Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] dosyć wysokie spalanie
Autor Wiadomość
mskiba03 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-11-2009, 22:23   

robertdg napisał/a:
mskiba03 napisał/a:


PS. Teraz w że tak powiem w mokre dni, po odpaleniu auta z rury idzie (najbardziej trafne okreslenie) para, nie jest to raczej spalany olej czy płyn chłodniczy. Czy to jest normalne. Mi się wydaje, to jest raczej wina wilgotnego powietrza, bo zanim zaczely popadywac deszcz to nic takego nie mialo miejsca. Oleju nie ubywa, plynu nie ubywa. Ale wolę sie upewnic :)



Dobrze stwierdzasz to normalne zjawisko, swiece zarowe jakby byly uszkodzne ciezko by palil zwlaszcza przy bardzo niskich temperaturach, a przy odpalaniu puscilby lekko blekitnego dyma



To powiedz mi jeszcze czy to normalne, że jak przeciagne go do powyzej 3 tysiecy obrtów to mniej wiecej przy 3 tysiacach lekko przykopci?
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-11-2009, 22:34   

Kazdy diesel potrafi puscic delikatnego dymka czy jak mocno dasz mu w gar czy tez jak go troche przydusisz, mozesz sprawdzic w jakim stanie jest EGR jak zawór bedzie sie przycinal to bedzie szedl czarny bak, albo jak sie calkiem zawiesi, to bedzie brak mocy i kopcenie na czarno, w dieslu najwazniejsza jest czystosc filtra powietrza i filtra paliwa, pomimo tego ze producent zaleca wymiane filtra paliwa co 60tys ja zalecam osobiscie z wlasnego doswiadczenia czesciej w zaleznosci od jakosci paliwa jakie sie tankuje, powiem Ci ze widzialem filtry po 10tys czysciutkie jak lza i tez po takim samym przebiegu czarne jak smola, w dodatku w odstoiniku byla woda i rdza. Jakiego koloru puszcza Ci dyma jak Ci przykopci przy takich obrotach?
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mskiba03 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-11-2009, 23:14   

Zdaje mi sie, ze czarny :) Ale pewnosci nie mam, bo obserwowałem to raczej po swiatlach auta z tylu.

PS. Jak rozebrac i przeczyscic ten zawor egr? Gdzie on dokladnie jest?
 
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 09-11-2009, 23:49   

co do kopcenia około 3000 tysięcy to raczej nie powinien tego robić oczywiście może się zdarzyć ale od czasu do czasu.
Oprócz egr sprawdź zawór turbo booster(lda)
jest to dość częsta awaria i dość często ignorowana przez mechaników którzy trzepią masówkę ze stajni VAG a pompy Lucasa znają z opowieści.

zazwyczaj pękają membrany i paliwo zasysane jest do kolektora dolotowego co przy dużym podciśnieniu powoduje przepalenie większej ilości paliwa i irracjonalne zachowania silnika
Zdarza się że w tym zaworze zacina się trzpień.

A diagnoza polega na zdjęciu jednego wężyka co podałem wcześniej. roboty na 5 min a wykluczysz ta częsta awarie.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-11-2009, 22:02   

pawelsonx, opisal to bardzo pieknie i tresciwie z podkresleniem na stajnie VAG, jakby Audi czy VW to byla swieta krowa, a ludzie gnaja do tego jak muchy do wiadomo czego, jakby innych marek nie bylo.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 10-11-2009, 22:36   

nie ale musisz zauważyć że vag w polce wyrobił sobie opinie niezawodnych a jak już trzeba naprawić to tani jak barszcz z czym się nie zgadzam. W irlandii miałem styczność z mechanikami z polski którzy np za wymianę tulejek w tylnim zawieszeniu chcieli więcej niż aso mitsubishi a tylko dlatego że to niby japońskie auto. Za rozrząd tez niedorzeczną kwotę bo francuski silnik w końcu znalazłem Irlandczyka który naprawia mi za połowe kwoty proponowanej przez polskich fachowców dając samochód zastępczy i nie ma dla niego znaczenia z jakiej stajni pochodzi cennik ma stały.

Zresztą jak oglądam polski portal z ogłoszeniami w Irlandii to 70 procent ze stajni vag odwrotnie niż tubylcy którzy cenią toyotę których jest więcej niż seatów vw audi szkód i BMW razem wziętych co ciekaw taniej kupisz vw taniej od Irlandczyka niż od polaka.
Zresztą spójrz na allegro vw jest prawie 30000 następny jest opel prawie 25000 a popyt budzi podaż
Więc w Polsce święta krowa jest VAG w Irlandii toyota .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.