 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 12-08-2006, 22:08 |
Jak Kubica w F1 to może Dubelski w Moto GP |
Autor |
Wiadomość |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 08-08-2006, 12:34 Jak Kubica w F1 to może Dubelski w Moto GP
|
|
|
Na Kubicę w F1 czekaliśmy już od jakiegoś czasu, ale czyżbyśmy niedługo mieli również Polaka w MotoGP
szczegóły tutaj:
http://www.motofakty.pl/a...y_straszni.html
[ Dodano: 18-01-2007, 17:02 ]
kolejny chętny do MOTO GP
Cytat: | Andrzej Chmielewski mógł być pierwszym Polakiem startującym w elitarnych wyścigach Moto GP, porównywalnych prestiżem do Formuły 1. Prawdopodobnie nie będzie, bo nie znalazł w Polsce ani jednego sponsora |
Cytat: | miał podbić klasę 125 cc, a kariera w dwukołowej Formule 1 stałaby otworem. Na dwa miesiące przed pierwszymi zawodami Grand Prix Kataru wszystko stoi jednak pod olbrzymim znakiem zapytania przez brak sponsorów.
- Już w zasadzie nie mam nadziei na starty w GP. Zespół Aspar Team trzymał dla mnie miejsce, ale 20 stycznia motocykliści wznawiają treningi, listy startowe będą zamknięte - mówi Chmielewski, którego ochrzczono mianem "polskiego Valentino Rossiego" - słynny Włoch karierę w sporcie motocyklowym też zaczynał od klasy 125 cc.
W zeszłym roku, gdy oficjalnie ogłaszano, że Chmielewski zostanie zawodnikiem hiszpańskiego zespołu, wydawało się, że wszystko potoczy się inaczej. Pomóc miał mu przykład Roberta Kubicy. Formuła 1 nad Wisłą była sportem niszowym, ale kiedy Kubica zaczął startować w teamie BMW Sauber, wszyscy nauczyli się, co to jest pit-stop i na czym polega aerodynamika bolidu.
- Zdawałem sobie sprawę, że ten sport nie budzi wielkiego zainteresowania. Ale że nie będzie absolutnie żadnego odzewu od ani jednej polskiej firmy, tego się nie spodziewałem - opowiada Chmielewski i wyjaśnia, że w sporcie motocyklowym do zrobienia kariery sam talent nie wystarczy. Zawodnik musi mieć jeszcze bogate zaplecze.
Gdzie będzie zatem startował Chmielewski w nadchodzącym sezonie? - Najprawdopodobniej w mistrzostwach Europy w klasie S600, czyli tej, w której jeździłem w poprzednim sezonie. Ale to zależy od znalezienia sponsora. Za tydzień, najdalej za dwa będę wiedział, na czym stoję - kończy Chmielewski. |
|
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
|
|