Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dlawienie na gazie i.. benzynie
Autor Wiadomość
CVC 
Nowy Forumowicz

Auto: ea2a at
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 8
Skąd: wawa
Wysłany: 18-10-2009, 01:00   Dlawienie na gazie i.. benzynie

naprawione
Ostatnio zmieniony przez CVC 14-11-2009, 16:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 19-10-2009, 08:34   

CVC, wrzuć troszkę fotek poglądowych spod maski.
Pierwsze co przychodzi mi do głowy to: nieszczelny kolektor ssący :!: Gaziarz powinien to od razu spradzić, chyba że nie ściągał kolektora do wiercenia :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
P1r4t 
Forumowicz

Auto: EA2A AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Skąd: WWA urs
Wysłany: 19-10-2009, 13:28   

prosba o kasacje postu :) nie tu napisalem gdzie chcialem :D
 
 
CVC 
Nowy Forumowicz

Auto: ea2a at
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 8
Skąd: wawa
Wysłany: 19-10-2009, 17:11   

kolektor nie byl sciagany
dzisiaj kolo 15 odpalilem samochod (cieplej niz w poprzednie dni) i sie nie dusil... na poczatku tylko po jakiejs minucie i falowaly mu obroty ale nie zgasl (na postoju)
na odpalonym silniku (na benzynie) wyciagalem kostki zasilajace od wtryskiwaczy i slychac bylo jak po odlaczeniu kazdej z kostek pojedynczo spadaly obroty, takze wtryskiwacze powinny byc ok
wsluchiwalem sie w silnik i uslyszalem dziwny dzwiek jak by gdzies zasysal lewe powietrze, ale wszystkie przewody podcisnieniowe byly ok. okazalo sie ze lewe powietrze bierze... przepustnica
tez tamtedy ciagnela powietrze nawet jak silnik byl rozgrzany do swojej odpowiedniej temperatury.
w tym miejscu:

o co kaman??


oto fotki:








Ostatnio zmieniony przez CVC 14-11-2009, 16:07, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 19-10-2009, 17:28   

KaWu, a może to jest podobnie jak u Salatera ze dostawał za mało powietrza i dlatego się dusi,u niego gaziarz ściągną wlot powietrza co idzie od pasa przedniego do puszki i objaw zniknął.
 
 
 
tucci 
Mitsumaniak
TWIERDZA WROCLAW


Auto: EA5A '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 883
Skąd: DW
Wysłany: 19-10-2009, 23:07   

Kmer napisał/a:
KaWu, a może to jest podobnie jak u Salatera ze dostawał za mało powietrza i dlatego się dusi,u niego gaziarz ściągną wlot powietrza co idzie od pasa przedniego do puszki i objaw zniknął.

To nie byl zaden gazownik tylko kochajj slawetny, zrobil to na zlocie a z dolotu Tomaszek wyciagnal kawal szmaty. :doubt:
_________________
alteri vivas oportet, si vis tibi vivere
HISTORIA GALICJUSZA
OfLS-DonKnutrix
 
 
CVC 
Nowy Forumowicz

Auto: ea2a at
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 8
Skąd: wawa
Wysłany: 19-10-2009, 23:22   

powietrza z tego dolotu raczej ok dostaje, wczesniej jak siedzial miser w rurze zaraz przy przepustnicy (wtedy mniej dostawal powietrza) to nie narzekal na jazde na benzynie, a teraz tak. zobacze sciagne ta rure, ale mysle ze to i tak nic nie pomoze.
A moze za duzo teraz powietrza dostaje??
Dlaczego przez ta dziure w przepustnicy (zaznaczone na zdjeciu) ciagnie "lewe" powietrze nawet po nagrzaniu silnika? moze to tego wina???
Ktora sruba ustawia sie manualnie przeplyw "lewego" powietrza do przepustnicy (bodajze od regulacji wolnych obrotow)??
Poszukiwal bym namiarow na jakis dobry warsztat gazowy w warszawie/okolicach i jej zachodniej czesci. najlepiej wlochy, ursus, komorow, raszyn, piastow, pruszkow itd...
albo jakis warsztat samochodowy co mi to ogarnie.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 20-10-2009, 14:51   

Kmer, wlot powietrza raczej nie. To dotyczyło instalacji 2 generacji.
CVC, o jejku co to za zdjęcia :?: Przy próbie otwierania drugiego już nie mialem czasu czekać aż się załaduje. Też tak macie :?: Jak tak to zmniejsz je.

CVC, napisał/a:
kolektor nie byl sciagany

no ale cztery nawierty w nim były robione...

A z podciśnieniem gdzie się wpięli :?: Może jakiś wężyk spadł :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
CVC 
Nowy Forumowicz

Auto: ea2a at
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 8
Skąd: wawa
Wysłany: 20-10-2009, 15:15   

juz poprawilem i dalem mniejsze zdjecia (kazde ma ok 200kb), 2gie i 3cie byly duze co by byo lepiej sie przyjzec :)
Dzisiaj powiedzial ze nikt nie sciaga do nawiercania, gdzie sie nie spytam jak on zna wszystkie warsztaty z okolicy.
Do podcisnienia zrobili nawiert w kolektorze z lewej strony.
Rozkmninial opcje ze wczesniej byla zalozona klapka ta "anty strzalowa" i mikser ktore to zmniajszaly przeblyw powietrza w dolocie. i dlatego pewnie teraz na benzynie gorzej chodzi...
Wrecil, mniejsze bolce, te z ktorych gaz wychodzi z lstwy (mniejsze dziury). zrobil kalibracje
Silnik byl nagrzany do dobrej temperatury, pokrecilem sie po bocznych drogach bez wjezdzania na prosta trase i na benzynie chodzil dobrze, na gazie sie dlawil.

Dzisiaj zanim do niego pojechalem jak odpalilem silnik to znowu falowaly mu obroty az zgasl jeden, pozniej drugi raz. bledu komputer nie wyrzucil. Co moze byc tego przyczyna?

tak jak napisalem wczesniej jedyne "lewe" powietrze ktore bierze to w tym miejscu zaznaczonym na przepustnicy, po zatkaniu reka na chwile teg miejsca, nie slysze aby z innego miejsca dochodzil dzwiek syczenia.

dlaczego tedy bierze tyle powietrza?
i gdzie jest srubka od manualnego ustawienia przeplywu "lewego" powietrza (bodajze do regulacji wolnych obrotow)?

Ostatnio zmieniony przez CVC 14-11-2009, 16:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-10-2009, 20:56   

A możne mu jakiś emulator potrzebny.. bo się kom gazowy nie może dogadać z Miśkiem.
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
salater 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 101
Skąd: Jawor
Wysłany: 22-10-2009, 09:45   

Kmer napisał/a:
KaWu, a może to jest podobnie jak u Salatera ze dostawał za mało powietrza i dlatego się dusi,u niego gaziarz ściągną wlot powietrza co idzie od pasa przedniego do puszki i objaw zniknął.


KMER wlot został zatkany dlatego bo auto na gazie dostawało za dużo powietrza i gasł silnik. Rozwiązanie to albo inne miejsce dolotu powietrza lub zdjąć całkowicie dolot i jest OK ale nigdy mi się auto nie dusiło !!!!!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.