria. Przy jeździe próbnej szczególną uwagę zwróć na pracę skrzyni biegów.

Behemot VR4 oznacza napęd na 4 koła.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.