Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co trwalsze i mocniejsze P II 3,5 benzyna czy P III 3,2 DID
Autor Wiadomość
Arecki 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II, Lancer 94, Colt 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 5
Skąd: Warszawa Ursus Gołąbki
Wysłany: 17-11-2009, 22:08   Co trwalsze i mocniejsze P II 3,5 benzyna czy P III 3,2 DID

Witam

Proszę o podpowiedz ?

Mam teraz Pajero II longa 1995 z 3.0 V6 24 zawory i jest trochę za słaby do ciągania dużej przyczepy campingowej (2.0 tony) - na autostradzie w Chorwacji pod górę zwolnił do 40 km/h. Nie jestem zainteresowany słabszym czy wolniejszym autem terenowym.

Myślę o Pajerce III long z 3.2 DID (+chip do 200 PS) - czy te ropniaki są tak dobre i wytrzymałe jak silniki starsze 3.0 v6 24 zawory ?

Pajero III w benzynie 3.5 GDI odpada z powodu problemów z instalacja gazową (wiem że da rade - ale ja sobie odpuszczam).

Czyli jeśli nie Pajero III w 3.2 DID to ostatecznie zastanawiam się by kupić starego sprawdzonego Pajero II z 3.5 benzyną i zagazuję go (tylko sensowna sekwencja).

Pytanie jak z trwałością ropniaków (2002-2004), bo na pewno najlepiej poradzą sobie z ciąganiem przyczepy. Czy lepiej odpuścić sobie i nabyć starszego Pajero II (1994-1997) ale w benzynie 3.5.
Jeszcze dodam że szukam tylko Longa i dodatkowo w automacie.

Pozdrawiam Arek
 
 
Szyszkowa 
mod Pajero
seek&destroy


Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 308
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-11-2009, 18:29   

Przy takich rzeczach nie tyle moc jest ważna, co wysokość i przebieg krzywej momentu obrotowego. A to wydaje mi się jednak korzystniejsze w dieslu. Poczytaj gdzieś tu na forum post właściciela PIV, który holował jacht. Generalnie- jest OK.
_________________

 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2009, 20:15   

Szyszkowa napisał/a:
Przy takich rzeczach nie tyle moc jest ważna, co wysokość i przebieg krzywej momentu obrotowego. A to wydaje mi się jednak korzystniejsze w dieslu. Poczytaj gdzieś tu na forum post właściciela PIV, który holował jacht. Generalnie- jest OK.


Kolega vaiomark ma bardzo ciekawy zestaw: http://forum.mitsumaniaki...p=543782#543782
 
 
Arecki 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II, Lancer 94, Colt 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 5
Skąd: Warszawa Ursus Gołąbki
Wysłany: 18-11-2009, 22:55   

Dzięki za podpowiedź. Jak na razie po lekturze skłaniam się ku 3.2 DID ale niestety na razie chyba w budzie Pajero III.
Jeszcze przypomina mi się że chyba Pajero III nie jest na ramie. Zaś Pajero Sport ma ramę no i starsze Pajero II. Mam chęć mieć ramowe auto, ale chyba tym razem sobie jeszcze daruję - za parę latek kupi się kolejne i to zapewne Pajero IV.
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2009, 23:32   

Arecki napisał/a:
Dzięki za podpowiedź. Jak na razie po lekturze skłaniam się ku 3.2 DID ale niestety na razie chyba w budzie Pajero III.
Jeszcze przypomina mi się że chyba Pajero III nie jest na ramie. Zaś Pajero Sport ma ramę no i starsze Pajero II. Mam chęć mieć ramowe auto, ale chyba tym razem sobie jeszcze daruję - za parę latek kupi się kolejne i to zapewne Pajero IV.


A do czego Ci ta rama tak potrzebna :?:
 
 
Arecki 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II, Lancer 94, Colt 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 5
Skąd: Warszawa Ursus Gołąbki
Wysłany: 18-11-2009, 23:54   

Rama niezbędna nie jest. Po prostu klasyka, terenowe auto dla mnie tzn. auto na ramie.
Reasumując mam Pajero II koło trzech lat a na teren wybrałem się jedynie dwa razy (niestety brak czasu), patrząc z tej perspektywy czysto terenowy samochód nie jest mi niezbędny. Rama też nie jest mi niezbędna (to tylko chęć posiadania ramowego auta). Jedyne do czego jest mi jeszcze przydatne coś terenowego to ciąganie ciężkiej przyczepy campingowej i możliwość wodowania różnych łódek (do wodowania odpowiada mi auto które można trochę zamoczyć i by nie bardzo na to narzekało).
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 19-11-2009, 00:57   

Pajero III 3,2 DiD jeśli będzie zadbane pod względem, zawieszenia skrzyni i silnika, to cie nie zawiedzie. Moc zawsze można podnieść. Polecam w automacie.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2009, 15:30   

Arecki napisał/a:
Rama niezbędna nie jest. Po prostu klasyka, terenowe auto dla mnie tzn. auto na ramie.
Reasumując mam Pajero II koło trzech lat a na teren wybrałem się jedynie dwa razy (niestety brak czasu), patrząc z tej perspektywy czysto terenowy samochód nie jest mi niezbędny. Rama też nie jest mi niezbędna (to tylko chęć posiadania ramowego auta). Jedyne do czego jest mi jeszcze przydatne coś terenowego to ciąganie ciężkiej przyczepy campingowej i możliwość wodowania różnych łódek (do wodowania odpowiada mi auto które można trochę zamoczyć i by nie bardzo na to narzekało).


Pajero III bez tej prawdziwej ramy, tylko z samonośną konstrukcją z wbudowaną ramą da sobie rade 8)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.