Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wysokie spalanie
Autor Wiadomość
miki1001 
Nowy Forumowicz

Auto: MSW 2.0 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 13
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 18-10-2009, 16:32   wysokie spalanie

witam wszystkich:)
mam taki maly problem jak w temacie
a dokladniej przy zimnym silniku auto spala straszne ilosci paliwa, po naciśnięciu pedał gazu dynamicznie (podczas postoju) silnik dusi sie i musi minać chwila zeby wskoczył na obroty. problem ten znika wraz ze wzrostem temperatury, a przy ciepłym silniku spala 9-10l wiec chyba calkiem dobrze:)
moze ktos wie co go gryzie??
MSW 2.0 GLXi
 
 
dzik18 
Nowy Forumowicz

Auto: MSW 2.0GLXi N33
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: Białystok
Wysłany: 09-11-2009, 19:53   

miałem podobny problem na zimnym silniku dławił mi się skakał itp.Powyżej2000obr. i tak jak wspomniałeś po wzroście temp. wszystko było cacy.Problem rozwiązałem .Wyjąłem przepustnicę,silnik krokowy,zawór EGR i wyczyściłem (środki do czyszczenia ukł.zasilania i tzw.dmuchawka).Mam także LPG .W miejscu zamocowania miksera lpg do przepustnicy ,,gazownicy"te miejsce styku uszczelniają silikonem wyczyściłem stary i dałem nowy (żeby nie łapał ,,lewego"powietrza,sprawdziłem prewód dolotowy do kolektora ssącego,stan kopółki,palca rozdzielacza,świec (miałem 2-elektrodowe zamieniłem na zwykłe NGK nr.14).
Oczywiście reset k.wtrysku poprzez rozłączenie akumulatora na okres pow.1 minuty.
na bęzynie chodzi katologowo ,a z lpg muszę się udac do swojego gazownika na małe regulacje.
pozdrowionka.
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 09-11-2009, 22:23   

miki1001 jak odpalasz auto na zimno to jak zachowują się obroty? Czy obroty falują?
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
dzik18 
Nowy Forumowicz

Auto: MSW 2.0GLXi N33
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: Białystok
Wysłany: 15-11-2009, 15:42   

obroty są równe 1500.
fajny ten twój Galant,namawiam brata na zakup takiego samego.
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 15-11-2009, 16:08   

Na wstępie powiem, żaden mechanik ze mnie. Miałem podobne objawy u siebie. Na zimno obroty falowały a po wciśnięciu gazu, gubił się z obrotami i zgasł. Diagnoza to: czujnik temperatury płynu chłodzącego. Miałem już nowy i musiałem wykręcić stary. Mój klucz 13, trochę wymęczony trochę ten czujnik ruszył a później już tylko go pokiereszował. Ponieważ czujkę ruszyłem tylko trochę no to decyzja, palę autko jadę po nowy klucz. Ja odpaliłem (na zimno) auto zachowywało się całkiem inaczej, obroty ustaliły się na około 1500 i spadły po około minucie, jak się trochę rozgrzał. Po wymianie czujki na nową wszystko cacy.
Zacznij może właśnie od tego czujnika. Koszt nowego ok. 25zł, sam wymienisz. Czujka podaje sygnał do kompa jak dawkować paliwo.

Miej tylko dobry klucz bo to miękki materiał i łatwo zniszczyć :mrgreen:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
kotbazyl 
Nowy Forumowicz
kotbazyl

Auto: colt
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 14
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 19-11-2009, 11:35   

Witam wszyskich.
Ja mam tez problem z paleniem, a mianowicie gdy jest auto zimne nie moge go odpalic, musze kilka razy krecic rozrusznikiem nim złapie obroty, potem juz nie ma problemy az do nastepnego dnia rano gdy znów go mam odpalic. co moze byc tego przyczyna? Moze ktos z Was miał podobne objawy. Zaznacze ze obroty tzyma dobrze jak juz odpali, tylko to pierwsze nim zaskoczy....
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.