Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
MSS DID 2002
Autor Wiadomość
vonzadek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 3
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-08-2009, 21:53   MSS DID 2002

Od dwoch miesiecy jestem posiadaczem Space Stara ( swietne autko:)). Od jakies czasu glownie przy skrecaniu w prawo na i na wertepach slychac po prawej stronie pusty odglos stukania. Nie znam sie na samochodach ale wydawalo mi sie ze to wina przegubu. Dzisiaj dbry kolega w warstacie zrobil przeglad autka i co sie okazalo to nie puka przegub. Okazalo sie ze jest nadmiar oleju silnikowego ( sciagnal ok 1 litra). Moj blad przez caly ten okres nie sprawdzilem nawet poziomu oleju. Ale z tego co mi powiedzial ze najprawdopobniej cos sie stalo z tłokami. I teraz prosba do Was forumowicze .... tak szczerze czy sytuacja jest beznadziejna??
Moze ktos wie co przypuszczalnie moglo sie stać. Gdzie jest jakis dobry warsztat w szczecinie aby mozna zrobic diagnostyke silnika itp. Niestety branza motoryzacyjna jest mi obca i w tej dziedzinie jestem prawdziwym laikiem. Prosze o pomoc dziekuje....
 
 
constell 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Space Star DiD 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 52
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-09-2009, 14:25   

Witam

Ten odgłos nie koniecznie może pochodzić z silnika, z tego co wiem model ten zwłaszcza DID ma przypadłość związaną z szybkim wybijaniem się górnych mocowań
amortyzatora - w pierwszej kolejności leci łozysko a następnie same mocowanie. Temat ten jest dosyć obszernie opisany na formum w dziale technicznym.

http://forum.mitsumaniaki...F3rne+mocowanie

W przypadku awarii silnika stukot będzie występował na postoju przy włączonym silniku a nie podczas jazdy i skręcania.

ZMIEŃ MECHANIKA !!!!!!!!!!!
_________________
Constell
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 10-09-2009, 08:39   

Jeśli to faktycznie odgłos z silnika to miałem tak w Peugeocie. Winna była panewka. Ale brał dużo oleju.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 16-10-2009, 10:34   

constell, ma rację wszystkie Space Stary mają tą samą przypadłość: awarię łożyskowania amortyzatora. Brat ostatnio wymieniał no i łożysko rozwalone i mocowanie także (objaw taki, że przy skręcie mocno stukało), oczywiście po wymianie jednej strony okazało się druga też już kwalifikuje się do wymiany. Im wcześniej tym lepiej... Przyczyną częstych tych usterek jest właśnie plastikowe łożysko, które nie wytrzymuje naszych polskich "idealnych" dróg...
 
 
menti 
Forumowicz

Auto: Outlander MY2016
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 128
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-10-2009, 21:00   

Odpal auto....pokręć kierownicą w lewo - prawo i nasłuchuj. Strzela....tzn. na 90% jak koledzy wcześniej wspominali walnięte łożysko na McPhersonie. Też tak miałem...a nawet lepiej - prawie amorek mi przez maskę wylazł. Po wymianie i pospawaniu mocowania wszystko jest OK!
Niestety nasze drogi trochę wybijają nasze auta a MSS nie jest widocznie zbytnio odporny :(
 
 
zdzisio 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS DiD
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 7
Skąd: Miasto
Wysłany: 30-10-2009, 10:21   

Mi też stukało z prawej strony. Na nierównościach głównie, ale nie tylko. Waliło różnie, stukało, i rąbało. Wydawało mi się, że m.in. poszła poduszka pod silnikiem (głuche uderzenia). Okazało się, że mam totalnie rozwalony prawy drążek kierowniczy. Po wymianie stuków żadnych nie ma. Co ciekawe lewy drążek jest w bardzo dobrym stanie, więc zużyły się mocno nierównomiernie (pewnie prawy czymś oberwał przy jakiejś okazji).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.