Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB4 1.6] Brak iskry na swiecach.
Autor Wiadomość
Szajbusek13 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer kombi
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 1
Skąd: Wch
Wysłany: 02-11-2009, 17:22   [CB4 1.6] Brak iskry na swiecach.

Mam lancera 93 combi 1.6 16v wczoraj jak jechalem to mi zgasl i juz nie odpalil wymienilem swiece kable zaplonowe nie mam iskry na swiecach i nie mam pojecia co dalej
Ostatnio zmieniony przez mkm 03-11-2009, 19:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 02-11-2009, 18:57   

jak iskry nie ma to możliwe, że jeszcze kopułka jest do wymiany - chociaż odkręć zobacz w jakim stanie jest. Możliwe, że aparat zapłonowy jest uszkodzony, powinieneś chociaż sprawdzić, czy wtyczki dobrze siedzą w gniazdach, może nie kontaktują, powinieneś też sprawdzić jakie błędy pokaże Tobie komputer, w jaki sposób jest wielokrotnie opisane na forum
_________________
mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 
 
 
biriapro 
Forumowicz


Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 233
Skąd: Pruszcz gdański
Wysłany: 03-11-2009, 09:45   

Może nie w temacie wielkości zbiornika ale na moje oko moduł zapłonowy,sam to przechodziłem.
 
 
 
siwy 
Forumowicz

Auto: lancer 1.6 16v (4G92) Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 100
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 04-11-2009, 16:12   

tak , ja tez stawiam na modul zaplonowy, niedawno tez to samo mialem. taniej wychodzi kupic caly aparat zaplonowy, bo sam moduł jest drogi, a czesto razem z modulem leci cewka. u mnie jednoczesnie strzelila przeplywka;/ wiec na to tez zwroc uwage.
_________________
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, Nitro zabawą, a Turbo podstawą
 
 
 
stanley260485 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancet1.6 16V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 12
Skąd: Brzesko
Wysłany: 23-11-2009, 19:50   

ja to przechodze teraz 2 raz. za pierwszym razem walniety byl modul zaplonowy a teraz modul mam dobry i dalej iskry nie mam i rozebralem ECU i jeden kondensator jest uszkodzony bo spod niego czarne dziadostwo wylazlo i chyba koncowka mocy jest padnieta bo jest pokryta jakas dziwna substancja a napewno nie jest to srodek ochronny ani konsrewujacy
a sprawdz jeszcze kostki czy masz napiecie na nich i czy dobrze siedza w gniazdach no i jeszcze cewka moze byc uszkodzona.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.