 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9DI-D] zegarek |
Autor |
Wiadomość |
RTW
Forumowicz
Auto: carisma/ Pajero II, III, IV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 38 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-11-2009, 10:32
|
|
|
Moomin napisał/a: | W żadnym momencie nie trzeba włączyć radia? |
Nie samo wejdzie w tryb "testu" - wyświetlając oznaczenia zainstalowanych głośników.
Tryb "testu" radia może nie zadziałać jeżeli twój samochód nie jest z roku modelowego 04 (czyli nie został wyprodukowany bodaj od lipca 2003) ale wtedy wystarczy wyśledzić inną kombinację uruchamiania testu- chociaż w tym przypadku, to model radia więcej znaczy.
Jak masz zdrowie, to możesz uruchomić jeszcze test komputera (wyświetlacz, poprawność odczytu z czujników np. poziom paliwa itd.) ale tutaj niestety kombinacja poprawna nie jest mi znana.
Teoria głosi kluczyk off potem kluczyk do acc dwa razy klawisz H z wyświetlacza potem równocześnie klawisz A (ten nieopisany) i SET, że cała operacja się udała dowiesz się z wyświetlacza, na którym powinny pojawić się informacje o modelu wyśw. i samochodu, dalej klawiszem SET (bodaj 4 razy żeby wejść w tryb sprawdzania czujników). W moim przypadku ten patent nie działa, nie zadziałał też w innych samochodach, w których powinien (czyli albo patent do bani albo coś skopane w metodzie).
Jeżeli tobie zadziała, to nie panikuj po informacji o błędach np. przy pełnym baku komp. może wyświetlić komunikat o błędzie, jeżeli kluczyk nie dojdzie do pozycji „zasilania”, w której twój model dokonuje pierwszego odczyt poziomu paliwa też możesz dostać taką informację itd.
Natomiast równoczesne złe „działanie” komputera np. temperatury, średniego spalania, czy zasięgu plus informacja o błędzie z testu sugeruje problem z połączeniem do odpowiedniego czujnika lub samym czujnikiem lub komp. albo dowolną kombinację wspomnianych.
Pozdrawiam
RTW
P.S. uwaga ta operacja w niektórych modelach umożliwia wykasowanie błędów z kompa więc potem serwis stwierdzi, że wszystko jest ok. |
|
|
|
 |
|
|