Resory do l200 |
Autor |
Wiadomość |
baq1
Nowy Forumowicz
Auto: L 200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 1 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 11-08-2009, 17:34 Resory do l200
|
|
|
Posiadam l200 2.5 1996 . potrzebuje do niego resor tylni prawy. Czy podejda resory z modeli nowszych ? Czy cos sie zmienilo w konstrukcji przez te kilka lat ? {Plrosze o jakas logiczna odpowiedz} pozdrawiam |
|
|
|
 |
gapart
Nowy Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 8 Skąd: tychy
|
Wysłany: 18-08-2009, 21:14
|
|
|
Witama serdecznie wszystkich,
ostatnio przerabiałem ten temat, czyli regeneracje resorów. Kto wymyslił taka cene - 4000 złotych. Możemy sami naprawić lub dać kowalowi do naprawy. Regeneracja resorów w tych samochodach jest bardzo prosta i dlatego takie rozwiazanie jest w nich stosowane zamiast skomplikowanego układu zawieszenia. Mnie ostatecznie bez kosztów robocizny regeneracja dwóch resorów wyniosła około 280 zł (razem ze smarem grafirowym). |
Ostatnio zmieniony przez Gene 19-08-2009, 08:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-08-2009, 08:30
|
|
|
Baq1, witaj na forum.
Sa dwie drogi. Wymiana lub regenracja. Twoja Elka juz pare latek jezdzi. Pytanie ja chcesz i mozesz sprawe rozegrac. Od 1988 do 2001 (K34) cena w ASO za 4490 zl za sztuke. Chyba leczy calkowicie.
Mozna popytac o zamienniki lub zestawy heavy duty. Ceny powinny byc duzo mniejsze i oscylowac w graniach 1500-2000 pln za zestaw.
http://www.wyprawa4x4.pl/...s023r-1923.html
Nalezy jednak pamietac aby dobrze dobrac resory. Chodzi o to, ze katalog czesci Mitsubishi podaje inne numery dla modelu K34 i K74. Byc moze w praktyce roznia sie detalami lub tylko przeznaczeniem ale trzeba to dokladnie sprawdzic i dobrac. Dystrybutorzy zawieszen w Polsce powinni miec to wszystko rozpisane. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
cyberluk
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 11 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25-08-2009, 09:14 Tne elki na czesci .......
|
|
|
Spotkałem dwa typy resorów 5 piórowe lub 6
W sowim mam 5 piórowe założone
wszystko zależy do czego Ci auto służy,
jeśli jako ciężarówka polecam 6 piórowe, jesli w teren off-Road to 5 piórowe starczą
ale trzeba je wtedy przesklepią jak to zrobiłe m w swoim żeby buda wyżej stała ,
ale w taki rozwiązaniu trzeba pamiętać aby przód też podnieść ..
propozycja regeneracji jest tutaj dobrze zasugerowana też tak by zrobił
ja takie resory sprzedaje używane 500 zł za sztukę !!!!!
i w tej cenie idą bez problemu ... |
|
|
|
 |
gapart
Nowy Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 8 Skąd: tychy
|
Wysłany: 16-09-2009, 20:29
|
|
|
z calym szacunkiem gene poco wpedzac w koszty popatrz na resor hevy duty i normalny zauwazyysz czym sie rozni od razu . dlamnie wyzucenie pieniedzy w bloto ja bym skozystal z propozycji cyberluka.
a tak na marginesie skad oni w aso takie ceny biora nowy resor kosztuje u dilera na zachodzie 270 euro przy zakupie pary cena spada nawet o 100euro.
nijak to mi nie wychodzi 4 klocki za sztuke nawet gdybym liczyl 5 zlociszy za eurasa.
paranoja
Bag 1 napisz jaka opcje wybrales
pozdro. |
|
|
|
 |
RTUT
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2004R
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 8 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-11-2009, 00:39
|
|
|
U mnie w Szczecinie jest kowal, co pamiętam, że do niego jeszcze mój dziadek i ojciec jeździli resory dorabiać w kaszlotrzęsach. Jak mi w ASO rzucili 4K za sztukę to odraz do niego pojechałem? Gość dopasowuje materiał i zna się na robocie robi wszystko od ciężarówek prze izotermy busy do ofrołdów.Koszt operacja wymiany pękniętego pióra na nowe 200 bez faktury z fakturą 238pln czas roboty niecałe 2 godziny auto stoi prosto jak puste albo jak załadowane jeździ też prosto. Jak nie widac róznicy, więc poco przepłacać:P |
|
|
|
 |
|