Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] stuki w silniku.
Autor Wiadomość
gochna_2006
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2006, 08:41   [CA1A 1.3] stuki w silniku.

Ratunku!!!!
Mój "misiek" oszalał. Ma wyregulowane zaworki, wtryski, paski, filtry, płyny, oleje powymieniane. Zaczęłó coś stukać w silniku od strony pasków. Co to może być? Silnik pracuje jak dieslowski. HELP!!!
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 22-04-2007, 21:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2006, 08:44   

zawory regulowane na cieplym czy zimnym silniku?
 
 
gochna_2006
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2006, 08:53   

na ciepłym
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-08-2006, 08:53   

hmmm - trudno powiedzieć
stało się to po regulacjach itd.? bo jeśli od strony pasków, to może jest luźny pasek i uderza o obudowę - radzę szybko sprawdzić, zanim coś się nadiabli
 
 
gochna_2006
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2006, 08:59   

zostawiłam u mechanika, ale jakoś mu nie ufam. nie wiem czy go nie wycofać. nawymieniał mi tyle ewentualności ze az nie wierzę: tłoki, zawory, panewki, korbowody i h.. wie co jeszcze. ale tak wlasnie prze mechaników jest traktowana kobieta. łyknie każdą ścieme. i zaplaci
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-08-2006, 09:07   

to rzeczywiście źle świadczy o człowieku, jeśli jego podejście do drugiego jest zależne od płci (oczywiście w tym przypadku)
Twój opis jest nieco skąpy i pewnie - gdybym miał gdybać - to walnąłbym litanię jak mechanik, szczególnie że przez internet ciężko to zdiagnozować
 
 
gochna_2006
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2006, 09:11   

chyba poczekam. zobacze co bedzie. zaryzykuje i zaufam gościowi. ale spanikowałam strasznie. nawet oglądałam silniki w moto allegro.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2006, 11:17   

Albo pasek za luźny albo któreś łożysko (zapewne napinacza) żegna się z życiem. Współczuję - trafiłaś chyba raczej na rzeźnika niż mechanika. Już chyba lepiej byłoby kupic nowy silnik niż to wszystko wymieniać. Tak z ciekawości - ile kosztowała Cię ta "przyjemność"?
 
 
gochna_2006
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2006, 11:36   

nie wiem. dizś o 20 odbieram autko.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-08-2006, 11:56   

odezwij się wieczorem i napisz, co było zrobione - najlepiej weź od gościa na piśmie - co i za ile zrobił; ew. spisuj co mówi - mam na myśli te fachowe terminy służące do zamknięcia buzi laikom - zobaczymy czy się tylko wymądrza, czy można go uznać za mechanika
 
 
gochna_2006
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2006, 12:35   

oki! cos tak czuje, ze bedzie bolalo
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 10-08-2006, 12:58   

A może ktoś coś zostawił w środku podczas regulacji zaworów ??? Według mnie nic się nie popsuło (to przecież Mitsu :) ) tylko albo coś zostało w klawiaturze, albo niefachowo wykonana naprawa (nie naciągnięty pasek, źle założony napinacz, itp)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 10-08-2006, 13:06   

gochna_2006 napisał/a:
Zaczęłó coś stukać w silniku od strony pasków. Co to może być? Silnik pracuje jak dieslowski.
Źle ustawiony rozrząd :?:
U mnie jak przeskoczył pasek to silnik chodził jak stary zdezelowany diesel (pomimo tego, że to akurat diesel)
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
gochna_2006
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2006, 13:07   

zawsze mąz zajmowal sie autkiem. z zawodu jest mechanikiem, choc w zawodzie nie pracuje. autko bylo zawsze wypieszczone. wyjechal na pól roku i nie chce mu dupska zawracac, bo bylby gotow przyleciec do 'miśka'. Ale cos czuje, ze pod koniec września mąż mnie lekko 'poszatkuje' :evil:
 
 
rafq 
Mitsumaniak
MM-Mighty Morphin'


Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 766
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-08-2006, 14:19   

Gochna sprawdź tutaj

jeśli te stuki to takie regularne terkotanie to polecałbym jak najszybciej się tym zająć...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.