Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pękające wentyle
Autor Wiadomość
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 06-10-2009, 09:04   

darek1 napisał/a:
Wrzuciłbym fotki, ale nie wiem jak :-)
Poczytaj ten temat ;)
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
darek1 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2007 3.0V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 19
Skąd: Wałcz
Wysłany: 06-10-2009, 09:25   

Dzięki





[ Dodano: 06-10-2009, 09:32 ]
Wymyśliłem, że kupię stalowe wentyle na Allegro http://www.allegro.pl/ite...ning_warto.html. Zfrezuje "dupkę" na płasko i nawiercę otworek pod masę. Powinno działać. Dam znac jak zrobię.
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-10-2009, 12:13   

darek1 co powiedziało ASO na to, że pękły Ci te wentyle? Próbowałes sprawą zainteresować MMC Car Poland?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
darek1 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2007 3.0V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 19
Skąd: Wałcz
Wysłany: 06-10-2009, 16:59   

Nie byłem w ASO. Rozmawiałem przez telefon bo myślałem, że można wymienić same wentyle. Powiedzieli, że tylko cały czujnik. Gwarancji nie mam to odpusciłem, bo znam lepsze metody wydania 3000 zł niz na te czujniki.

[ Dodano: 06-10-2009, 17:01 ]
Z MMC Car Poland nie miałem jak na razie do czynienia.
 
 
 
3_diamenty 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander II 3.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 8
Skąd: PL
Wysłany: 13-10-2009, 11:59   

Witam wszystkich,

Chcialbym poprosic wszystkich posiadaczy "amerykanskich" outkow o tzw." best practices " jezeli idzie o wentyle z czujnikami i dodatkowy zimowy komplet kol z oponami. Ktora z opcji jest najodpowiedniejsza - takie do tej pory znalazlem ?

1) posiadanie jednego kompletu wentyli z czujnikami i wymiana samych opon.
2) posiadanie 2ch kompletow wentyli z czujnikami w obu parach koł zimowych i letnich ( przy czym wydaje mi sie ze wtedy salon musi przeprogramowywac samochod tak aby rozpoznawal nowy komplet czujnikow po kazdej wymiania kol )
3) posiadanie jednego kompelu wentyli z czujnikami i 2 par kol ( wtedy przez pol roku jezdzi sie z alertem o niskim cisnieniu na desce rozdzielczej lub jakos sie to funcjonalnosc wylacza ? )
4) inne

Prosze podzielcie sie swoimi doswiadczeniami.
 
 
simon172 
Forumowicz


Auto: Outlander 3.0 XLS 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 59
Skąd: Kentucky
Wysłany: 14-10-2009, 14:49   

3_diamenty napisał/a:
Witam wszystkich,

Chcialbym poprosic wszystkich posiadaczy "amerykanskich" outkow o tzw." best practices " jezeli idzie o wentyle z czujnikami i dodatkowy zimowy komplet kol z oponami. Ktora z opcji jest najodpowiedniejsza - takie do tej pory znalazlem ?

1) posiadanie jednego kompletu wentyli z czujnikami i wymiana samych opon.
2) posiadanie 2ch kompletow wentyli z czujnikami w obu parach koł zimowych i letnich ( przy czym wydaje mi sie ze wtedy salon musi przeprogramowywac samochod tak aby rozpoznawal nowy komplet czujnikow po kazdej wymiania kol )
3) posiadanie jednego kompelu wentyli z czujnikami i 2 par kol ( wtedy przez pol roku jezdzi sie z alertem o niskim cisnieniu na desce rozdzielczej lub jakos sie to funcjonalnosc wylacza ? )
4) inne

Prosze podzielcie sie swoimi doswiadczeniami.


:axe: Podłączam się do tematu i pytania... Mam ten sam problem/dylemat. Z tego co mi wiadomo to komputer może współpracować tylko z jednym kompletem czujników, więc posiadanie dwóch kompletów kół z różnymi czujnikami i tak wiąże się z wizytą w serwisie w celu przeprogramowania komputera, na szczęście dużo rzadziej bo raz w roku....
 
 
darek1 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2007 3.0V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 19
Skąd: Wałcz
Wysłany: 18-10-2009, 11:51   

Ja zdecydowanie jestem za 1) posiadanie jednego kompletu wentyli z czujnikami i wymiana samych opon.
Z tym, że ja mam felgi 16" które sprawdzają się na letnich i zimówkach. Gorzej jeśli ktoś ma 18-tki na lato i 16-tki na zimę wtedy chyba najlepiej kupić kilka zestawów montażowych (nakrętka, podkładki i uszczelki http://cgi.ebay.com/ebaym...5PL325%26um%3D1) w stanach i przekładać czujniki. W zasadzie to nie problem.
 
 
 
GrzesiekJozefow 
Forumowicz

Auto: Outlander 2008r. 3.0 V6 XLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 90
Skąd: Józefów
Wysłany: 10-11-2009, 08:34   

3_diamenty napisał/a:
Witam wszystkich,

Chcialbym poprosic wszystkich posiadaczy "amerykanskich" outkow o tzw." best practices " jezeli idzie o wentyle z czujnikami i dodatkowy zimowy komplet kol z oponami. Ktora z opcji jest najodpowiedniejsza - takie do tej pory znalazlem ?

1) posiadanie jednego kompletu wentyli z czujnikami i wymiana samych opon.
2) posiadanie 2ch kompletow wentyli z czujnikami w obu parach koł zimowych i letnich ( przy czym wydaje mi sie ze wtedy salon musi przeprogramowywac samochod tak aby rozpoznawal nowy komplet czujnikow po kazdej wymiania kol )
3) posiadanie jednego kompelu wentyli z czujnikami i 2 par kol ( wtedy przez pol roku jezdzi sie z alertem o niskim cisnieniu na desce rozdzielczej lub jakos sie to funcjonalnosc wylacza ? )
4) inne

Prosze podzielcie sie swoimi doswiadczeniami.



Witam.

W tym roku wymieniłem same opony (w ubiegłym roku jeździłem na letnich oponach, gdyż po kupnie Outka w grudniu był problem z kupnem zimówek 18-nastek :shock: ), natomiast docelowo myślę o kupnie drugiego kompletu felg wraz z czujnikami.

Kolega darek1 wspomina o możliwości przekładania samych czujników. Pomysł ten wydaje mi się nienajlepszy, gdyż wiąże się z każdorazowym rozmontowywaniem obydwu kompletów kół.
_________________
Pozdrawiam

Grzesiek
 
 
darek1 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2007 3.0V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 19
Skąd: Wałcz
Wysłany: 10-11-2009, 09:52   

GrzesiekJozefow napisał/a:
docelowo myślę o kupnie drugiego kompletu felg wraz z czujnikami.

To jest oczywiście najlepsze rozwiązanie, ale za każdym razie po zmianie kół czeka cie wizyta w serwisie i przeprogramowanie kompa do nowych czujników. A za podłączenie do kompa oni chcą 150 zł.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.